آموزش رنگ کردن ابرو حرفه ای + راهنمای انتخاب رنگ برای ابروها

آموزش رنگ کردن ابرو حرفه ای + راهنمای انتخاب رنگ برای ابروها


منبع: تاپ ناز

158

1399/8/18

15:23


آموزش رنگ کردن ابرو حرفه ای

رنگ کردن ابرو شاید کار ساده و راحتی به نظر برسد ولی نکات و تکنیک های خاص دارد که باید رعایت شود و در ادامه این مطلب آموزش رنگ کردن ابرو و نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو را قرار داده ایم با ما همراه باشید.

تغییر رنگ ابرو به ابروها جلوه ای خاص می دهد و شما را جذاب می کند و زیبایی ابروهای شما با رنگ کردن چند برابر می شود. در ادامه آموزش و تکنیک های مورد نیاز برای رنگ ابرو را در اختیار شما قرار داده ایم.

چنانچه می خواهید که رنگ ابروهای شما با رنگ موهایتان تطابق داشته باشد بهتر است که ابروهایتان را با رنگ مناسبی رنگ کنید. با استفاده از مداد و سایه ابرو و به تنهایی نمی توانید رنگ ابروها را با رنگ مو مطابقت دهید مثلا اگر موهای بلوندی دارید نمی توانید با آرایش ابرو، ابروهای خود را روشن کنید و با موها هماهنگ کنید.

آموزش رنگ کردن ابرو

برای رنگ کردن ابرو باید مواد رنگ و ابزار مناسب را در اختیار داشته باشید و اصول را در موقع رنگ زدن ابرو رعایت کنید در ادامه شما با تکنیک ها و اصول ضروری رنگ ابرو آشنا می شوید.

مواد مورد نیاز رنگ ابرو ها

  • اکسیدان ۳ درصد
  • رنگ مخصوص ابرو
  • برس رنگ
  • ظرف شیشه ای کوچک و یا بید
  • پنبه
  • وازلین
  • کرم تمیز کننده آرایش

روش رنگ کردن ابرو ها

برای رنگ کردن ابرو در دمای اتاق قرار بگیرید و اگر در مکانی سرد این کار را انجام می دهید مدت زمان بیشتری طول می کشد تا عمل کند سپس ابتدا با کمک کرم پاک کننده آرایش ابروهای خود را خوب تمیز کنید.

با گوش پاک کن دور ابرو را وازلین بزنید تا پوست اطراف ابرو رنگ نگیرد. سپس رنگ مورد نظر را به اندازه 1 سانتی متر در ظرف شیشه ای بریزید و سه قطره اکسیدان را در رنگ ابرو بریزید و اکسیدان و رنگ ابرو را خوب و با کمک برس ابرو با هم مخلوط کنید بعد از این که مواد رنگ ابرو مخلوط شد از ناحیه کلفت و پر حجم ابرو را خوب با برس ابرو با هم مخلوط کنید و پس از اینکه مواد رنگ ابرو را مخلوط کردید از ناحیه کلفت و پر حجم ابرو رنگ کردن ابرو را شروع کنید و با دفت و سرعت العمل بالا تمام ابروهای خود را با رنگ بپوشانید. رنگ ابرو گرفته شود بعد از اینکه ابروها شما رنگ را به خود گرفت با پنبه مرطوبی ابروها را خوب تمیز کنید دقت داشته باشید وقتی که پنبه به خود رنگ نگرفت ابروهای شما تمیز شده است. رنگ های معمولی ابرو را هم دو یا سه نگه دارید و بعد با پنبه رنگ را از روی ابروی خود پاک کنید.

آموزش رنگ کردن ابرو حرفه ای

آموزش روشن کردن رنگ ابروها

اگر شما ابروی ضخیم و تیره دارید می توانید برای رنگ زدن ابروهای خود سراغ مواد دکلره و مواد بی رنگ بروید. در ادامه آموزش روشن کردن رنگ ابرو به صورت مرحله به مرحله در اختیار شما قرار می دهیم. در ابتدا ابروهای خود را جدیدترین مدل ابرو مرتب کنید البته باید توجه داشته باشید که مدل ابرو مد سال باید متناسب با شکل چهره شما باشد.

ابرو را با شامپو بشویید و بعد از اینکه ابروها را خشک کردید اتطراف ابرو را با وازلین بپوشانید. مواد دکلره را در کاسه شیشه ای بریزید و با برس ابرو و یا برس تمیز ریمل مواد دکلره را روی ابروهای خود بزنید اگر می خواهید ابروی شما کمی روشن شود 5 دقیقه مکث کنید و اگر می خواهید ابروهای خیلی روشن تری داشته باشید 10 دقیقه صبر کنید. ابروهایتان را در زمان مکث رنگ ابرو چک کنید و مراقب باشید که ابروهای شما با مواد دکلره نسوزند. پس از مدت زمان مکث رنگ ابرو با کمک پنبه مرطوبی مواد دکلره را از روی ابرو بردارید سپس ابروهای خود را بشویید و با کمک حوله آن را خشک کنید. اگر در رنگ ابروی خود زردی و یا نارنجی دیدید می توانید با واریاسیون بنفش زردی ابروها را بگیرید چند قطره واریاسیون را با اکسیدان 3 درصد مخلوط کنید و به مدت 10 دقیقه روی ابروهای خود بزنید و پس از مدت زمان ذکر شده ابروهای خود را تمیز کنید.

✅ بخوانید: هنگام برداشتن ابرو و آرایش ابرو به این نکات توجه کنید

آموزش رنگ کردن ابرو حرفه ای

راهنمای انتخاب رنگ ابرو

برای انتخاب رنگ ابرو به رنگ پوست و رنگ مو توجه داشته باشید. اگر رنگ موی تیره قهوه ای دارید و رنگ پوست شما گندمی است بهترین ایده برای رنگ ابروی شما مشکی است. تضاد میان رنک پوست و رنگ مو و رنگ ابرو چهره شما را جذاب تر می کند. اگر ابروهای شما رنگ مشکی است و رنگ پوست شما سفید است و موها را بلوند کرده اید بهتر است که رنگ ابرو را یک یا دو درجه روشن تر کنید. افراد با پوست سبزه و موهای روشن و مش کرده بهتر است که رنگ ابروهای خود را 4 تا 5 درجه روشن تر کنند با این رنگ ابرو چهره شما بازتر و زیباتر می شود.

افرادی که رنگ موی شرابی و رنگ موی فندقی و یا رنگ موهای گروه قرمز رنگ دارند ابروی تیره می تواند بهترین ایده باشد. افراد با پوست روشن و رنگ موی زیتونی رنگ ابرو تا 1 یا 2 درجه روشن تر مناسب است و افرادی که پوست تیره و رنگ موی زیتونی رنگ ابروی کاملا روشن بهترین انتخاب است.

اگر پس از رنگ کردن ابروهایتان در رنگ موی خود تغییرات جزیی را ایجاد کردید کافی است که برای آرایش ابروهای خود کمی سایه پودری و یا مداد روی ابروها بزنید. این روش ابروها را با هر رنگ مویی خوش فرم و زیباتر می کند. ولی اگر رنگ موی خود را به کل عوض کردید بهتر است که رنگ ابروهای خود را هم عوض کنید.

مدل های رنگ ابرو

رنگ ابرو اگر درست انتخاب شود تغیرات مثبتی در ظاهر خانم ها و دختران جوان ایجاد می کند و به همین دلیل بهتر است شما در موقع انتخاب رنگ ابروهای خود حساس باشید. باید توجه داشته باشید که رنگ ابرو اگر به صورت اصولی انتخاب نشود ظاهر شما را بد جلوه می دهد. برای رنگ زدن ابرو می توانید از رنگ های روشن یا تیره استفاده کنید و باید به رنگ مو و رنگ پوست خود توجه داشته باشید.

اگر می خواهید که ظاهر شما جوان تر و سن شما هم از حد معمول کمتر به نظر برسد بهتر است از رنگ های تیره برای رنگ زدن مو و ابروها استفاده کنید. رنگ ابروی روشن هم زیبایی و جذابیت خاصی دارد.

✅ بخوانید: قرینه سازی ابرو | روش هایی برای قرینه سازی ابرو و هم اندازه کردن ابروها

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو