دیدار با رویا میرعلمی : «مرجان کاملی» سریال طنز ۰۲۱

دیدار با رویا میرعلمی : «مرجان کاملی» سریال طنز ۰۲۱


منبع: روزیاتو

164

1399/8/18

20:07


رویا میرعلمی متولد دهم شهریور سال پنجاه و هفت در قزوین، بازیگر نقش مرجان کاملی (دختر غفور با بازی سیاوش طهمورث و همسر باجناق جلال (سید جواد رضویان) ) در سریال طنز صفر بیست و یک شبکه ۳ است. مرجان کاملی سریال صفر بیست و یک، دانش آموخته رشته طراحی صحنه از دانشکده هنرهای ز یبا دانشگاه تهران است. او را بیشتر در فعالیت های تئاتر دیده ایم. رویا میرعلمی فرزندی به نام کارن دارد.

رویا میرعلمی همسر حسین کیانی است و در سریال صفر بیست و یک که هر از ۵ آبان هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه ۳ در ۲۵ قسمت می رود، به عنوان همسر مازیار (با بازی سیامک انصاری) حضور دارد. بازیگر نقش مرجان کاملی در سریال صفر بیست و یک (رویا میرعلمی)، دختر غفور (با بازی سیاوش طهمورث) و خواهر تورج (با بازی امیر حسین رستمی) نیز به شمار می رود.

رویا میرعلمی دارای ۲۸۵ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش است که با پخش فصل اول سریال طنر ۰۲۱ و کل کل های باجناق ها (سیامک انصاری و جواد رضویان)، شاهد افزایش فالوئرهای مرجان کاملی باشیم. او ۳۸۵ پست به اشتراک گذاشته و پرستو صالحی و شماری از سلبریتی های سینما و تئاتر هم اینستاگرام تیک آبی مرجان کاملی را دنبال می کنند. اینستاگرام رویا میرعلمی در نشانی: @royamirelmi قرار دارد.

رویا میرعلمی در سریال صفر بیست و یک، هم بازی سید جواد رضویان (در نقش جلال سیف)، نگار عابدی (در نقش شعله کاملی و دختر غفور)، سروش جمشیدی (نادر راسخ و پسر مازیار)، علیرضا استادی ( بادیگار غفور)، آزیتا ترکاشوند (سپیده و همسر تورج)، افشن آقایی (پسر مازیار و مرجان) و پادینا کیانی (دختر جلال به نام شادی) است.

رویا میرعلمی و نگار عابدی در سکانسی از سریال ۰۲۱

رویا میرعلمی (مرجان کاملی) در کنار همسرش (سیامک انصاری) در سریال ۰۲۱

مرجان کاملی سریال صفر بیست و یک، در ۵ فیلم سینمایی به نام: سینما شهر قصه محصول سال ۸۷، خواب زده ها محصول سال ۹۲، آقا یوسف محصول سال ۸۹، بیداری محصول سال ۸۷، صبح روز هفتم محصول سال ۸۷ و برادر محصول سال ۸۷ نقش آفرینی کرد. رویا میرعلمی تا کنون در جشنواره فیلم فجر یا تئاتر فجر حضور نداشته و موفق به دریافت سیمرغ نشده است.

تصویری از اینستاگرام رویا میرعلمی که مربوط به عکس پشت صحنه سریال صفر بیست و یک است که به مناسبت تولد جواد رضویان گرفته شده است

مرجان کاملی سریال صفر بیست و یک از سال ۱۳۸۸ در سریال های تلویزیونی متعددی نقش آفرینی کرده است که شماری از آن ها به شرح زیر است:

  • سریال سرزده محصول سال ۹۹
  • سریال فوق لیسانسه ها محصول سال ۹۸ در نقش فرشته رحیمی (همسر دوم محمود مهاجر (با بازی بیژن بنفشه خواه) )
  • سریال ترور خاموش محصول سال ۹۸ در نقش آدریانا بارگاتینی (دستیار مسعود صبوحی با بازی پرویز فلاحتی پور)
  • سریال شش قهرمان و نصفی محصول سال ۹۷ شبکه ۵ سیما در نقش الهه مادر ارسلان میر میرانی با بازی شهرام قائدی
  • سریال دلدادگان محصول سال ۹۶ در نقش نوشین الماسی کارمند افسانه مشکان و خواهر بهزاد و مادر کارن
  • سریال لیسانسه ها محصول سال ۹۵ شبکه ۳ در نقش فرشته رحیمی
  • سریال شمعدونی محصول سال ۹۴ شبکه ۳ سیما در نقش زیبا سعادتی
  • سریال عصر پاییزی محصول سال ۹۲ در شبکه ۱
  • سریال زمانه محصول سال ۱۳۹۱ شبکه ۱ سیما در نقش ثریا فروزان فر (خواهر بهزاد)

رویا میرعلمی

تصویری از حضور رویا میرعلمی (مرجان کاملی سریال صفر بیست و یک) در برنامه دورهمی شبکه نسیم با اجرای مهران مدیری . عکس سمت راست با کارن است

رویا میرعلمی و تندیس حافظ در تهران

رویا میر علمی در ۲۰ سال اخیر در ده ها نمایش در تهران و استان ها روی صحنه رفته است که از آن جمله می توان به تئاترهایی چون: وقتی کبوترها ناپدید شدند، مادر، تراس، روز عقیم، ناسو، مهر هفتم، طناب، سعدی تابستان سی و دو اشاره کرد. حسین کیانی، نویسنده و کارگردان تئاتر است و در رشته کارگردانی در همان دانشگاهی که همسرش تحصیلی کرده است، دانش آموخته شد.

روایت رویا میرعلمی از تئاتری که روایتگر شهر نو و روسپی های آن دوران بود

سلفی آینه ای رویا میرعلمی در اتاق گریم تماشاخانه ایرانشهر تئاتر

روایت رویا میرعلمی از هم بازی شدن با پژمان جمشیدی فوتبالیست در صحنه تئاتر

رویا میرعلمی در کنار پژمان جمشیدی

اگر درباره بازی و نقش آفرینی مرجان کاملی در سریال طنز ۰۲۱ یا سریال سابقش (شمعدنی) نظر و دیدگاهی دارید مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید. برنامه زوجی نو با اجرای باربد بابایی نیز هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه ۳ سیما در ۱۴۰ قسمت پخش می شود.

رویا میرعلمی برای دیده شدن بهتر و بیشتر پست های اینستاگرامش از هشتگ های معروف مد و لباس و هنر ایرانی در اینستاگرام استفاده می کند که فعالان دیجیتال مارکتینگ به این موضوع توجه داشته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو