دانلود فیلم The New Mutants 2020 با زیرنویس فارسی + 4K

منبع: پی سی دی

226

1399/8/20

22:59


دانلود فیلم The New Mutants 2020 با زیرنویس فارسی + 4K

The New Mutants فیلمی اکشن و علمی-تخیلی است و در مورد 5 فرد جهش یافته است که تازه دارند با نیرو های متفاوت خود آشنا می شوند و در یک مرکز مخفی بر خلاف میل خود نگهداری می شوند و باید راهی برای فرار پیدا کنند…

فیلم The New Mutants در سبک اکشن ، علمی تخیلی و ترسناک با بازی Maisie Williams ، Anya Taylor-Joy و Charlie Heaton و کارگردانی Josh Boone می باشد . در بیمارستانی دورافتاده ، جهش یافته های جدید برای آزمایشاتی روانی نگه داری می شوند تا اینکه اتفاقاتی عجیب شروع به رخ دادن می کنند . زمانی که آن ها برای زنده ماندن می جنگند تا از گناهان گذشته شان دور شوند ، هم نیرو ها و توانایی های جدید آن ها و هم دوستی شان در معرض آزمایش گذاشته می شود اما آیا می توانند از این اتفاقات جدید جان سالم به در ببرند ؟

فیلم The New Mutants جدیدترین فیلم در دنیای مجموعه محبوب ایکس من بوده و ماجرای جهش یافته هایی جدید را بیان می کند که به تازگی وارد این دنیا شده اند . این فیلم به گونه ای غافل گیر کننده المان هایی از ژانر ترسناک را به دنیای جذاب کامیک وارد کرده و باعث جذابیت و هیجان بیشتر شده است . فیلم جهش یافته های جدید با صحنه های اکشن بی نظیر و روند داستانی قوی و مرتبط با دنیای سینمایی ایکس من و همچنین ستاره هایی معروف و بازی درخشان آن ها توانسته به خوبی فیلمی با کیفیت را برای طرفداران این سبک و دنیا به ارمغان آورد .

فیلم جهش یافته های جدید کاراکترهای جدیدی را به این دنیا وارد کرده و با شخصیت پردازی حرفه ای و بیان گذشته شان آن ها را به مخاطبین معرفی می کند . همچنین بازی کاراکتر های معروفی همچون میسی ویلیامز در شکل گیری این روند و موفقیت آن تاثیر به سزایی داشته است .

دانلود

دانلود فیلم The New Mutants با کیفیت عالی Bluray – در حال آماده سازی…

نسخهحجمسرور پی سی دی
4K x265 – HDR10 BT.2020 – 8CH DTS/TrueHD – REMUXDOWNLOAD
1080p8GBDOWNLOAD
720p1.98GBDOWNLOAD
480p847MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

– کیفیت فیلم:

دانلود فیلم The New Mutants 2020 با زیرنویس فارسی + 4K

 

دانلود زیرنویس فارسی فیلم The New Mutants

#سرور پی سی دی
1DOWNLOAD
راهنمای اجرا
1. پس از دانلود فایل را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
2. ویدئو را با نرم افزار KMPlayer باز کنید.
3. در صورتی که موفق به اجرای ویدئو نشدید K-Lite Codec Pack را دانلود و نصب کنید.
اطلاعات
نام: The New Mutants
بازیگران:  Maisie WilliamsAnya Taylor-JoyCharlie Heaton و …
ژانر: اکشن,ترسناک,علمی-تخیل
سال انتشار: 2020
مدت زمان: 93 دقیقه
زبان: انگلیسی
تریلر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو