زمان رئال مادرید و اینترمیلان

منبع: ساتین

723

1399/8/13

21:30


این بازی از سری دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا است که در استادیوم “آلفردو دی استفانو” شهر مادرید اسپانیا برگزار خواهد شد.

گزارشگر این مسابقه فرشاد محمدی مرام است که با اجرای رضا جاودانی از ساعت ۲۳ و ۲۰ دقیقه راهی آنتن می شود.

این رقابت در قالب برنامه «گزارش ورزشی» کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما به تهیه کنندگی حسین زکایی است که مسابقات لیگ باشگاهی در کشورهای اروپایی ،لیگ قهرمانان اروپا و رقابت های ملی ودوستانه خارجی را پوشش می دهد.

مسابقه” رئال مادرید – اینترمیلان ” ،امروز سه شنبه ۱۳آبان ساعت ۲۳و ۳۰ دقیقه به صورت مستقیم روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد .

ساعت بازی رئال مادرید امشب ساعت بازی اینترمیلان پخش زنده فوتبال اروپا امشب پخش زنده بازی رئال مادرید بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا اخبار رئال مادرید اخبار اینترمیلان

اطلاعات بازی رئال مادرید – اینتر

  • تاریخ برگزاری: سه شنبه | ۱۳ آبان ۱۳۹۹
  • زمان برگزاری: ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران
  • محل برگزاری: ورزشگاه آلفردو دی استفانو (مادرید)
  • داور بازی: آقای کلمن تورپن (فرانسه)

پیش بازی

رئال مادرید از دو بازی قبلی خود مقابل شاختار دونتسک و مونشن گلادباخ تنها ۱ امتیاز کسب کرده و قعر نشین است، در حالیکه اینتر از همان دو بازی دو امتیاز کسب کرده است. در واقع رئال مادرید ۴ بازی بدون برد در لیگ قهرمانان سپری کرده و در مرحله یک هشتم نهایی فصل گذشته هم ۲ بار مغلوب منچسترسیتی شده است.

پر افتخارترین تیم تاریخ این رقابت ها در دو سال گذشته وضعیت خوبی نداشته و در مرحله یک هشتم نهایی حذف شده است، و با وجود عملکرد خوبی که در لالیگا داشته اند، امسال هم به نظر می رسد در اروپا با مشکل مواجه خواهند شد و در صورتی که می خواهند شانس صعود از مرحله گروهی برای آنها زنده بماند نیاز به ۳ امتیاز خانگی مقابل نراتزوری خواهند داشت.

در مقابل اینتری قرار دارد که سال گذشته با هدایت کونته به فینال لیگ اروپا رسید، امسال هم در لیگ قهرمانان اروپا دو تساوی بد موقع مقابل دو حریفی که انتظار بیشتری مقابل آنها از اینتر می رفت کسب کرد تا اکنون خود را در وضعیت سختی ببیند. در صورتی که اینتر در دو بازی پشت سر هم مقابل رئال مادرید نتایج قابل قبولی کسب نکند، در دو بازی باقی مانده پایانی، کار سختی برای صعود از گروه خواهد داشت.

افعی ها در لیگ ایتالیا هم وضعیت چندان خوبی ندارند و با سه پیروزی، دو تساوی و یک شکست در ۶ بازی نخست، در رده پنجم قرار گرفته اند. اینتر در واقع از ۱۲ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان تنها ۲ پیروزی کسب کرده، ۵ شکست متحمل شده و دو حضور اخیر آنها در این تورنمنت، در مرحله گروهی به پایان رسیده است.

  • این اولین بار از سال ۱۹۹۸/۹۹ است که اینتر و رئال مادرید در رقابت های اروپایی به مصاف هم می روند؛ در مرحله گروهی آن سال نراتزوری یک پیروزی خانگی ۳-۱ و یک شکست خارج از خانه ۲-۰ را تجربه کرده بود.
  • رئال مادرید در این دیدار ناچو، دنی کارواخال، ادر میلیتائو و آلوارو اودریوزولا را در اختیار نخواهد داشت.
  • در تیم اینتر هم روملو لوکاکو به علت مصدومیت این مسابقه را از دست خواهد داد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو