داماد پلدختری بازداشت شد

منبع: برترین ها

66

1399/8/14

17:06


فرمانده انتظامی پلدختر از بازداشت داماد پلدختری حین برگزاری جشن به خاطر عدم رعایت مصوبه ستاد کرونا خبر داد.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی پلدختر از بازداشت داماد پلدختری حین برگزاری جشن به خاطر عدم رعایت مصوبه ستاد کرونا خبر داد.
 
سرهنگ همایون بخشی روز چهارشنبه در گفت و گو با ما اظهار داشت: داماد پلدختری که در یکی از روستاهای شمال این شهرستان علی رغم هشدارهای مکرر مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا به برگزاری آئین عروسی و برپایی تجمع اقدام کرده بود، توسط نیروی انتظامی بازداشت شد.
 
وی افزود: اقدام به تجمع و برگزاری مراسم‌های عروسی و ترحیم به معنای عدم تمکین عوامل برگزار کننده نسبت به مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا است و برابر قانون با آنان برخورد قضائی می‌شود.
 
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: با توجه به اینکه برگزاری هر گونه تجمع و مراسم جشن و ترحیم موجب عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، انتقال و انتشار ویروس کرونا و افزایش شیوع این بیماری می‌شود با برگزارکنندگان این گونه اجتماعات برخورد قاطع می‌شود.
 
سرهنگ بخشی افزود: در این راستا متصدیان چهار واحد صنفی در پلدختر به خاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برابر مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، دستگیر و بازداشت شدند و مغازه‌های آنها با حکم قضائی پلمب شد.
 
وی یادآور شد: نیروی انتظامی با متولیان و برگزارکنندگان اجتماعات از قبیل مراسم‌های عروسی و عزا در هر نقطه شهر و روستا هیچ گونه مسامحه‌ای نخواهد کرد و با توجه به وضعیت فوق حاد شهرستان با آنها برخورد می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو