2021 سال تغییر سلیقه برای خرید کاغذ دیواری ؟

2021 سال تغییر سلیقه برای خرید کاغذ دیواری ؟


منبع: دلگرم

163

1399/8/20

11:58


2021 سال تغییر سلیقه برای خرید کاغذ دیواری ؟

خرید کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کار، همیشه یکی از گزینه­ های پیشنهادی است. با نصب انواع پوستر منظره، نقوش اسلیمی، پوستر سه بعدی گل، بناها و حتی حیوانات، یک محیط به طرز چشمگیری تغییر می­ کند.

اگر شما هم در این روزهایی که کرونا خانه نشینتان کرده و فرصت تفریحات و گشت و گذار را از شما گرفته است، قصد تغییر دکوراسیون داخلی برای هرچه جذاب­ تر کردن محیط زندگی­ تان دارید، خواندن این مطلب را از دست ندهید!

دکوراسیون داخلی اصولی؛ حداکثر استفاده از حداقل فضا

درست است که بیشتر، خانم ­های خانه­ دار به فکر تغییر دکوراسیون داخلی می­ افتند، اما قطعا برای همه ما حداقل یک بار در زندگی پیش آمده که فضای اتاق، دفتر کار و حتی محیط منزل مان دلمان را زده باشد! در این مواقع فکرهای مختلفی به سرمان می زند؛ از تغییر اتاق گرفته تا فکر خرید چند سطل رنگ و خرید ست اداری یا مبلمان جدید!

کاغذ دیواری طرح خطاطی

اما مشاوره با کارشناسان دکوراسیون داخلی در این مواقع، راه­ حل­ های بهتری به شما ارائه می ­دهد. یک کارشناس حرفه­ ای دکوراسیون داخلی با بررسی مساحت مورد نظر شما، کاربردی­ ترین گزینه برای تغییرات مناسب و اصولی را به شما خواهد آموخت.

در دنیای امروز، طراحی دکوراسیون داخلی یک علم است که بر مبنای آن کارشناسان بسیاری به طور تخصصی در این علم و مهارت، مشغول فعالیت هستند و به طراحی، مشاوره و اجرای پروژه ­ها می پردازند.

متخصصان دکوراسیون داخلی به مشتریان می ­آموزند چگونه می ­توان از حداقل فضای محیط، بیشترین استفاده را برد و در عین حال چگونه می­ توان یک محیط کوچک را برای کار یا زندگی با حداقل امکانات، دلچسب نمود.

توجه به هارمونی رنگ­ ها، قرار گرفتن هر شیء مربوط به منزل یا دفتر کار در جای اصلی خود و استفاده از تجهیزات کم ­هزینه اما تاثیرگذار مانند خرید کاغذ دیواری، پارکت لمینت، پوستر سه بعدی گل و غیره از مواردی است که باید در دکوراسیون داخلی رعایت شود تا نتیجه قابل قبولی به دست بیاید.

کرونا، تغییر سبک زندگی و تغییر دکوراسیون داخلی!

کرونا، این ویروس عالم­گیر که تمامی جنبه ­های زندگی انسان معاصر را تحت تاثیر قرار داده، بسیاری از وجوه عادی زندگی را با تغییرات اساسی مواجه ساخته است.

اگر در سال 2019 فرضیه ­ای مطرح می­ شد که ممکن است یک سال دیگر ویروسی کوچک، حتی نفس کشیدن را بدون تجهیزات بهداشتی مثل ماسک و شیلد، دشوار خواهد کرد، به طور قطع همه به آن می خندیدیم! اما اکنون در سال 2020 ماسک، دستکش، شیلد، پنبه الکل و مواد ضد عفونی کننده جزیی از وسایل شخصی هرکدام از ما شده است.

این تغییر سبک زندگی، تغییر در دکوراسیون داخلی را نیز می طلبد؛ چرا که با شیوع کرونا، بسیاری از مشاغل مجبور به دورکاری و خانه نشینی شده ­اند. در شرایط کنونی که سالمندان، کودکان و حتی جوانان و میانسالان ساعات بسیاری را در خانه می­ گذرانند، تغییر دکوراسیون داخلی در راستای افزایش روحیه و جلوگیری از افسردگی و رخوت ضروری به نظر می ­رسد.

خرید کاغذ دیواری

2021 سال تغییر سلیقه برای خرید کاغذ دیواری؟

یکی از ساده ­ترین و البته ارزان­ ترین راه­ های تغییر دکوراسیون داخلی محیط­ های مسکونی، اداری و تجاری، خرید کاغذ دیواری است.

معلمی که مجبور است در شرایط کرونایی روزانه چندین ساعت پای سیستم آنلاین باشد و به دانش ­آموزان از راه دور تدریس کند، نیازمند محیطی است که دلسردش نکند و برایش القا کننده حس مثبت باشد. با چیدن میز کار در مقابل پوستر منظره­ای از دریا، ساحل، جنگل یا نصب پوستر سه بعدی گل بر روی دیوار اتاق کار، احساسی توام با آرامش به فرد دست می­دهد که برای ادامه کار به او توان مضاعف می­ بخشد.

هم­چنین با نصب پوستر سه بعدی گل، نقوش کلاسیک یا نقوش اسلیمی با رنگ ملایم فیروزه­ ای و تعبیه آسمان مجازی هم هربار که چشمتان به سقف بیفتد، رویایی از جنس آرامش به چشمانتان دعوت می ­شود.

با خرید کاغذ دیواری کارتونی یا پوستر دیواری با طرح انیمیشن­ های محبوب و جذاب هم می­ توان برای کودکانی که این روزها فرصت تحصیل و تفریح در بیرون از خانه را از دست داده­ اند، محیط دلنشینی برای مطالعه و بازی ایجاد کرد.

بنابراین با توجه به اینکه کرونا بعید است به زودی دست از سر جهان بردارد، تغییر دکوراسیون داخلی ضروری به نظر می رسد و سال 2021 را باید سال تغییر سلیقه مردم برای خرید کاغذ دیواری در نظر گرفت؛ چراکه مردم دیگر صرفا برای پوشاندن عیوب احتمالی دیوار و فرار از ریخت و پاش و بوی رنگ به سراغ خرید کاغذ دیواری نمی ­روند، بلکه کاغذ دیواری و پوستر دیواری را به عنوان تجهیزات دکوراسیون داخلی در نظر می­ گیرند به خصوص در روزهای کرونایی.

دکوراسیون داخلی

نکاتی که در هنگام خرید کاغذ دیواری باید به آن دقت کنید

نمی ­توانید وارد یک فروشگاه تجهیزات دکوراسیون داخلی شوید و بدون در نظر گرفتن هارمونی محیط کار یا منزلتان اقدام به خرید کاغذ دیواری کنید. نمی­ توانید رنگ ­بندی لوازم منزل، پارکت و کاش ی­ها را در انتخاب کاغذ دیواری نادیده بگیرید و بدون توجه به مساحت فضای مورد نظرتان هر طرح و رنگی از کاغذ دیواری که چشمتان را گرفت، انتخاب کنید.

خرید کاغذ دیواری اصولی دارد که باید رعایت شود تا نتیجه دلخواه به دست بیاید. در ادامه به نکاتی که در خرید کاغذ دیواری باید به آن دقت داشته باشید، می­پردازیم:

  • رنگ

در هنگام خرید کاغذ دیواری به رنگ آن، تناسب با سایر لوازم منزل یا اداره و مساحت فضای مورد نظر توجه کنید. استفاده از رنگ ­های تیره کاغذ دیواری در اتاق ­های کوچک باعث دلگیری بیشتر فضا می­ شود. در عین حال رنگ­ های روشن، محیط­ های کوچک را بزرگ­تر از حد معمول نشان می­ دهد.

در کل باید گفت، روانشناسی رنگ­ ها در خرید کاغذ دیواری باید رعایت شود؛ چراکه به عنوان مثال رنگ کاغذ دیواری اتاق کودک، تاثیر مستقیمی بر شخصیت و روحیه او در بزرگسالی خواهد داشت. به طور کلی رنگ­ ها به دو دسته گرم و سرد تقسیم می­ شوند که هرکدام تاثیرات جداگانه­ ای بر ذهن و روحیه افراد دارد. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض رنگ­ های گرم، موجب افزایش انرژی می­ شود.

برهمین اساس انتخاب رنگ ­های نارنجی، زرد، صورتی و قرمز در خرید کاغذ دیواری برای فضای مهد کودک و خانه ­های بازی، باید در نظر گرفته شود. رنگ­ های سرد نظیر آبی و سبز، القا کننده آرامش و دوری از هیجان اند و ذهن را آرام می­ کنند و گزینه مناسبی برای خرید کاغذ دیواری اتاق­های خواب همه رده­ های سنی هستند.

نکاتی دیگر برای خرید کاغذ دیواری

  • طرح

برای محیط ­های کوچک، تنگ و باریک، خرید کاغذ دیواری با طرح گل ­های درشت و شلوغ منطقی به نظر نمی­ رسد. شما نمی­ توانید در آشپزخانه از طرح کارتونی کاغذ دیواری استفاده کنید، بنابراین در هنگام خرید به تناسب طرح با محیط دقت کنید.

اگر شما درصدد خرید کاغذ دیواری برای شرکت هستید، پیشنهاد طراحان دکوراسیون داخلی، خرید کاغذ دیواری با خطوط هندسی شکسته و تیز است که حس تلاش، پویایی و انرژی را القا می ­کند. اگر هم می ­خواهید اتاق خواب خود را با کاغذ دیواری دیزاین کنید، بهتر است از طرح­ های خلوت و ریز استفاده کنید.

  • جنس و سنجش دوام

کاغذ دیواری با توجه به متریال به کار رفته در آن به انواع کاغذی، پارچه­ای، PVC با روکش وینیل، نانو، الیاف طبیعی و ... تقسیم ­بندی می ­شود. خرید کاغذ دیواری کاغذی برای محیطی مانند آشپزخانه منطقی نیست و استفاده از کاغذ دیواری ضد آب در این فضا توصیه می ­شود.

  • قیمت

در خرید کاغذ دیواری بر مبنای متراژ درخواستی، کیفیت و قیمت محصول نیز باید در نظر گرفته شود. هم­چنین باید به ضمانت کیفیت کالا و خدمات پس از فروش محصول نیز توجه شود. برخی از انواع بسیار ارزان قیمت کاغذ دیواری بعد از مدتی رنگ خود را از دست می ­دهند و مخدوش می­ شوند. بنابراین همیشه به دو فاکتور کیفیت و قیمت مناسب به طور همزمان توجه کنید.

دکوراسیون داخلی

برای خرید کاغذ دیواری به کجا مراجعه کنیم؟

اگر به دنبال خرید کاغذ دیواری، پوستر سه بعدی، پارکت لمینت، آسمان مجازی و سایر تجهیزات دکوراسیون داخلی با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، تا در روزهای کرونایی محیط منزل خود را برای افراد خانواده به خصوص کودکان و سالمندان دلچسب کنید، ما به شما فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی "رونیا" (roniya.ir) را معرفی می­ کنیم.

فروشگاه آنلاینی که همه آنچه شما برای تغییر چیدمان منزل یا محل کار نیاز دارید را یکجا فراهم آورده و زحمت گشت و گذار در بازارهای آلوده در روزهای شیوع کرونا را برای شما کم کرده است! رونیا، با بیش از 15 سال تجربه و فعالیت موفق و مستمر در زمینهدکوراسیون داخلی همیشه سعی داشته تا بهترین خدمات را با نوین ترین روش ها ارئه دهد. در فروشگاه آنلاین رونیا شما می توانید محصولاتی نظیر:

  • پوستر دیواری
  • دیوارپوش
  • کفپوش
  • کاغذ دیواری
  • پارکت
  • پوستر سقفی
  • کاغذ خام پوستر دیواری
  • ابزارهای نصب و چسب
  • آسمان مجازی
  • و پارتیشن

را در انواع متعدد با قیمت­ های مناسب ببینید و انتخاب کنید. هم­چنین می­ توانید پیش از اقدام برای خرید با کارشناسان خبره مجموعه رونیا ارتباط بگیرید و از راهنمایی­ های آنان در حوزه دکوراسیون داخلی بهره­ مند شوید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو