با جدیدترین مدل های سرامیک طرح پارکت آشنا شوید

با جدیدترین مدل های سرامیک طرح پارکت آشنا شوید


منبع: آرگا

291

1399/8/14

13:51


مدل های شیک و جدید انواع سرامیک با طرح پارکت و تصاویری زیبا از دکوراسیون داخلی با انواع سرامیک های طرح پارکت را در این مطلب ارائه داده ایم که این نوع کفپوش ها می توانند بهترین گزینه برای فضای منزل یا محل کار شما باشند.

با جدیدترین مدل های سرامیک طرح پارکت آشنا شوید

سرامیک طرح پارکت یکی از جذاب ترین و بهینه ترین کفپوش ها به حساب می آید که علاوه بر زیبایی بخشیدن به فضا و ایجاد دکوراسیونی ایده آل، به دلیل صرفه جویی در هزینه تبدیل به یکی از رایج ترین کفپوش ها شده است. بر این اساس در این مقاله قصد داریم جدیدترین مدل های سرامیکها با طرح پارکت را معرفی نماییم تا از این طریق مناسب ترین و ایده آل ترین کفپوش را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید. تا پایان با این طرح های زیبا و متنوع همراه ما باشید.

مدل های سرامیک طرح پارکت با طراحی های زیبا و شیک :

انتخاب کفپوش مناسب یکی از مهم ترین مواردی است که در دکوراسیون منزل به آن توجه می شود. در این میان سرامیکهای طرح پارکت می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که علاوه بر زیبایی و شیک بودن دکوراسیون ایجاد شده به صرفه جویی در هزینه ها و بهینه بودن استفاده از کفپوش نیز توجه می کنند. توجه داشته باشید که انتخاب کفپوش می تواند جو حاکم برای فضا را به طور کلی تغییر دهد و نقش اساسی در دیزاین داخلی منزل دارد. با این تفاسیر برای داشتن بهترین انتخاب باید تمامی جوانب را در نظر داشته باشید و مناسب ترین گزینه را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید. توجه داشته باشید که ظاهر این سرامیکها کاملا شبیه به چوب است و از لحاظ طرح و رنگ شباهت زیادی به کفپوش های چوبی دارد تا حدی که در نگاه اول تشخیص آن دشوار است. در زیر چند نمونه زیبا و شیک از اینگونه سرامیکها را ملاحظه می فرمایید که منجر به آشنایی بیشتر شما با آنها می شود.

سرامیک طرح پارکت

کفپوش سرامیک

کفپوش سرامیکی با طرح پارکت

کفپوش طرح پارکت

سرامیک مدل پارکت

سرامیک طرح چوب و پارکت

سرامیک مدل پارکت

سرامیک برای کفپوش اتاق

کفپوش سرامیکی با طرح پارکت

همانطور که ذکر شد انواع مختلف سرامیکهای طرح پارکت شباهت زیادی به کفپوش های چوبی دارند، به این دلیل برای مکان هایی با دکوراسیون چوبی بسیار مفید و مناسب می باشند و با توجه به اینکه نسبت به کفپوش های چوبی دوام و مقاوت بسیار بیشتری دارند، امروزه اغلب اینگونه سرامیکها برای دیوارها و کف اتاق مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین به دلیل مقاوت این نوع سرامیک در مقابل هر نوع شرایط آب و هوایی علاوه بر فضای داخل، در محیط بیرون نیز از آن استفاده می شود و از این طریق هماهنگی جالبی را بین فضای داخلی و بیرونی منزل ایجاد می شود. در ادامه مدل های متنوع و زیبای انواع سرامیک طرح پارکت را مشاهده می فرمایید که زیبایی بی نظیری را به دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان های مختلف بخشیده اند و هر یک می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

مدل سرامیک منزل

دیوارپوش سرامیک

سرامیک جدید طرح پارکت

کفپوش سرامیکی طرح پارکت

سرامیک با طرح پارکت

سرامیک طرح پارکت

سرامیک مدل پارکت

کفپوش اتاق با طرح پارکت

مدل سرامیک با طرح چوب

سرامیک جدید طرح پارکت

مدل سرامیک کف

دیوارپوش سرامیکی

مدل سرامیک دیوار

سرامیک مدل پارکت

مدلهای متنوع تری از سرامیکهای طرح پارکت

استفاده از عناصر طبیعی جدا از احساس آرامشی که در فضای داخلی منزل ایجاد خواهند کرد بسیار زیبا، جذاب و دلنشین هستند، پارکتهای چوبی یکی از این عناصر زیبا می باشند که طرفداران زیادی دارند، اما از آنجا که استفاده از کفپوش پارکت با مشکلاتی همچون دوام پایین و آسیب ناشی از خیس شدن همراه می باشند، بنابراین در صورتی که به هر دلیلی استفاده از پارکتهای چوبی در طراحی کفپوش خانه هایتان امکان پذیر نمی باشد، می توانید از سرامیکهای طرح پارکت برای این منظور استفاده نمایید، در اینجا مدلهای متنوع تری از جدیدترین کفپوش های سرامیکی طرح چوب گردآوری کرده ایم که بعد از مشاهده آنها می توانید بهترین مدل را برای طراحی کفپوش در منزلتان انتخاب کرده و سفارش دهید.

مدل سرامیک طرح چوب

همانطور که گفتیم استفاده از سرامیکهای طرح پارکت فقط برای کفپوش کاربرد ندارد و می توان از آنها به عنوان دیوار پوش و برای دیزاین دیوار های ساختمان نیز به کار برد، از این رو ایده دیوار هایی با سرامیکهای طرح پارکت پیشنهاد بسیار جذابی است که می توان برای طراحی دیوار های حیاط، راهرو ها و انباری به کار برد، در اینجا می توانید از انواع دیگری از کفپوش و دیوارپوش سرامیکی با طرح چوب گردآوری شده برای این بخش دیدن کنید.

تصاویری از سرامیک طرح چوب

طرحی از سرامیک طرح چوب

طرح سرامیک طرح چوب

انواع سرامیک طرح چوب

جدیدترین طرح سرامیک طرح چوب

سرامیک طرح چوب شیک

سرامیک طرح پارکت روشن

مدلی از سرامیک طرح چوب

مدل سرامیک طرح چوب

سرامیک طرح پارکت برا یدیوارپوش

سرامیک طرح چوب زیبا

سرامیک طرح چوب روشن

سرامیک طرح چوب جدید

 

سرامیک طرح پارکت جدید و شیک

با جدیدترین مدل های سرامیک طرح چوب به عنوان کفپوش و همچنین دیوار پوش های شیک و زیبا آشنا شدید که هر یک از طرح های زیبا و جدید می توانند بهترین گزینه برای دکوراسیون منزل و یا محل کار شما باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو