تماس‌های رباتی با شهروندان ایالت میشیگان

منبع: برترین ها

103

1399/8/14

00:08


مقامات ایالت میشیگان آمریکا اعلام کردند اخیراً افراد ناشناس با استفاده از ربات با تعدادی از شهروندان این ایالت تماس گرفته و به آنها گفته‌اند که در صورت شلوغ بودن مراکز رأی‌گیری در روز انتخابات می‌توانند با یک روز تأخیر در انتخابات شرکت کنند! وی از شهروندان خواست که این تماس‌ها را نادیده بگیرند و در صورت تمایل به شرکت در انتخابات، در وقت تعیین‌شده در مراکز رأی‌گیری حضور یابند.

خبرگزاری تسنیم: مقامات ایالت میشیگان آمریکا اعلام کردند اخیراً افراد ناشناس با استفاده از ربات با تعدادی از شهروندان این ایالت تماس گرفته و به آنها گفته‌اند که در صورت شلوغ بودن مراکز رأی‌گیری در روز انتخابات می‌توانند با یک روز تأخیر در انتخابات شرکت کنند!

دادستان کل ایالت میشگان تأیید کرد که اخیراً تماس‌های با استفاده از ربات‌ با تعدادی از شهروندان این ایالت گرفته شده و از آنها خواسته شده است که در صورت شلوغ بودن مراکز رأی‌گیری در روز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به خانه بازگشته و فردای آن روز به مراکز رأی‌گیری مراجعه کنند.

تماس‌های رباتی با شهروندان ایالت میشیگان

وی از شهروندان خواست که این تماس‌ها را نادیده بگیرند و در صورت تمایل به شرکت در انتخابات، در وقت تعیین‌شده در مراکز رأی‌گیری حضور یابند.

ساعاتی قبل نیز واشنگتن پست گزارش داده بود که طی هفته‌های اخیر با 10 میلیون نفر از شهروندان آمریکایی تماس‌هایی گرفته شده و به آنها توصیه شده است که برای حفظ سلامت خود در خانه بمانند؛ هرچند در این تماس‌ها مستقیماً به انتخابات آمریکا و یا همه‌گیری کرونا در این کشور اشاره نشده است.

شبکه خبری سی‌ان‌ان نیز به نقل از منابع آگاه اعلام کرده است که گزارش تماس‌های مشکوک علاوه بر میشیگان، از نبراسکا و کارولینای شمالی نیز دریافت شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو