طالع بینی هفتگی (17 آبان تا 23 آبان 99)

منبع: بیتوته

151

1399/8/18

15:37


طالع بینی هفتگی (17 آبان تا 23 آبان 99)



طالع بینی متولدین ماهها, فال آبان ماه

طالع بینی هفتگی

 

فال هفته (17 آبان تا 23 آبان 99)

آیا قصد دارید یک رویداد مهم را این هفته برگزار کنید؟ فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید. بدانید که برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی چه باید بکنید و چه نکنید.

 

به دنبال پیش بینی در مورد اتفاق خوب یا بد این هفته با استفاده از فال هفتگی بیتوته باشید.

 

طالع بینی متولدین فروردین

در تجارت ، این هفته خبرهای خوب و بدی را به همراه دارد. تجار ممکن است برخی از تلاش ها را عملی نبینند ، اما ممکن است دلایلی برای خوشحال بودن پیدا کنند. دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند ممکن است نتوانند بخشهای خود را حفظ کنند. دانشجویان پس از فارغ التحصیلی ممکن است برای کسب درآمد به دنبال یک کار نیمه وقت باشند. این هفته خبرهای خوبی در جبهه مالی به همراه دارد. ممکن است هزینه عمده ای وجود نداشته باشد و شما بتوانید برای آینده پس انداز کنید. افراد مجرد ممکن است فشار شریک زندگی خود برای ازدواج را احساس کنند. ممکن است لحظاتی به یاد ماندنی را در کنار خانواده خود سپری کنید. در مورد سلامت ، باید مراقب باشید. اگر دیابت دارید ، سطح قند خون خود را کنترل کنید. فردی که با او رابطه معناداری داشته اید ممکن است به شما توصیه خوبی برای پیشرفت شغلی دهد. در طول این مرحله ، استرس ناشی از کار ممکن است بر سلامتی شما تأثیر بگذارد.

 

طالع بینی متولدین اردیبهشت

در جنبه مالی ، مراقب درآمدزایی با روشهای غیراخلاقی باشید ، زیرا قانون در نهایت شما را درگیر خواهد کرد. افراد حقوق بگیر ممکن است بتوانند روی وظیفه ای که در اختیار دارند تمرکز کنند. تجار ممکن است از رقابت سخت ترسیده باشند. دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند ممکن است با موانعی روبرو شوند و دانشجویانی که فارغ التحصیلی خود را انجام می دهند ممکن است پیشرفت خوبی داشته باشند. زوجین ممکن است با هم مشاجره کنند و رابطه به پایان برسد. ممکن است در جبهه خانواده مشغول باشید. از هرگونه مسئله مهم بهداشتی مراقب باشید ، زیرا سیارات به نفع شما نیستند. بیماران دیابتی بهتر است که از مصرف قند به هر شکل خودداری کنند. شاید لازم باشد هزینه های تکانه ای خود را کنترل کنید. در این دوره ممکن است بتوانید هزینه های روتین و جانبی را به راحتی مدیریت کنید. بازرگانان برای سازگاری با رقابت باید از مصالحه در مورد کیفیت کالاهای تهیه شده توسط وی دست بکشند.

 

طالع بینی متولدین خرداد

رقابت ممکن است تجار را نگران کند ، حتی اگر در آخر هفته احساس خوشبختی کنند. آنها ممکن است سفارشات عمده تکراری را از مشتری بزرگ دریافت کنند. دانشجویانی که تحصیلات فارغ التحصیلی دنبال می کنند ، نباید روحیه خود را از دست بدهند. اگر آنها احساسات خود را کنترل کنند ، ممکن است بتوانند چیزها را بهتر تمرکز و حفظ کنند. حرکات سیاره ای حکم می کند که شما مسائل مالی را با احتیاط انجام دهید. به صورت غیر ضروری پول خرج نکنید. مجردها ممکن است با شخصی که در همان حوالی زندگی می کند وارد یک رابطه عاشقانه شوند. با این حال ، عاقلانه است که همان چیزی را که ممکن است در رابطه با خانواده باشد ، هوشیار باشید. در جبهه سلامت ، باید مراقب باشید. به طور مرتب ورزش کنید تا هرگونه مشکل بهداشتی را از بین ببرید. داشتن چنین عادتی حتی در طولانی مدت به شما کمک می کند.

 

طالع بینی متولدین تیر

افرادی با حقوق ، شما باید وقت و تلاش بیشتری در کار خود بگذارید. روسای شما برای افزایش بازده شما را تحت فشار قرار می دهند. تجار ، آماده مذاکره بیش از یک معامله شوید. وقتی می خواهید کالاهای خود را به موقع تحویل دهید ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید. اواسط هفته سود بیشتری برای شما دارد. دانشجویان فارغ التحصیل ممکن است بخاطر بسپارند. آنها ممکن است در این مدت پیشرفت دلگرم کننده ای داشته باشند. دانشجویانی که پس از فارغ التحصیلی را دنبال می کنند ، مراقب چیزهای بی اهمیت باشید. اگر وقت خود را با مطالعه نگذرانید ، پیشرفت شما ممکن است متضرر شود. مجردها در رابطه ممکن است برای ازدواج از طرف نیمه بهتر خود تحت فشار قرار بگیرند. افراد متاهل ممکن است نگران رفتارهای بی تفاوتی از طرف همسرشان باشند. در این مرحله هیچ مسئله عمده بهداشتی وجود ندارد.

 

طالع بینی متولدین مرداد

تجار ممکن است برای رویارویی با رقابت سخت آماده شوند. اما ممکن است خوش شانس باشید که می خواهید معامله زیادی را امضا کنید. سفر کوتاه مدت روی کارت است و ممکن است نتیجه دهد. افراد شاغل ممکن است بخوبی کارایی خود را افزایش دهند در جبهه دانشگاهی ، دانشجویانی که به دنبال فارغ التحصیلی هستند ممکن است قدرت یادگیری خود را کند نشان دهند. بنابراین دانشجویان ممکن است هر طور که می خواهند پیشرفت نکنند. دانشجویان پس از فارغ التحصیلی ممکن است در موقعیت سختی قرار گیرند. پیشرفت برای آنها در این هفته دشوار است. وقتی صحبت از امور مالی می شود ، ممکن است طرحی را برای افزایش درآمد خود مفهوم سازی کنید. در عین حال ، مقداری پول را برای هزینه های ناخواسته کنار بگذارید. به طور کلی ، وضعیت مالی شما ممکن است سالم باشد. مجردها حتی اگر زمان بر باشد ممکن است مورد توجه جنسیت مخالف قرار بگیرند و یک رابطه عاشقانه شکوفا شود.

 

طالع بینی متولدین شهریور

دانشجویانی که تحصیلات خود را دنبال می کنند ممکن است از پشتیبانی سیارات برخوردار باشند. دانش آموزان ممکن است خوب باشند که روی مطالعه خود متمرکز باشند و حواسشان را پرت نکنند. تجار ممکن است خوب باشند که خونسردی و حوصله خود را حفظ کنند ، زیرا عطارد در حال حاضر در حالت عقب مانده است و این نشان دهنده عدم قطعیت است. تجار ممکن است معاملات کوچک را انجام دهند تا امیدهای خود را زنده نگه دارند. افراد دارای حقوق ممکن است بتوانند عملکرد موثری داشته باشند. در جبهه مالی از ریسک پذیری خودداری کنید. ممکن است برخی هزینه ها در جبهه داخلی وجود داشته باشد. اواسط هفته ممکن است زمان خوبی برای مجردها باشد تا بتوانند رابطه ای پایدار با یکی از اعضای جنس مخالف برقرار کنند. افراد متاهل ممکن است از سعادت لذت ببرند. در این مرحله هیچ مشکلی وجود ندارد. در جبهه سلامت ، مراقب مسائل جزئی باشید که ممکن است پیش بیایند. در صورت عدم درمان ، ممکن است منجر به عوارضی شود.

 

طالع بینی متولدین ماهها, فال آبان ماه

فال هفته

 

طالع بینی متولدین مهر

مجردها به احتمال زیاد با شخص خاصی ملاقات می کنند و سفری زیبا را آغاز می کنند. در مورد ازدواج ، همه چیز ممکن است سنگین باشد. بازرگانان آماده شوید ، زیرا با توجه به حرکات سیاره ای ، ممکن است با مشتریان قدیمی تماس بگیرید. حتی ممکن است در اواسط هفته معاملات متوسطی را انجام دهید. افراد دارای حقوق ممکن است نسبت به موقعیت خود کمی ناامن باشند. حرکات سیاره ای مطلوب برای دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند بدان معنی است که این افراد ممکن است بتوانند مفاهیم را به خوبی یاد بگیرند و به خاطر بسپارند. حرکات سیاره ای مطلوب نشانگر ورود وجوه در این مرحله است. اگرچه ممکن است هیچ هزینه عمده ای نداشته باشد ، برای خانواده و برخی از تعمیرات جزئی خانه پول را کنار بگذارید. در این مرحله ممکن است اوقات خانوادگی خوشایند باشد. از نظر سلامتی ، درد مفاصل و عضلات ممکن است آزار دهنده در افراد میانسال باشد. مراقب آسیب های بالای بدن باشید.

 

طالع بینی متولدین آبان

خورشید در این مرحله بر عقرب حکمرانی می کند ، که به معنای اوقات خوبی برای تاجران است که ممکن است پیشرفت کنند. با این حال ، هر چشم انداز پیشرفتی را پیش بکشید.  افراد حقوق بگیر ، ممکن است در محل کار ناراحت باشید و این ممکن است بر عملکرد شما تأثیر بگذارد. دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند ممکن است در موقعیت های نامطلوبی قرار بگیرند. آنها ممکن است نتوانند وقت خود را برای مطالعه اختصاص دهند. از جنبه مالی ، حرکت های سیاره ای نشان می دهد که ممکن است لازم باشد تلاش خود را برای افزایش درآمد خود افزایش دهید. سعی کنید پول خود را برای تجملات خرج نکنید ، زیرا هزینه زیاد مانع از پس انداز پول برای نیازهای آینده می شود. افراد متاهل ممکن است با وجود چند مانع از آن لذت ببرند. در جبهه سلامتی ، حرکت خورشید از طریق عقرب ممکن است به این معنی باشد که شما ممکن است در بهترین شکل تا کنون باشید. با این حال مراقب آسیب های غیر منتظره باشید.

 

طالع بینی متولدین آذر

برای دانشجویان ، این دوره ممکن است تحریک کننده باشد و باعث کند شدن پیشرفت تحصیلی آنها شود. دانشجویان پس از تحصیلات تکمیلی ممکن است بخوبی کار کنند تا از حواس پرتی جلوگیری کنند. در جبهه تجارت ، افراد ممکن است با چالش هایی روبرو شوند و بهتر است از انجام هرگونه خطر بی جهت برای افزایش فروش خودداری کنند. بازرگانان ممکن است در آخر هفته بتوانند یک معامله سودآور متوسط ​​داشته باشند. افراد دارای حقوق برای عملکرد موثر در محل کار باید حواس پرتی را دفع کنند. در جبهه مالی ممکن است یک جریان حاشیه ای در مقدار پول وجود داشته باشد. برای خودنمایی در حلقه اجتماعی خود غرق نشوید. کمبود هرگونه هزینه باعث می شود که بتوانید برای آینده پس انداز کنید. در جبهه سلامت ، مراقب عفونت های ویروسی باشید.

 

طالع بینی متولدین دی

در جبهه سلامت ، افراد میانسال و سالخورده ممکن است لازم باشد مراقب موارد بهداشتی ناگهانی باشند. انجام برخی فعالیت های بدنی در صبح ممکن است کمک کند. تجار ممکن است در این مرحله با موانعی روبرو شوند ، تا فروش را تحت فشار قرار دهند. آنها باید این چالش ها را برطرف کنند و هدف خود را که افزایش فروش است دنبال کنند. تجار همچنین ممکن است با یک مشتری ثروتمند معامله کنند ، بنابراین روحیه آنها را افزایش می دهد. افراد دارای حقوق ممکن است عملکرد خوبی داشته باشند ، بنابراین تولید آنها افزایش می یابد. در جبهه آموزش ، دانشجویان تحصیلات تکمیلی ممکن است زیاد به تحصیلات خود توجه نکنند و بنابراین آنها را با مشکل روبرو کنند. حرکات سیاره ای نشانگر یک وضعیت مالی راحت ، با افزایش جریان درآمد است. گرچه ممکن است هزینه های داخلی نیز داشته باشد. مجردها ممکن است عاشق یک همکار شوند و رابطه عاشقانه ای را آغاز کنند که شکوفا شود.

 

طالع بینی متولدین بهمن

با توجه به حرکات سیاره ای ، تجار ممکن است در هنگام سفر برای ملاقات با مشتریان بالقوه ، اقدامات احتیاطی انجام دهند. با این حال ، در اواسط هفته ، همه چیز ممکن است به دنبال آنها باشد ، زیرا ممکن است فرصتی برای ارتباط با یک شرکت خارجی پیدا کنند. تجار ممکن است برای نهایی کردن این همکاری به خارج از کشور بروند. برای افراد روزمره ممکن است استرس کار وجود داشته باشد و باعث شود آنها ساعتهای طولانی کار کنند. در جبهه آموزش ، دانش آموزانی که در دوره فارغ التحصیلی دروس مرتبط با علوم یا فناوری اطلاعات را دنبال می کنند ، می توانند درس خود را به طور موثر حفظ کنند. فقط در این صورت است که ممکن است پیشرفت کنند. دانشجویانی که فارغ التحصیلی را دنبال می کنند ممکن است همچنان توجه داشته باشند و پیشرفت کنند. در جبهه مالی ، حرکات سیاره نشانگر دردسر است. برای کسب درآمد ریسک های ناشایست نکنید. هنگام صرف هزینه ، احتیاط کنید. پس انداز را برای نیازهای آینده امتحان کنید. در جبهه رابطه ، به دلیل برخی سوء تفاهم ها ممکن است زوجین با مشکل روبرو شوند. افراد متاهل ممکن است از زندگی نهایت لذت را ببرند.

 

 

طالع بینی متولدین اسفند

تجار ممکن است با چالش هایی روبرو شوند و برای پیشرفت در این زمینه نیاز به مواجهه با آنها داشته باشند. افراد دارای حقوق ممکن است فرصت شغلی جدیدی کسب کنند که حقوق بیشتری به آنها پرداخت می کند و چشم انداز رشد بهتری دارد. برای دانش آموزان ، برخی از مسائل جزئی خانوادگی ممکن است ایجاد شود که ممکن است آنها را از تحصیل دور کند. دانشجویان تحصیلات تکمیلی ممکن است از اساتید خود کمک بگیرند. وقتی صحبت از امور مالی و پول می شود ، نباید به صورت تکانشی پول را اداره کنید. آخر هفته ممکن است سود مالی برای شما رقم بزند. در این دوره ممکن است هزینه زیادی برای شما نداشته باشد. مجردها برای ازدواج ممکن است تحت فشار قرار بگیرند. زوجین در روابط ممکن است با مشکل روبرو شوند. مسائل مربوط به خانواده ممکن است باعث ناراحتی شما شود. در جبهه سلامتی ، مراقب سلامتی خود ، به ویژه گلو باشید. در صورت بروز هرگونه ناهنجاری ، به پزشک مراجعه کنید تا از بروز هرگونه عوارض بعدی در سلامتی جلوگیری کند.

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو