بازیگر نقش همسر «شهید شهریاری» انتخاب شد

منبع: برترین ها

75

1399/8/14

09:56


تهیه کننده سریال «شهید شهریاری» گفت: به تازگی «سپیده خداوردی» برای ایفای نقش همسر «شهید شهریاری» انتخاب شده است.

خبرگزاری فارس: تهیه کننده سریال «شهید شهریاری» گفت: به تازگی «سپیده خداوردی» برای ایفای نقش همسر «شهید شهریاری» انتخاب شده است.
 

بازیگر نقش همسر «شهید شهریاری» انتخاب شد

 
«مصطفی علمی فرد» تهیه کننده سریال «شهید شهریاری» گفت: تقریبا نزدیک به ۳۰۰ دقیقه از سریال را مقابل دوربین بردیم و حدود دو هفته است که از زنجان به تهران آمدیم و در شهرک سینمایی غزالی مشغول به کار هستیم و بخش های مربوط به دهه ۶۰ و ۷۰ را ضبط می کنیم.
 
وی ادامه داد: بخش های مربوط به زنجان که برمی گشت به کودکی،‌ نوجوانی و بخشی از جوانی شهید شهریاری به پایان رسید و هفته آینده نیز تصویربرداری در دانشگاه شهید بهشتی را آغاز خواهیم کرد و یک ماه در آنجا مشغول خواهیم بود.
 
علمی فرد با اشاره به تصویربرداری در شهرهای دیگر ایران نیز گفت: به این دلیل که فیلم نامه در حال بازنویسی است، هنوز شهر مورد نظر مشخص نیست اما قطعا دو یا سه شهر دیگر مثل شیراز و ... نیز از لوکیشن های ما خواهند بود.
 
این تهیه کننده همچنین افزود: در دو روز آینده مهران رجبی، افسانه ناصری و اغلب بازیگران زنجان بازی شان به پایان می رسد و البته اردشیر رستمی، شهرام عبدلی و سیروس همتی که تا ده 80 در سریال حضور دارند هنوز بازی شان تمام نشده است.
 
وی درباره بازیگران جدیدی که قرار است در این سریال بازی کنند، بیان داشت: تعدادی بازیگران جدید داریم که قرار است به سریال افزوده شوند و بازی شان بزودی شروع می شود. سپیده خداوردی در نقش خانم دکتر قاسمی همسر شهید شهریاری و کاوه خداشناس نقش شهید شهریاری را بازی می کنند که هنوز بازی شان شروع نشده است.
 
این تهیه کننده درباره اینکه آیا برای انتخاب بازیگر نقش شهید و همسرشان با خانواده این شهید مشورت کردید؟ و تائیدیه گرفتید؟ گفت: بله این کار را کردیم اما نکته مهمی که وجود داشت این بود که این بازیگران بیشتر در نقش های مثبت بازی کرده باشند،‌علاوه بر این نزدیکی چهره،‌ نوع بازی و البته رضایت همسر شهید نیز برایمان مهم بود که با توافق همدیگر توانستیم به این جمع بندی برسیم.
 
وی درباره قطعی شدن نام این سریال نیز بیان داشت: تا به حال نام های «میراث مجید» و «صبح آخرین روز» به طور موقت روی سریال گذاشته شده است اما هنوز نام قطعی آن مشخص نیست و ترجیحمان بر این است که سریال «شهید شهریاری» نام برده شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو