7 مدل آرایشی زیبا و جذاب برای افزایش زیبایی چهره

7 مدل آرایشی زیبا و جذاب برای افزایش زیبایی چهره


منبع: زیبامون

248

1399/8/21

21:54


اگه برای آرایش کردن به دنبال ایده ‌های جذاب و شیک هستید و دوست دارید چهره ‌ای زیبا و دلنشین داشته باشید، حتما این بخش از زیبامون رو تا انتها ببینید و از این ایده‌ های ارایشی شیک و زیبا استفاده کنید.

7 مدل آرایشی زیبا و جذاب برای افزایش زیبایی چهره

آرایش و میکاپ صورت، یکی از کارهای مورد علاقه تمام خانمهاست و میشه گفت مثل یک چوب جادویی عمل میکنه! زیرا علاوه بر اینکه میتونه تمام لکه‌ها و نواقص پوستی رو به خوبی پنهان کنه، بلکه تاثیر خیلی زیادی در افزایش زیبایی و جذابیت چهره داره و کمک میکنه تا اعتماد به نفس بیشتری هم برای خانمها به وجود بیاد!

اگر شما هم به آرایش کردن علاقه مند هستید، و تمایل دارید مدلهای مختلف آرایش رو امتحان کنید، بهتون پیشنهاد میکنیم در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و با چندتا ایده آرایشی جذاب و شیک آشنا بشید. این ایده‌ های آرایشی به شما کمک می‌کنند تا چهره زیباتر و خاص‌تری داشته باشید و رنگهای جدید و خاصی رو در میکاپ و آرایش خودتون به کار ببرید و از این طریق زیبایی چهره خودتون رو بیشتر نمایان کنید.

 

ایده آرایشی 1: رژلب قرمز و خط چشم مشکی

احتمالا این ترکیب جذاب برای آرایش کردن صورت، یکی از ارایشهای مورد علاقه شما هم هست! ترکیب رژلب قرمز با خط چشم بالدار و مشکی یک آرایش کلاسیک و جذاب برای شما به وجود میاره که همیشه زیباست و هیچوقت از مُد نمیافته!

این آرایش به سبک هالیوودی از نظر تمام خانم‌ها عالی و بی عیب و نقص هست. تنها کاری که باید انجام بدید این هست که رژلب قرمز رو متناسب با رنگ پوستتون انتخاب کنید تا زیبایی چهره شما به بهترین حالت ممکن دیده بشه. کشیدن خط چشم بالدار رو هم با کلیک کردن روی نوشته آبی رنگ یاد بگیرید!

 

رژلب قرمز و خط چشم مشکی

 

حتما بخوانید: آرایش روزانه + آموزش مرحله به مرحله با تصویر

 

ایده آرایشی 2: رژلب نوود و آرایش چشم اسموکی

آرایش صورت با رژلب نوود و آرایش چشم اسموکی، یک ترکیب جادویی دیگه هست که میتونه جذابیت فوق العاده‌ای رو برای چهره به وجود بیاره. این آرایش پر زرق و برق و جذاب میتونه یکی از انتخابهای خیلی خوب برای مهمانی و مراسمهای شب باشه و جذابیت خیلی خوبی رو برای چهره و استایل شما ایجاد میکنه. البته لازمه لیپ گلاس یا رژلب نوودی که انتخاب میکنید کاملا متناسب با رنگ پوستتون باشه تا این زیبایی چهره به بیشترین میزان خودش برسه.

 

رژلب نوود و آرایش چشم اسموکی

 

ایده آرایشی 3: پوست کاملا صاف و یکدست با رژلب تیره

با استفاده از این ایده آرایشی، تمام توجهات به سمت لبهای شما و پوست صاف و یکدستی که دارید جلب میشه. بهترین رنگهایی که میتونید به عنوان رژلب تیره در این سبک از آرایش انتخاب کنید شامل رنگهایی مثل شرابی، زرشکی، قهوه‌ای یا بنفش تیره میشه و زیبایی پوست و چهره شما رو چند برابر بیشتر نشون میده.

در این مدل از میکاپ و آرایش صورت، نیازی نیست چشمهاتون رو خیلی آرایش کنید و فقط چند لایه ریمل به همراه خط چشم مشکی یا مقداری سایه چشم خاکستری، زیبایی چشمهاتون رو کامل خواهد کرد.

 

پوست کاملا صاف و یکدست با رژلب تیره

 

حتما بخوانید: تصاویری از مدل آرایش سلبریتی ها

 

ایده آرایشی 4: سایه چشم قهوه‌ ای و رژلب هلویی

مزیت این مدل از آرایش صورت این هست که هم میتونید در مهمانی و جشنها از ان استفاده کنید و هم میتونید برای محل کار یا موقعیتهای عادی و روزمره این آرایش زیبا و ساده رو انجام بدید.

البته لازمه در هنگام استفاده از سایه چشم قهوه‌ای خیلی زیاده‌روی نکنید؛ زیرا استفاده بیش از حد از این رنگ سایه چشم باعث میشه تا چشمهاتون خسته و کسل به نظر برسه. استفاده از رژلب هلویی در کنار سایه چشم قهوه ‌ای میتونه به راحتی طراوت و تازگی خیلی خوبی رو برای چهره به وجود بیاره و سنگینی سایه چشم قهوه‌ای رو هم تا حد زیادی خنثی میکنه.

 

سایه چشم قهوه‌ ای و رژلب هلویی

 

ایده آرایشی 5: رژلب زرشکی و سایه چشم برنزی

این ترکیب آرایشی سلطنتی میتونه واقعا چهره شما رو لوکس و جذاب کنه! هنگام استفاده از رژلب زرشکی باید حتما از یک خط لب همرنگ با رژلب استفاده کنید و این خط رو دقیقا بر روی خط طبیعی لب بکشید تا ظاهر فوق العاده جذاب و زیبایی برای لبها به وجود بیاد.

برای استفاده از سایه چشم برنزی نیاز نیست کار سختی انجام بدید! فقط کافیه مقدار کمی از سایه چشم طلایی یا برنزی رو با استفاده از حرکات انگشت دست، روی پلک بزنید و این آرایش فوق العاده جذاب و خاص رو به وجود بیارید.

 

رژلب زرشکی و سایه چشم برنزی

 

حتما بخوانید: آرایش طبیعی و ملایم چه مزایایی دارد؟

 

ایده آرایشی 6: سایه چشم بنفش یا آبی با رژلب صورتی

ممکنه شما هم مثل بسیاری از خانمها اینطور تصور کنید که رژلب صورتی هیچ تناسبی با سایه چشم بنفش یا آبی نداره! اما ما بهتون پیشنهاد میکنیم حتما برای یکبار هم که شده این مدل آرایش صورت رو امتحان کنید اما به جای استفاده از سایه چشم مات، از یک سایه چشم براق و درخشان برای آرایش چشم استفاده کنید تا ظاهری باطراوت، تازه و شاداب براتون ایجاد بشه.

 

 سایه چشم بنفش یا آبی با رژلب صورتی

 

ایده شماره 7: رژلب مرجانی و سایه چشم شامپاینی

اگر تمایلی به استفاده از رژلب قرمز با رژلب‌های تیره و خیره کننده ندارید، این ترکیب رنگ میتونه انتخاب خیلی مناسبی برای شما باشه! استفاده از برق لب یا رژلب مرجانی با به رنگ بژ روشن، خیلی سریع و تازه، تمام چهره و صورت شما رو شاداب و با طراوت میکنه و جلوه زیبایی رو برای چهره شما به وجود میاره. با استفاده از سایه چشم براق شامپاینی، این آرایش رو تکمیل کنید و آماده رفتن بر روی فرش قرمز شوید!

 

رژلب مرجانی و سایه چشم شامپاینی

 

حتما بخوانید: آرایش در این مواقع میتواند خطرناک باشد!!!

 

سخن آخر

آرایش کردن یک هنر هست و اگه بتونید رنگهای مختلف محصولات آرایشی رو در کنار هم به خوبی ترکیب کنید، میتونید یک آرایش و میکاپ فوق العاده زیبا و جذاب داشته باشید. دقت داشته باشید که زیاده روی در استفاده از محصولات آرایشی، نمیتونه شما رو زیباتر کنه. پس همیشه به حد اعتدال از لوازم آرایشی استفاده کنید و تمام تمرکز خودتون رو بر روی افزایش زیبایی طبیعی چهره خود بگذارید و مطمئن باشید که با این ترفند ساده، همیشه زیبا و جذاب خواهید بود.

شما چه ترکیب رنگی رو برای آرایش کردن دوست دارید؟ 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو