مهمترین نمایشگاه گردشگری جهان مجازی برگزار خواهد شد

منبع: همگردی

34

1399/8/18

18:00


ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مهمترین نمایشگاه گردشگری جهان مجازی برگزار خواهد شد.

داستان چیست؟

مرکز نمایشگاهی برلین اعلام کرد: با درنظر گرفتن شرایط موجود، نمایشگاه گردشگری و کنوانسیون برلین از 9 تا 12 مارس 2021 برابر با 19 تا 22 اسفندماه سال 1399 نسخه مجازی و دیجیتالی خود را برای نخستین بار برگزار می کند. این نمایشگاه و کنفرانس، B2B خواهد بود. اطلاعات بیشتر درباره غرفه دارها، بلیت بازدیدکنندگان تجاری و حامیان مالی در سطح جهانی از 16 نوامبر 2020 در وبسایت نمایشگاه برلین قرار می گیرد.

مسئولان نمایشگاه برلین که در اسفند سال گذشته با شیوع ویروس کرونا ناچار به تعطیلی این رویداد مهم شدند، اینک با بکار گرفتن تجربه های جدید گردشگری و بازاریابی دیجیتالی، قول داده اند نسخه جدید این نمایشگاه همانند گذشته شماره یک باشد و تجارتی موفق و ارتباطاتی جدید را رقم بزند و کماکان الهام بخش و تعاملی باقی بماند.

این نمایشگاه پس از آنکه در دوره قبل با همه گیری ویروس کرونا لغو شد، چندی پیش یک رویداد مجازی را برای شیفتگان و اهالی سفر برگزار کرد. با پشت سر گذاشتن آن تجربه، مسئولان نمایشگاه گردشگری آلمان اینک می گویند: نظرات شما در ماه های گذشته به ما نشان داد که شبکه سازی، تبادل دانش و تجارت جدید بیش از هر زمان دیگری مناسب است.

نمایشگاه صنعت سفر از سال 1966 میلادی، هر سال مستمر در ماه مارس و در شهر برلین به صورت چهره به چهره برگزار می شد. ITB برلین به عنوان بورس گردشگری جهان شناخته می شود و از مهمترین رویدادهای بین المللی گردشگری نیز بحساب می آید. در سال 2019 حدود 160 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کرده بودند. برآورد شده بود این نمایشگاه در سال 2020 حدود 7 بیلیون یورو درآمد کسب کند.

آلمان بازار گردشگری قدیمی ایران بحساب می آید در نتیجه حضور در نمایشگاه آن برای ایران اهمیت ویژه ای دارد. ایران بیش از یک دهه تجربه حضور در این نمایشگاه را دارد.

مهمترین نمایشگاه گردشگری جهان مجازی برگزار خواهد شد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو