صدف بیوتی قبل از عمل + تصاویر بدون آرایش صدف بیوتی

صدف بیوتی قبل از عمل + تصاویر بدون آرایش صدف بیوتی


منبع: زیبامون

923

1399/8/20

12:26


تصاویر بدون آرایش و قبل از عمل صدف بیوتی رو در این بخش از زیبامون دات کام ببینید!

صدف بیوتی قبل از عمل + تصاویر بدون آرایش صدف بیوتی

اینستاگرام و شبکه‌‌های اجتماعی باعث شده تا فاصله بین تمام افراد بسیار کم و کوتاه بشه و تمام افراد در هر کجای دنیا که هستند بتونن با هم ارتباط برقرار کنند و حتی چیزهای جدیدی از هم یاد بگیرند!

بلاگرها و اینفلوئنسرها چندین و چند سال هست که اثرگذاری خیلی زیادی بر روی زندگی عادی و روزمره دارند و برخی از این اینفلوئنسرها با آموزشهایی که به صورت رایگان به شکل فیلم و عکس به اشتراک میگذارند، محبوب و معروف شدند!

صدف بیوتی، یکی از بیوتی بلاگرهایی هست که اگرچه در ایران زندگی نمیکنه اما به خاطر فعالیتهای خوب و مفیدی که در اینستاگرام داره طرفداران خیلی زیادی رو هم در ایران و هم در سایر کشورها پیدا کرده و از این طریق بسیار معروف و شناخته شده هست!

ما در این بخش از زیبامون دات کام هم صدف بیوتی رو به طور کامل معرفی کردیم و هم شما رو با عملهای زیبایی که صدف بیوتی داشته، آشنا میکنیم. با ما همراه باشید.

 

آشنایی با صدف بیوتی

احتمالا همه شما صدف بیوتی رو میشناسید و یا اینکه اسمش رو بارها و بارها از دیگران شنیدید. صدفی مسائلی که با نام صدف بیوتی در اینستاگرام معروف شده، متولد سال 1368 هست و در آمریکا زندگی میکنه!

او از کودکی علاقه خیلی زیادی به آرایش کردن و زیبا شدن داشته اما اینکه یک روزی میکاپ آرتیست بشه، در آرزوهای کودکی او وجود نداشته! او برای رسیدن به خواسته خودش، در رشته شیمی تحصیل میکنه تا بتونه از این طریق، با تولید لوازم آرایش باکیفیت تاثیر خوبی در افزایش زیبایی داشته باشه اما خیلی زود متوجه میشه که این مسیر و این رشته تحصیلی، اون رو به آرزوش نمیرسونه!

صدف بعد از مهاجرت به آمریکا، در رشته پرستاری شروع به تحصیل میکنه و در کنار این رشته، فعالیت‌های آرایشی و زیبایی هم برای برند لانکوم انجام میداد. او کم کم متوجه علاقه مندی خودش به آرایش و میکاپ میشه و تصمیم میگیره تا آرایش کردن و میکاپ رو به شکل کاملا حرفه‌ای و تخصصی یاد بگیره!

استارت ایجاد صدف بیوتی از اونجایی زده میشه که صدف احساس میکنه جای یک بیوتی بلاگر ایرانی که تمام نکات آرایشی و زیبایی رو به زبان فارسی ارائه بده در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و یوتیوب خالیه و تصمیم گرفت کار خودش رو به عنوان اولین بیوتی بلاگر ایرانی شروع کنه و صفحه اینستاگرام خودش رو با نام صدف بیوتی راه اندازی کرد!

او در این صفحه نکات کاربردی و حرفه‌ای رو برای خودآرایی، میکاپ، مراقبت از پوست و عملهای زیبایی ارائه میده که در نوبه خودش واقعا بی نظیر هستند و تونسته به افراد زیادی که به این موضوعات علاقه‌مند هستند، کمک کنه! رابطه گرم و صمیمی که صدف بیوتی با فالوورهای خودش داره، تاثیر زیادی در محبوب شدن او داشته و باعث شد تا در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی دنبال کننده و فالوور پیدا کنه و تقریبا در همه جای دنیا معروف بشه!

صدف بیوتی با برندهای آرایشی معتبر و معروف خیلی زیادی همکاری داشته و در ایونت‌ها و مراسمهای رسمی بسیار زیادی حضور داشته و با میکاپ آرتیستهای بزرگ و حرفه‌ای دنیا ملاقات کرده است.

 

صدف بیوتی و لورا مرسیه

 

صدف بیوتی و لورا مرسیه

 

صدف بیوتی در کنار کیم کارداشیان و میکاپ آرتیست او

 

صدف بیوتی در کنار کیم کارداشیان و میکاپ آرتیست او

 

حضور در بیوتی کان (بزرگ ترین گردهمایی برندهای موفق و مشهور سراسر جهان)، بزرگترین دستاورد صدف بیوتی بوده و همچنین انتخاب شدن به عنوان تاثیر گذار ترین اینفلوئنسر جهان از دیگر افتخاراتی بوده که صدف بیوتی کسب کرده است.

علاوه بر این صدف بیوتی به تازگی با برند آرایشی لیدی گاگا نیز همکاری داشته و در تیزر تبلیغاتی که برای معرفی محصولات این برند ساخه شده، حضور داشت.

 

میکاپ صدف بیوتی برای برند آرایشی لیدی گاگا

 

میکاپ صدف بیوتی برای برند لیدی گاگا

 

صدف بیوتی قبل از عمل

تنها عمل زیبایی که صدف بیوتی انجام داده، عمل زیبایی بینی هست و این موضوع رو چندین و چند بار در ویدئوها و استوری‌هایی که منتشر میکنه بیان کرده است. آقای علیرضا محبی، دکتر عمل بینی صدف بیوتی بودند!

علاوه بر این، او اقداماتی برای جوانسازی پوست صورت هم انجام داده است. آر اف پوست، یکی از این اقدامات پوستی هست که تاثیر خوبی در افزایش زیبایی و جوانسازی پوست او داشته و باعث شده تا گونه‌های او برجسته و زیبا بشه و اینطور به نظر برسه که تزریق ژل به گونه انجام داده اما اینطور نیست و صدف بیوتی تا به حال هیچگونه تزریق ژلی به صورت نداشته است.

 

صورت صدف بیوتی قبل از عمل

 

صدف بیوتی قبل از عمل

 

عکس صدف بیوتی قبل از عمل

 

عکس صدف بیوتی قبل از عمل

 

عمل بینی صدف بینی

 

عمل بینی صدف بینی

 

صدف بیوتی بدون آرایش

صدف بیوتی در بسیاری ویدئوهای آموزش آرایش خود، با چهره‌ای بدون آرایش حضور داره و تقریبا صورت بدون آرایش صدف بیوتی به طور واضح و کامل در این ویدئوها مشخص هست. چند نمونه از عکسهای بدون آرایش صدف بیوتی رو ببینید:

 

صدف بیوتی بدون آرایش

 

صدف بیوتی بدون آرایش

 

عکس صدف بیوتی بدون آرایش

 

عکس صدف بیوتی بدون آرایش

 

عکس بدون آرایش صدف بیوتی

 

عکس بدون آرایش صدف بیوتی

 

صدف بیوتی و همسرش

علی فومنی، همسر صدف بیوتی، حضور پررنگی در فعالیتهای او داره و به گفته صدف، حمایت و حضور همسرش، یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت او هست! این دو در سال 1396 ازدواج کردند و به همراه سگ بامزه خود به نام فندق، در سانفرانسیسکو زندگی میکنند!

همسر صدف بیوتی، در رشته موسیقی تحصیل کرده و در همین زمینه نیز مشغول به کار هست و همچنین تولید و ریمیکس موزیک رو به عنوان سرگرمی در اوقات فراغت خودش انجام میده و ادیت کردن ویدئوهای صدف و تولید موزیک برای ویدئوهای او همگی به عهده همسرش هست و در این زمینه فوق العاده حرفه‌ای عمل میکنه!

 

صدف بیوتی و علی

 

صدف بیوتی و علی

 

صدف بیوتی و همسرش

 

صدف بیوتی و همسرش

 

عکس صدف بیوتی و همسرش 

 

عکس صدف بیوتی و همسرش

 

صدف بیوتی و همسرش و فندق

 

صدف بیوتی و همسرش و فندق

 

صدف بیوتی و خواهرش

سارا مسائلی، خواهر بزرگتر صدف بیوتی هست که در تعدای از ویدئوها و استوری‌های صدف حضور داشته و رابطه گرم و صمیمی این دو در این ویدئوها کاملا مشخص هست! تعدادی از تصاویر صدف بیوتی و خواهرش رو در ادامه ببینید:

 

صدف بیوتی به همراه خواهرش و علی

 

صدف بیوتی به همراه خواهرش و علی

 

عکس خواهر صدف بیوتی

 

عکس خواهر صدف بیوتی

 

جدیدترین میکاپ های صدف بیوتی برای هالووین 2020

 

میکاپ صدف بیوتی برای هالووین 2020

 

چند نمونه میکاپ و آرایش صدف بیوتی

 

مدل ارایش جدید صدف بیوتی

 

مدل ارایش جدید صدف بیوتی

 

میکاپ جذاب صدف بیوتی

 

میکاپ جذاب صدف بیوتی

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو