ساشا بارون کوهن پیشنهادش به ترامپ را پس گرفت

منبع: برترین ها

73

1399/8/18

15:41


ساشا بارون کوهن که یک پیشنهاد کاری را به دونالد ترامپ داده بود، می‌گوید پیشنهادش را پس گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان: ساشا بارون کوهن که یک پیشنهاد کاری را به دونالد ترامپ داده بود، می‌گوید پیشنهادش را پس گرفته است.
 

ساشا بارون کوهن پیشنهادش به ترامپ را پس گرفت

 
بعد از شکست دونالد ترامپ در رقابت ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، ساشا بارون کوهن همچنان به صحبت‌های خود علیه دونالد ترامپ ادامه می‌دهد.
 
بازیگر فیلم سینمایی «بورات» بعد از آنکه آسوشیتد پرس و چندین رسانه دیگر بایدن را برنده انتخابات و رئیس جمهور اعلام کردند در توییتر نوشت: «دونالد، تو اکنون از کار بیکار شده‌ای و من یادم هست که به تو یک شغل را پیشنهاد داده بودم. اما عملکرد تو در این هفته بسیار تراژدی و ناراحت کننده بود. پس پیشنهاد من باطل شد.»
 
بازیگر فیلم «دادگاه شیکاگو ۷» به جدال‌های مجازی با ترامپ ادامه می‌دهد که مدتی پیش آغاز شده بود و ترامپ فیلم «بورات» را مورد انتقاد قرار داد و مدعی شد که بارون کوهن می‌خواسته سر او را کلاه بگذارد. در این فیلم به کارگردانی جیکوب ولینر که کمپانی آمازون منتشر کرد، بارون کوهن در نقش یک خبرنگار قزاق ظاهر می‌شود که به اطرافیان ترامپ نزدیک می‌شود.
 
پیرو صحبت‌های ترامپ در ماه اکتبر، بارون کوهن از ترامپ به خاطر تبلیغ مجانی فیلمش تشکر کرد و گفت با وجود آنکه ترامپ بامزه نیست، اما تمام دنیا به او می‌خندند. کوهن همچنین ادامه داد که همیشه به یک دلقک نژادپرست نیاز داشته است و ترامپ نیز بعد از ۲۰ ژانویه بیکار خواهد شد و به شغل نیاز خواهد داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو