مبارزه قاطعانه با گرانی و احتکار در دستور کار پلیس

منبع: برترین ها

77

1399/8/14

17:03


رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از مبارزه قاطعانه با گرانی و احتکار در سراسر کشور خبر داد و گفت: این پلیس با تمام توان و همت مضاعف در کنار سایر دستگاه های اجرایی برای مهار گرانی و ارتقاء اقتصاد و جهش تولید انجام وظیفه می کند.

خبرگزاری ایلنا: رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از مبارزه قاطعانه با گرانی و احتکار در سراسر کشور خبر داد و گفت: این پلیس با تمام توان و همت مضاعف در کنار سایر دستگاه های اجرایی برای مهار گرانی و ارتقاء اقتصاد و جهش تولید انجام وظیفه می کند.
 
 سردار "محمدرضا مقیمی" اظهار داشت: به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در سالروز میلاد نبی اکرم (ص) و ۱۳روز آبان ماه، مأموریت پایش و نظارت بر وضعیت قیمت ها خصوصا کالاهای اساسی توسط پلیس امنیت اقتصادی در دستور قرار گرفت.
 
وی افزود: این پلیس به صورت جدی و با تدابیر سردار فرمانده ناجا به صورت مستمر طرح های مقابله ای را در سراسر کشور از طریق پیش بینی، پیشگیری، کنترل، مقابله و مبارزه با انواع جرایم اقتصادی به ویژه گرانفروشی، احتکار انواع کالاهای مورد نیاز مردم، قاچاق و ... را در سراسر کشور در دستور کار خود قرار داده است.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: متاسفانه گرانی ها و برخی از جرایم اقتصادی از قبیل احتکار و قاچاق کالا دو روی یک سکه هستند بدین صورت که اگر کالایی گران شود سود جویان و فرصت طلبان اقدام به احتکار و یا قاچاق آن می کنند که همین امر مجدداً باعث گرانی و افزایش قیمت به خاطر عرضه کم آن می شود.
 
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: این پلیس از اول فعالیت و مأموریت های خود بر آن بوده که با دفاع از حقوق مردم و تولیدکنندگان و با رعایت انصاف و با بهره گیری از اقدامات اساسی و اجرای طرح های هدفمند و هوشمندسازی فرآیندها به گسترش عدل و انصاف و جهش تولید در جامعه کمک کند.
 
سردار مقیمی عنوان کرد: همانطور که رهبر عظیم الشان انقلاب فرمودند: "باید دستور کار تمامی دستگاه های اجرایی در ماه های پیش رو، هماهنگی کامل برای رفع گرانی و قوی شدن اقتصاد باشد"، این پلیس نیز در اجرای فرمان معظم له با تمام توان و همت مضاعف در کنار سایر دستگاه های اجرایی برای مهار گرانی و ارتقاء اقتصاد و جهش تولید انجام وظیفه می کند.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا عنوان کرد: امروز و با تاکید رهبر معظم انقلاب بر نقش سازمان های اجرایی و به ویژه پلیس امنیت اقتصادی در مهار گرانی های بی دلیل و بدون توجیه کالاها که تولید داخل نیز هستند، تکلیفی مضاعف بردوش خود و همرزمان احساس می کنیم و بی شک پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور برآن خواهد بود تا با یاری خداوند متعال و تدابیر فرمانده ناجا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جامه عمل بپوشاند.
 
وی ادامه داد: علاوه بر اقدامات فوری، این پلیس برای افزایش هماهنگی میان دستگاه های اجرایی بی وقفه و بیش از گذشته برای کنترل بازار و کم کردن بار گرانی های بی منطق و رفع مشکلات معیشتی مردم خدمت کرده که نتیجه آن را بر سفره های مردم عزیز و شهیدپرور ایران خواهیم دید.
 
سردار مقیمی گفت: با توجه به تعاملات و همکاری سازنده وزارت صمت و گمرک، محتکران منتظر برخورد جدی و بدون اغماض و قاطعانه پلیس باشند.
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تشکر از هموطنان در همکاری خوب با پلیس از آنان خواست در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی و احتکار موضوع را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو