سینمای جهان؛ عذرخواهی بازیگر فیلم «جادوگران» از معلولان

منبع: سینما پرس

39

1399/8/18

15:22


سینماپرس: پس از کمپانی برادران وارنر، آن هاتوی بازیگر فیلم «جادوگران» نیز به دلیل نوع نمایش معلولیت در این فیلم عذرخواهی کرد.

فیلم سینمایی «جادوگران»

سینماپرس: پس از کمپانی برادران وارنر، آن هاتوی بازیگر فیلم «جادوگران» نیز به دلیل نوع نمایش معلولیت در این فیلم عذرخواهی کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، آن هاتوی بازیگر فیلم سینمایی «جادوگران» برای به تصویر کشیدن معلولیت با شیوه‌ای نامناسب در این فیلم، از مخاطبان عذرخواهی کرد.

او در صفحه شخصی خود نوشت:

به تازگی متوجه شدم که معلولان زیادی از نحوه نمایش جادوگر اصلی فیلم سینمایی «جادوگران» رنجیده اند. بگذارید با این شروع کنم که من هرکاری از دستم بر می‌آید انجام می‌دهم که نسبت به احساس و تجربه دیگران حساس باشم؛ نه به خاطر ترس بلکه به این خاطر که آسیب نرساندن به دیگران مرحله ابتدایی نجابت است و همه ما باید برای آن تلاش کنیم. به عنوان کسی که واقعا از ظلم و نفرت بیزار است، به همه شما یک عذرخواهی برای این نقش بدهکارم.

او ادامه داد: مخصوصا می خواهم از کودکان معلول عذرخواهی کنم. قول می‌دهم از این به بعد بهتر رفتار کنم.

گفتنی است مدتی پیش هم کمپانی برادران وارنر عذرخواهی خود را از این موضوع اعلام کرده بود.

فیلم سینمایی «جادوگران» به کارگردانی رابرت زمکیس در ماه اکتبر در سرویس نمایش آنلاین HBO Max به نمایش گذاشته شد. این دومین فیلمی است که از یک کتاب کودکانه محبوب اقتباس می‌شود. داستان فیلم روی پسر جوانی متمرکز است که هنگام اقامت با مادربزرگش در یک هتل، با جمعی از جادوگران برخورد می‌کند. او پس از فهمیدن نقشه شیطانی آن‌ها تلاش می‌کند به همراه مادربزرگش نقشه آن‌ها را خنثی کند.

در این فیلم جادوگر اصلی فیلم با یک معلولیت جسمی که تنها سه انگشت در هر دست دارد به تصویر کشیده می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو