آموزش ساخت چند کاردستی با فوم اکلیلی (کیف، گل و پروانه)

آموزش ساخت چند کاردستی با فوم اکلیلی (کیف، گل و پروانه)


منبع: ستاره

1,559

1399/8/14

17:31


با هرچیزی می‌توان کاردستی درست کرد، از جمله فوم اکلیلی. در این مطلب شما را با طرز ساخت انواع کاردستی با فوم اکلیلی از جمله کاردستی کیف با فوم اکلیلی، کاردستی گل با فوم اکلیلی، کاردستی پروانه با فوم اکلیلی و... آشنا خواهیم کرد.

ستاره | سرویس خانه داری - یکی از سرگرمی‌های سالم و مفرح برای کودکان، ساخت کاردستی است. بسته به اینکه شما چه چیزی در خانه دارید، می‌توانید کاردستی‌های مختلفی بسازید؛ بطور مثال ساخت کاردستی با جعبه کفش، کاردستی با چوب بستنی، کاردستی با پوست پسته، کاردستی با پوست گردو و... از ایده‌های ساده‌ای هستند که می‌توانید آن‌ها را در خانه برای کودکتان آماده کنید. اما در این مطلب قصد داریم تا شما را با چنده ایده برای ساخت کاردستی با فوم اکلیلی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

 

کاردستی با فوم اکلیلی

با فوم اکلیکی کاردستی‌های مختلفی می‌توان تهیه کرد؛ از جمله این کاردستی ها می‌توان به کاردستی کیف با فوم اکلیلی، کاردستی گل با فوم اکلیلی، کاردستی پروانه با فوم اکلیلی و... اشاره کرد. در ادامه شما را با طرز ساخت این کاردستی‌های آشنا خواهیم کرد.

 

کاردستی با فوم اکلیلی

 

۱. کاردستی کیف با فوم اکلیلی

یکی از کاردستی‌هایی که می‌توانید با فوم اکلیلی آماده کنید، کیف دستی کوچک به شکل یک موجود تک شاخ است. برای تهیه این کاردستی به مواد و ابزار زیر احتیاج دارید:

  • فوم صورتی رنگ
  • فوم اکلیلی طلایی رنگ، سبز رنگ و دیگر رنگ‌های روشن
  • زیپ
  • مداد برای علامت زدن و نشانه گذاری کردن
  • قیچی
  • چسب تفنگی

کاردستی با فوم اکلیلی

 

آموزش ساخت

۱. ابتدا فوم صورتی رنگ را به شکل یک عدد 8 انگلیسی برش بزنید. برای اینکار بهتر است از یک شابلون از قبل آماده شده کمک بگیرید تا شکل صحیحی از آن را بتوانید برش بزنید. حفظ تقارن در این برش اهمیت زیادی دارد. سپس همانند تصویر زیر در یک قسمت از آن یک برش مستطیلی شکل ایجاد کنید. دقت داشته باشید که در مراحل بعدی باید زیپ انتخابی را بر روی این برش بچسبانید؛ بنابراین به ابعاد این برش و سایز زیپ انتخاب شده دقت کنید.

 

آموزش ساخت کاردستی با فوم اکلیلی

 

۲. شاخ و گوش‌های حیوان خیالی خود را همانند تصویر زیر از قسمت‌های دیگر فوم صورتی رنگ برش بزنید؛ دو گوش کوچکتر نیز از فوم‌های دیگری که تهیه کرده‌اید (مثلا فوم قرمز رنگ) برش بزنید و از فوم اکلیلی طلایی رنگی که در اختیار دارید برشی دیگر برای شاخ موجود خیالی خود ایجاد کنید. در ادامه باید شاخی که از فوم‌های صورتی و طلایی اکلیلی برش زده‌اید را بر روی یکدیگر بچسبانید. بنابراین آن‌ها را به یک اندازه ببرید.

همچنین با فوم‌های اکلیلی دیگر برگ و گل برش دهید.

 

کاردستی با فوم اکلیلی

 

۳. در این مرحله زیپ را به کمک چسب تفنگی بر روی قسمت برش خورده‌ی فوم بچسبانید. در نظر داشته باشید که باید زیپ را از سمت داخلی کیفی که می‌خواهید بسازید، بچسبانید تا ظاهر زیبایی داشته باشد.

 

کاردستی با فوم اکلیلی

 

۴. گوش‌ها و شاخ‌های صورتی را در مکان‌های مناسب بچسبید.

کاردستی با فوم اکلیلی

 

۵. شاخی که به کمک فوم اکلیلی برش زده بودید را بر روی شاخ صورتی رنگ بچسبانید. سپس قسمت اصلی کاردستی را از وسط تا بزنید تا شبیه به یک کیف شود.

 

ساخت کاردستی کیف با فوم اکلیلی

 

۶. حال دور تا دور آن را با چسب بچسبانید.

کاردستی با فوم اکلیلی

 

۷. سایر برگ و گل‌هایی که با فوم های اکلیلکی دیگر برش زده‌اید را مطابق شکل زیر در جای‌های مناسب بچسبانید. همچنین به کمک ماژیک دو چشم زیبا و یک خنده جذاب برای حیوان تک شاخ خود رسم کنید.

 

کاردستی کیف دخترانه با فوم اکلیلی

 

۲. کاردستی پروانه با فوم اکلیلی

در آموزشی ویدئویی که در ادامه خواهید داد شما را با طرز ساخت کاردستی پروانه با فوم اکلیلی آشنا خواهیم کرد.

 

 

۳. سایر ایده‌ها برای ساخت کاردستی با فوم اکلیلی

کاردستی زیر شمعی با فوم اکلیلی

کاردستی با فوم اکلیلی

 

کاردستی تل خرگوشی با فوم اکلیلی

کاردستی تل موی دخترانه

 

کاردستی آویز در با فوم اکلیلی

کاردستی با فوم اکلیلی

 

کاردستی با فوم اکلیلی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو