مصاحبه و بیوگرافی دواین جانسون (+ تصاویر خانوادگی)

مصاحبه و بیوگرافی دواین جانسون (+ تصاویر خانوادگی)


منبع: بیتوته

151

1399/8/18

15:37


مصاحبه و بیوگرافی دواین جانسون (+ تصاویر خانوادگی)



دواین جانسون, بیوگرافی دواین جانسون, دوئین جانسون

دواین جانسون، بازیگر فیلم های اکشن

 

بیوگرافی دواین جانسون

دواین جانسون بارها در لیست پردرآمدهای هالیوود قرار گرفته و ثروتش از بازي در فیلم ها یا حضور در شوهای کشتی کج مانند راو و اسمک داون وی را به یکی از ثروتمندترین چهره ها تبدیل نموده است.

چکیده ای از بیوگرافی دواین جانسون

نام: دواین جانسون

تاریخ تولد: 2 می 1972

محل تولد: هایورد کالیفرنیا

شغل: کشتی کج کار، بازیگر

فرزندان: 3 فرزند دختر

 

دواین جانسون, بیوگرافی دواین جانسون, عکس دواین جانسون

تصاویر دواین جانسون

 

زندگینامه دواین جانسون

دواین جانسون به انگلیسی Dwayne Johnson ملقب به The Rock زاده 2 می 1972 در هایورد کالیفرنیا، کشتی کج کار، دوبلور و هنرپیشه آمریکایی است.  دواین جانسون در زمان خردسالی به دلیل این که پدرش یک کشتی کج کار حرفه ای بود و می بایست به نقاط مختلف کشور سفر می کرد، سفرهای زيادي را به نقاط مختلف کشور تجربه نمود و از نزدیک با دنیای کشتی گیران اشنا شد. بدن ورزیده دواین در زمان نوجوانی باعث شد تا وی ورزش راگبی را دنبال نموده و حتی کمک هزینه تحصیلی هم از دانشگاه میامی دریافت کند.

دواین جانسون قهرمان 8 دوره جهان کشتی کج است. او مثل پدربزرگش Peter Maivia و پدرش Rocky Johnson تبدیل به یک کشتی کج کار حرفه ای شد.

 

دواین جانسون,مصاحبه دواین جانسون, فیلم های دواین جانسون

عکس جوانی دواین جانسون

 

آغاز فعالیت هنری  دواین جانسون

دواین جانسون در سال 1999 برای نخستین بار به سینما رفت وی در سال ۲۰۰۱ در نخستین فیلم خود باعنوان بازگشت مومیایی ظاهر شد و موفقیت وی در این فیلم سبب شد تا دومین فیلم خویش یعنی عقرب شاه را بازي کند. جانسون بخاطر دریافت دستمزد ۵/۵ میلیون دلاری برای حضور در این فیلم، رکورد بالاترین حقوق برای نخستین حضور در یک فیلم را شکست و این رکورد در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسید.

 

دواین جانسون,گفتگو با دواین جانسون, عکسهای جدید دواین جانسون

دواین جانسون در کنار پدرش

 

فیلم های دواین جانسون

فیلم هایی مثل پادشاه عقرب، سربلند و مختصر و مفید او را بعنوان یک هنرپیشه به شهرت رساند. از ديگر فیلم های معروف و موفق او نقشه بازي، اسمارت را بگیر، مسابقه تا کوه جادوگران، پری دندان، سریع تر ، سریع و خشمگین ۵ و ۶ و ۷، سفر ۲:جزیره اسرار آمیز، هرکول، جی. آی. جو:تلافی، جومانجی:به جنگل خوش آمدید و جومانجی:مرحله بعدی، رمپیج، آسمان خراش و هابز و شاو هستند. جانسون همچنين مجموعه فوتبالیست ها را برای اچ بی او تولید کرد که درآن مجموعه به ایفای نقش هم پرداخته است.

 

دواین جانسون,بیوگرافی دواین جانسون, عکسهای جدید جدید دواین جانسون

دواین جانسون در کنار پدر و مادرش

 

ازدواج دواین جانسون

دواین جانسون در ۳ مه ۱۹۹۷ با دنی گارسیا که هم دانشگاهیش بود ازدواج کرد. دختر آنها سیمون در اوت ۲۰۰۱ به دنیا آمد. در سال ۲۰۰۷ دواین جانسون و دنی گارسیا به صورت توافقی از هم جدا شدند. 

 

دواین جانسون,زندگینامه دواین جانسون,همسر دواین جانسون

دواین جانسون در کنا دختر و همسر اولش

 

دواین جانسون بعد از طلاق از همسر اولش در سال ۲۰۱۹ جانسون با لورن هاشین دختر سیب هاشین( موسیقدان آمریکایی) ازدواج کرد که حاصل ازدواج آن ها دو دختر به نام های یاسمین و جیا می باشد. 

 

دواین جانسون,تصاویر دواین جانسون,همسر دواین جانسون

دواین جانسون در کنار همسر دومش

 

دواین جانسون برنامه ورزشی خاصی را دنبال می کند

ورزش یکی از اولویت های زندگی راک است.  دواین جانسون بعنوان بازیکن فوتبال در زمان دانشگاه و بعد از آن کشتی، می داند چطور ورزش کند تا ماهیچه هایش را از دست ندهد. وی هر ۷ روز هفته را ورزش می کند، ولی برنامه هایی که برای هر روزش در نظر گرفته، متفاوت است.  دواین جانسون نخست کارش را با وزنه های سبک، ولی تعداد ست های بالا شروع می کند و هرروز که می گذرد، وزنه های سنگین تر با تعداد ست کمتر می زند. او این روند را یک ماه دنبال می کند بعد از آن برای ماه بعد برنامه جدیدی می ریزد. درصورتی که وی بخواهد که برای حضور در فیلمی اندام خود را آماده تر از همیشه کند، این برنامه را ۳ تا ۴ ماه پیش از آغاز فيلمبرداري انجام می دهد. 

 

دواین جانسون,سن دواین جانسون,فرزندان دواین جانسون

دواین جانسون و فرزندانش

 

دواین جانسون از هر فرصتی استفاده می کند

به گفته راک ( دواین جانسون):« شما نباید بنشینید و به گذر زمان که آرزوهایتان را با خویش می برد، نگاه کنید. شما باید از هر شانسی که در در برابر تان قرار می گیرد، هر چند کوچک، برای رسیدن به هدف هایتان استفاده کنید. درصورتی که دری در در برابر شما قرار گرفت، آنرا نزنید، آنرا بکوبید تا باز شود. با لبخند به داخل بروید و خودتان را معرفی کنید. هیچ رازی برای موفقیت وجود ندارد، همین که برای رسیدن به آرزوهایتان عطش داشته باشید و برای آنها کوشش کنید ، به هر چه بخواهید می رسید. به ۵ سال پیش خود فکر کنید، ۵ سال آينده را هم تصور کنید. ببینید که دوست دارید در آینده در چه موقعیت و مقامی باشید. همین خیال پردازی به شما انگیزه می دهد تا روی اهداف آینده تان تمرکز کنید.»

 

دواین جانسون,بیوگرافی دواین جانسون,مصاحبه با دواین جانسون

تصاویر جدید دواین جانسون

 

بخشی از مصاحبه  دواین جانسون

همیشه می خواستید هنرپیشه شوید؟

بازیگری را دوست داشتم، ولی تصورش را نمی کردم که بخواهم روزی هنرپیشه شوم. ورزش کشتی برایم اهمیت بیشتری داشت و در نوجوانی، قهرمان شدن در این رشته ورزشی بزرگ ترين آرزویم بود. بعدها که در این رشته موفق و معروف شدم، برای کار بازیگری به سراغم آمدند و حس کردم دلم می خواهد در این رشته هم فعالیت کنم.

 

خانواده برای شما چه اهمیتی دارد؟

مهم ترین چیزی است که هر کسی میتواند داشته باشد. شما هنگامی که شب خسته و کوفته به خانه می روید، نیازمند مهر و محبت و حال وهوایی هستید که در داخل خانه و در بین افراد خانواده تان وجود دارد. خانواده حامی معنوی اصلی من است و بدون تکیه به آنها ، نمی توانم هیچ کاری را انجام دهم.

برخی  فکر می کنند ما بازیگران ورزشکار، آدم های سخت و خشنی هستیم و احساسات نداریم. ولی اینگونه نیست. ما هم مانند بقیه مردم هستیم و نیازمند مهر و محبّت و اغوش گرم خانواده هستیم. 

 

زمانی که هنرپیشه شدید، همیشه می خواستید یک چهره اکشن باشید؟

کودک که بودم چهره هنری مورد علاقه ام از بین خوانندگان بود و نه بازیگران اکشن. هریسون فورد را هم در نقش ایندیانا جونز دوست داشتم. ولی هیچ ارتباطی با هالیوود نداشتم. هنرپیشه شدن برایم یک چیز کاملا دست نیافتنی و دور بود. من در هاوایی بزرگ شدم و به ندرت اتفاق می افتاد کسی از این محل، سر از دنیای بازیگری در آورد.

  

دواین جانسون,دواین جانسون هرکول,عکس های دواین جانسون

دواین جانسون و جیسون استاتهام

 

دوست دارید فرزندانتان و افراد خانواده تان به صنعت سینما بپیوندند؟

هر کس شغل و حرفه آینده اش را خود انتخاب می کند. من به کسی نمی گویم چکار کند یا نکند. تصمیم گیری با خود آن هاست. ولی تا حالا کسی از اعضای خانواده ام، برای بازي در فیلم های سینمایی ابراز تمایل نکرده است.

آن ها همراه من به نمایش افتتاحیه فیلم هایم می آیند و سر صحنه فيلمبرداري هم حضور پیدا می کنند. ولی اینکه بازیگری و سینما رشته و حرفه مورد علاقه شان باشد، هنوز چیزی نمی دانم.

 

 گردآوری: بخش بازیگران بیتوته 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو