دستگیری سارقان مسلح جاده‌ای در خوزستان

منبع: برترین ها

67

1399/8/22

01:18


فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری سارقان مسلح جاده‌ای در اطراف یکی از روستاهای شهرستان شوش خبر داد.

ایسنا: فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری سارقان مسلح جاده‌ای در اطراف یکی از روستاهای شهرستان شوش خبر داد.

سردار سیدمحمد صالحی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه جاده‌ای خودرو، محموله و احشام در محورهای مواصلاتی خوزستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی و پلیس شهرستان شوش با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی، اعضای این باند هشت نفره را در اطراف یکی از روستاهای شهرستان شوش شناسایی و بلافاصله به محل اختفای سارقان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیات‌های جداگانه و هدفمند اعضای این باند را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند، گفت: در تحقیقات اولیه پس از اعتراف یکی از سارقان، مالخر موال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.

صالحی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مسلح یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، سه دستگاه موتورسیکلت به کار رفته در سرقت‌ها، یک قبضه اسلحه شکاری و مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیرشده دارای سوابق متعدد کیفری هستند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو