نقش اول فرار از زندان: فکر بازگشت من را از سرتان بیرون کنید!

منبع: ایران آرت

108

1399/8/20

17:39


ونتوورث میلر برای همیشه با "فرار از زندان خداحافظی کرد، تصمیمی که مورد حمایت دیگر ستارگان سریال قرار گرفت.

ایران آرت: هواداران سریال "فرار از زندان" باید خیال بازگشت "ونتوورث میلر" در نقش مایکل را از سر بیرون کنند. این بازیگر یکشنبه گذشته در صفحه‌ی اینستاگرام خود اعلام کرد که قصد بازگشت به دنیای "فرار از زندان" را ندارد. 

ژانویه گذشته "مایکل تورن" مدیر فاکس اینترتینمنت اعلام کرده بود که احتمال ساخته شدن فصل جدید "فرار از زندان" وجود دارد. اما در صورت ساخته شدن اپیزودهای جدید، میلر نقشی در آن نخواهد داشت.

به گزارش ۳۰نما میلر در اینستاگرام از هوادارانش برای حمایت‌شان قدردانی می‌کند و سپس علیه بدرفتاری با جامعه دگرباشان گفت. او در مورد احتمال ساخته شدن فصل جدید "فرار از زندان" می‌نویسد: "من رسماً از "فرار از زندان" بیرون آمده‌ام."

او اضافه می‌کند: "نه [به علت] وضعیت شبکه‌های اجتماعی (هرچند این مسئله محوری است). [بلکه] من فقط نمی‌خواهم در نقش شخصیت‌های دگرجنس‌گرا بازی کنم. داستان این‌گونه شخصیت‌ها بازگو شده است (و بازگو شده است)."

"دامینیک پرسل" همبازی میلر در "فرار از زندان" نیز در واکنش به این پست می‌نویسد: "لذت‌بخش بود رفیق. عجب دورانی بود. کاملاً از منطق تو حمایت و آن را درک می‌کنم. خوشحالم که این تصمیم را برای سلامت و صداقت خودت گرفته‌ای. باز هم بنویس… دوستت دارم برادر."

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو