مدل تخت خواب نوجوان با طرح های شیک و دوست داشتنی

مدل تخت خواب نوجوان با طرح های شیک و دوست داشتنی


منبع: آرگا

436

1399/8/18

15:03


مدل تخت خواب یکی از مهم ترین وسایل درون اتاق خواب محسوب می شود. در این مطلب ما سعی کرده ایم تا شما را با انواع مختلف طراحی های مدرن مدل تخت خواب نوجوان دخترانه و پسرانه آشنا کنیم.

مدل تخت خواب نوجوان با طرح های شیک و دوست داشتنی

همان طور که می دانیم یکی از مهم ترین دوره های زندگی برای هر شخصی سن نوجوانی می باشد، لذا تا جایی که امکان دارد باید در این دوران به نیازها و خواسته های فرزندمان توجه کنیم. در این مطلب جدیدترین و زیباترین گالری تصاویر تخت خواب نوجوان را برای شما دوستان عزیز قرار داده ایم.

مهمترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشیم، طراحی دکوراسیون اتاق نوجوان است که در روحیه او تاثیر بسیار زیادی دارد. در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب نوجوانان مدل تخت خواب می تواند تاثیر به سزایی داشته باشد. در ادامه مطلب انواع مدل های بسیار زیبای تخت خواب نوجوانان را مشاهده خواهید کرد.

مدل تخت خواب نوجوان با طرح های زیبا و متفاوت:

برای داشتن خواب آرام بخش، داشتن اتاق خواب با فضای آرام و زیبا و نیز تخت خواب استاندارد تاثیر گذار می باشد. رنگ و مدل تخت خواب نوجوانان نیز علاوه بر کیفیت می تواند در روحیه فرزندتان تاثیر مخصوص به خودش را داشته باشد. برای این منظور بهتر است از ملحفه های رنگ روشن و شاد برای تخت خواب استفاده شود.

انواع تخت خواب دخترانه زیبا

مدل تخت خواب زیبای دخترانه

 گالری انواع تخت خواب نوجوان

تختخواب زیبا و جذاب نوجوان

 تخت خواب های زیبای نوجوان

مدل تختخواب دخترانه نوجوان

 تخت خواب زیبای دخترانه

تخت ساده در اتاق خواب دخترانه

انواع تخت خواب پسرانه

مدل تختخواب پسرانه نوجوان

مدل تخت خواب جدید پسرانه

تخت خواب بسیار زیبای دخترانه

تخت خواب شیک وزیبای دخترانه

تختخواب ساده نوجوان

انواع تخت خواب پسرانه

مدل تختخواب نوجوان پسر

مدا زیبای تخت خواب دخترانه

تخت خواب ساده و زیبا دخترانه

مدل زیب وخاص تخت خواب پسرانه

تخت خواب زیبای پسرانه

مدل تخت خواب پسرانه

تخت و کمد نوجوان مدرن و بسیار شیک

مدل تخت خواب پسرانه زیبا

مدل تخت خواب نوجوانان

مدل زیبای تخت خواب نوجوان

مدل تختخواب فانتزی نوجوان

مدل خاص وزیبای تخت خواب پسرانه

تخت خواب پسرانه فانتزی

تخت خواب پسرانه زیبا

تخت خواب ساده پسرانه

دکوراسین داخلی اتاق نوجوان

مدل تخت خواب دخترانه زیبا و فانتزی

اتاق خواب دخترانه زیبا و جذاب

تخت خواب کاربردی دخترانه

اتاق خواب زیبای دخترانه

مدل تخت خواب جدید و زیبای نوجوان

انواع مدل های زیبا و جذاب تختخواب دخترانه نوجوان

شما می توانید با توجه به جنسیت فرزند خود سرویس خواب نوجوان را انتخاب نمایید. برای انتخاب تخت خواب دخترانه بهتر است از رنگ های روشن مانند: بنفش، صورتی و سبز پسته ای استفاده شود. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین و جذاب ترین مدل تختخواب نوجوان دخترانه است.

زیباترین تخت خواب دخترانه

تخت خواب زیبا و شاد دخترانه

مدل تخت خواب زیبا وجذاب دخترانه

مدل تخت خواب زیبای دخترانه

مدل تخت خواب زیبای دخترانه

تخت خواب شیک و زیبای دخترانه

مدل تخت خواب نوجوانان پسر جدید و زیبا

برای انتخاب رنگ تخت خواب فرزند پسر خود رنگ های قرمز، آبی و طوسی مناسب تر می باشد. از این رو  می توان برای طراحی داخلی اتاق اتاق خواب متناسب با رنگ دلخواه آن را تزئین کرد. در ادامه طرح های زیبا و شیک از سرویس اتاق خواب پسرانه را می توانید مشاهده نمایید.

انواع مدل تخت خواب پسرانه زیبا وجالب

مدل تختخواب پسرانه نوجوان

 زیباترین تخت خواب نوجوان پسر

تخت خواب بسیار زیبا و جالب پسرانه

گالری تصاویر تخت خواب نوجوان

تخت خواب پسرانه مخصوص نوجوانان

مدل تختخواب نوجوان دو طبقه

مدلهای تختخواب برای نوجوان در انواع مدلهای فانتزی، اسپرت، ساده و در رنگهای متنوع و با متریالهایی فلزی و چوبی تولید و به بازار عرضه می شوند که هر کسی می تواند با توجه به سلیقه و نیز دکوراسیون اتاق خوابش مدل تختخواب دلخواه خود را انتخاب و خریداری نماید، حال مهمترین فاکتور به هنگام انتخاب تختخواب مناسب علاوه بر فاکتور زیبایی، امنیت و راحتی تختخواب است، در ادامه تصاویری از انواع تختخواب دو طبقه برای نوجوان گردآوری کرده ایم که مناسب ترین انتخاب برای فضا های کم جا و  در نتیجه استفاده بهینه از فضا می باشد.

انواع تختخواب نوجوان

استفاده از تخت خواب های دو طبقه در خانه هایی که تعداد فرزندان آنها بیشتر از تعداد اتاق ها می باشد، کاربرد زیادی دارد و در واقع با قرار گرفتن یک فضای اشتراکی بین فرزندان باید عدالت در همه چیز بین آنها رعایت شود، تخت خواب یکی از مهمترین وسایل اتاق خواب است، حال می توان به جای استفاده از دو تخت یک نفره از تخت خواب های دو طبقه یا مدل تخت خواب تاشو که جای کمی را اشغال می کنند، استفاده کرد، اما این تخت خواب ها باید ویژگی های خاص و منحصر به فردی داشته باشند که در ادامه به معرفی برخی از این موارد می پردازیم.

  • از دوام و استحکام بالایی برخوردار باشد؛ پایه ها، کفی تخت و ستون ها باید به اندازه ای محکم باشد که در اثر هر فشاری، خم یا شکسته نشود.
  • دور تا دور تختها، به خصوص تخت بالایی دارای نرده یا حصار باشد تا کودک یا فرزند نوجوانتان در موقع خوابیدن در اثر غلت زدن به زمین نیفتد.
  • تختخواب دو طبقه باید راه پله یا نردبان محکمی داشته باشد تا فرزند نوجوان شما به راحتی به جای خواب خود برود.
  • فاصله بین دو تخت باید به اندازه ای باشد که اکسیژن کافی برای هر یک از آنها وجود داشته باشد و نیز نوجوانها به راحتی بتوانند بر روی تخت خود بنشینند، بدون اینکه سرشان به زیر تخت بالایی با سقف اتاق برخورد کند.
  • تختخواب دو طبقه باید به گونه ای زیبا و چشم نواز باشد که هر کسی با هر سلیقه و علاقه ای را جذب کند و پاسخگوی سلیقه هر دو نوجوان باشد.

دکوراسیون تختخواب نوجوان

در اینجا دعوت می نماییم از جدیدترین و زیباترین مدلهای تخت خواب دو طبقه برای نوجوانان دختر و پسر در طراحی های شیک و متنوع را ببینید و الگو بگیرید.

تختخواب تینیج

تختخواب نوجوان

تختخواب نوجوان دو طبقه و جدید

  

تصاویری از تختخواب نوجوان

تختخواب نوجوان دخترانه و پسرانه

تختخواب نوجوان mdf

تخت خواب نوجوان دو طبقه

جدیدترین مدل تختخواب نوجوان

مدلی از تختخواب نوجوان

تخت خواب نوجوان چوبی دو طبقه

تختخواب نوجوان زیبا و جدید

تختخواب نوجوان دوطبقه

تختخواب نوجوان شیک

مدل جدید تخت خواب نوجوان

مجموعه تصاویر تخت خواب نوجوان با طرح های جدید و متفاوت برای نوجوانان دختر و پسر را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم این گالری زیبا مورد پسند شما قرار گرفته باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو