توضیح هاشمی درباره درخواست یک میلیارد دلاری

منبع: برترین ها

43

1399/8/18

18:36


رئیس شورای شهر تهران از درخواست یک میلیارد دلاری خود از رئیس جمهور دفاع کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس شورای شهر تهران از درخواست یک میلیارد دلاری خود از رئیس جمهور دفاع کرد.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در پایان جلسه شورای شهر در پاسخ به پرسش خبرنگاران که از فضای مجازی ارسال شده بود، گفت: در جلسه هم اندیشی امروز صبح مساله ساختار شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت و نظرات کارشناسی کمیته‌های شورا ارائه شد.

توضیح هاشمی درباره درخواست یک میلیارد دلاری

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در این جلسه در مورد ساختار شورا به نتیجه نرسیدیم و لذا تصمیم گرفتیم جلسات ادامه داشته باشد.

وی افزود: تاکنون ۶ عضوشورا به کرونا مبتلا شده اند و چند همکارمان در شورا را از دست داده ایم، لذا بین یک دوم ویک سوم کارکنان دورکار شده اند.

هاشمی با اشاره به اینکه امروزتعداد دستور جلسات زیاد نبود اظهار کرد: بر این اساس تصمیم گرفتیم با کم کردن کار، کرونا را از ساختمان شورا بیرون کنیم، اما جلسات به صورت مجازی برگزار می‌شود.

هاشمی در خصوص درخواست یک میلیارد دلاری خود از رئیس جمهور گفت: در گذشته به حمل و نقل تهران بیش از این ارقام تخصیص داده شده است به طوری که ۲ میلیارد یورو مجوز تامین واگن داریم.

رئیس شورای شهر اظهار کرد: مدتهاست که ۱۹ هزار اتوبوس و ۴۶ هزار مینی بوس نیز از سوی هیات وزیران مصوب شده است، اما اجرایی نمی‌شود.

وی افزود: کمبود ارز و ریال موانعی در راه اجرایی شدن این مصوبات به وجود آورده که از رئیس جمهور درخواست کردم حداقل در حد یک میلیارد دلار این مصوبات را اجرایی کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو