کیش گردی پریا همسر بابک جهانبخش همراه با دختر و پسرش

کیش گردی پریا همسر بابک جهانبخش همراه با دختر و پسرش


منبع: پرشین وی

177

1399/8/22

12:28


در این تصویر پریا همسر بابک جهانبخش را همراه فرزندانش در کیش می بینید

کیش گردی پریا همسر بابک جهانبخش همراه با دختر و پسرش

بابک جهانبخش پس از جدایی ازهمسر اولش دوباره ازدواج کرد . او ازهمسر اولش یک پسر دارد و همسر پریا پرتوی فرد نیز از همسرقبلی خودش یک دختر ناز دارد. همسربابک جهانبخش در صفحه اینستاگرامش عکسی از فرزندانش در کیش منتشر کرد. در ادامه در پرشین وی کیش گردی پریا همسر بابک جهانبخش را می بینید.

کیش گردی پریا همسر بابک جهانبخش

پریا پرتوی فرد در اینستاگرامش عکسی منتشر کرد و نوشت:

خوشبختی یعنی وقتی لبای بچهات بخنده
آرزو میکنم این روزا تموم شن و دوباره بچه ها از ته دل بخندن و بچگی کنند

پریا همسر بابک جهانبخش

کیش گردی پریا همسر بابک جهانبخش

بد نیست درباره بابک جهانبخش بیشتر بدانید

بابک جهانبخش متولد اول فروردین سال ۱۳۶۲ برابر با ۲۱ مارچ ۱۹۸۳ در بخوم آلمان است. او از ۵ سالگی نوازندگی پیانو را زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بخوم آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و پس از بازگشت به ایران علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی‌تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. پدر یکی از دوستان او استاد مسعود میردامادی صدای او را شنید و با تایید استعداد و صدای بابک جهانبخش بهترین مشوق او شد و این باعث شد تا بابک جهانبخش خیلی حرفه‌ای شروع کند و دوره‌های آموزشی جدید را طی کند و در سال ۷۶ مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دریافت کند.

خواننده مرد

خواننده مرد

درباره بابک جهانبخش

اوایل، موسیقی بابک جهانبخش سبک پاپ‌سنتی را دنبال می‌کرد اما به پیشنهاد یکی از اساتید موسیقی سبک او را از پاپ سنتی به پاپ تغییر دادند و پذیرش این پیشنهاد باعث شد چند سالی وقفه در فعالیت‌های بابک جهانبخش بیفتد اما در این مدت او به آموزش و فراگیری دیگر دوره‌های موسیقی پرداخت و سرانجام در سال ۸۲ تولید اولین آلبوم او شروع شد و در سال ۸۴ آلبوم “چی شده؟” را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد.

آلبوم دوم او درسال ۸۷ با نام “بی‌اسم”، آلبوم سوم او در سال ۸۹ با نام
“احساس” و آلبوم چهارم او در سال ۹۰ با نام “زندگی من” و ۹۱
با نام “من و بارون” منتشر شد.

پریا همسر بابک جهانبخش

تصویر پریا همسر بابک جهانبخش

از مواردی که می‌توان در مورد بابک جهانبخش یاد کرد اینکه او پس از یادگیری پیانو نوازندگی گیتار را نیز فرا گرفت و سپس مبانی آهنگ‌سازی و تنظیم دوره‌های تئوریک موسیقی را زیر نظر اساتید بزرگ موسیقی همچون مرتضی دلشاد، مجتبی میرزاده، مسعود میردامادی و … طی کرده و با موفقیت به اتمام رساند .بابک جهانبخش در رزومه کاری خود اجرای چند تک‌آهنگ مناسبتی را نیز دارد که آنها در آلبوم‌هایی با نام هشت، خاص و … ارائه شده است همچنین او چندین تیتراژ تلویزیونی و سینمایی را نیز اجرا کرده است .او با برگزاری کنسرت‌های فراوان در ایران و خارج از کشور تجربه بسیار خوبی در زمینه اجرای زنده دارد .

رضا گلزار و جهانبخش

رضا گلزار و جهانبخش

اینستاگرام و ویستا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو