قیمت‌گذاری خودرو نهایی نشده است

منبع: برترین ها

32

1399/8/14

14:08


دبیر انجمن قطعه‌سازان گفت: اگرچه مطالب بسیاری در جلسات تعیین تکلیف قیمت گذاری خودرو، مطرح شده اما هنوز چیزی به تصویب نهایی نرسیده است.

مهر نوشت: دبیر انجمن قطعه‌سازان گفت: اگرچه مطالب بسیاری در جلسات تعیین تکلیف قیمت گذاری خودرو، مطرح شده اما هنوز چیزی به تصویب نهایی نرسیده است.

در روزهای گذشته، اخباری مبنی بر موافقت وزارت صمت با قیمت‌گذاری خودروهای پرتیراژ (که ۵۵ درصد از کل تولید خودرو را تشکیل می‌دهند) توسط شورای رقابت و خودروهای کم تیراژ (که ۴۵ درصد از کل تولید خودرو را تشکیل می‌دهند) توسط خود خودروسازان، منتشر شد.

در این خصوص آرش محبی نژاد، دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو اظهار داشت: تاکنون مطالب زیادی در جلسات مربوط به تعیین تکلیف قیمت گذاری خودرو مطرح شده است اما هنوز هیچ یک به تصویب نرسیده است.

وی افزود: در مورد قیمت گذاری محصولات پرتیراژ و سایر محصولات در جلسه بسیار صبحت شد و از سوی برخی اعضای جلسه مثبت ارزیابی شد، اما هنوز منجر به مصوبه نشده است.

محبی نژاد گفت: برای اجرای این قبیل طرح‌ها، نیاز به مصوبه شورای هماهنگی سران قو داریم.

وی تاکید کرد: باید هر چه سریع‌تر در مورد مکانیزم قیمت گذاری، تعیین تکلیف صورت بگیرد چرا که در غیر این صورت خودروساز و قطعه ساز ورشکسته خواهند شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو