پایتخت دو هفته کامل تعطیل می‌شود؟

منبع: برترین ها

45

1399/8/14

11:35


عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از برگزاری جلسه اعضای شورای شهر با مجمع نمایندگان تهران جهت بررسی مشکلات پایتخت و موضوع تعطیلی دو هفته‌ای تهران به دلیل شیوع کرونا خبر داد.

خبرگزاری فارس: عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از برگزاری جلسه اعضای شورای شهر با مجمع نمایندگان تهران جهت بررسی مشکلات پایتخت و موضوع تعطیلی دو هفته‌ای تهران به دلیل شیوع کرونا خبر داد.
 
زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره دیدار برخی از اعضای شورای شهر با مجمع نمایندگان تهران اظهار داشت: این جلسه صبح امروز برگزار شد و همچنان ادامه دارد و اعضای هیأت رئیسه همچون محسن هاشمی، سیدابراهیم امینی، علی اعطا، سیدحسن رسولی‏ و سیدآرش حسینی میلانی و بنده در این جلسه حضور داریم.
 
وی افزود: مسائل و مشکلات شهر تهران، قوانین مربوط به پایتخت، موضوع بافت فرسوده، کرونا و ضرورت تعطیلی حداقل دو هفته‌ای پایتخت به دلیل شیوع این بیماری از جمله مباحثی است که در جلسه با مجمع نمایندگان تهران در حال بحث و گفت‌وگو است.
 
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه رویکرد مجمع نمایندگان تهران از جمله حجت‌الاسلام تقوی نسبت به پیشنهادات شورای شهر مثبت است، گفت:امیدواریم این دیدار و گفتگو، زمینه ساز اقدامات مناسبی در جهت خدمت به شهروندان و خیر و صلاح عمومی شهر و شهروندان باشد.
 
در دوره مجلس پیشین، تشکیل جلسات مجمع ٥١+٢ نفره (اعضا شورای شهر تهران، نمایندگان تهران در مجلس، استاندار و شهردار) بعضا نتایج مثبتی در بحث قانونگذاری و برخی هماهنگی های اجرایی در رابطه با مشکلات کلانشهر تهران داشته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو