دیدنی های برونئی کشوری با جاذبه های توریستی محبوب

دیدنی های برونئی کشوری با جاذبه های توریستی محبوب


منبع: آرگا

152

1399/8/22

21:01


دیدنی های کشور برونئی از جذابیت های زیادی برای گردشگران خود برخوردار هستند این کشور با وجود بناهای تاریخی و فرهنگی خود مرود توجه هستند. این کشور در خط استوایی واقع شده است و دارای آ و هوای مناسبی است تنوع جاذبه های جنگلی و مراتع سرسبز در این مناطق نیز موجب می شود تا گردشگران زیادی از آن دیدن کنید و در ادامه این بخش با جاذبه های آن آشنا می شوید.

دیدنی های برونئی کشوری با جاذبه های توریستی محبوب

برونئی از کشورهایی است که در سواحل شمالی جزیره بورنئو واقع شده است این سرزمین دارای جذابیت های بسیار زیادی است و به عنوان سرزمین آشتی نیز شناخته می شود جاذبه های توریستی مختلفی که در این کشور وجود دارد آن را به یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی دنیا تبدیل کرده است. پایتخت این کشور شهری بندری با جذابیت های بسیار زیاد است بندر سری بگاوان کهیکی از شهرهای بزرگ در این کشور است و از جذابیت های مختلفی برای گردشگران برخوردار است هر ساله علاقه مندان زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند. قرار گرفتن این کشور در کنار کشور مالزی نیز موجب اهمیت بیشتر آن شده است و هر ساله گردشگران زیادی از این کشورهای همسایه به خود جذب خواهد کرد جالب است بدانید که این دو کشور تاریخی گره خورده به یکدیگر دارند هر دوی این کشورها در طول تاریخ بخشی از مستعمره های انگلیس بوده اند با استقلال این دو کشور سرگذشت آن ها دچار تغییر شد و اتفاقات جدیدی رخ داد در حال حاضر نیز ان دو کشور به یکی از مقاصد گردشگری در دنیا تبدیل شده اند و از جذابیت های ویژه خود برخوردار هستند. شما علاقه مندان و گردشگران نیز در ادامه این بخش با دیدنی های مهم برونئی آشنا شوید.

دیدنی های مهم برونئی را بشناسید:

کشور برونئی یکی از کشورهای بزرگ است که مساحت بسیار زیادی دارد این کشور پادشاهی در طول تاریخ نقش های متعددی داشته است و با وجود جذابیت های گوناگون خود از مهم ترین جاذبه هایی است که مورد توجه علاقه مندان قرار می گیرد. طبیعت زیبای این منطقه پوشیده از مراتع جنگلی است جنگل های بارانی با طبیعت زیبا و سرسبز خود مورد توجه هر گردشگری قرار می گیرد و از جذابیت های زیادی برخوردار است بخش عظیمی از این کشور نیز توسط همین جنگل های انبوه احاطه شده است گیاهان و جنگل های استوایی با طبیعت بسیار زیبای خود می تواند برای شما علاقه مندان نیز دارای جذابیت باشند. قرار گرفتن این کشور در خط استوایی موجب اهمیت بیشتر آن شده است و موقعیت جغرافیایی آن را ارتقا داده است همچنین آب و هوایی این کشور مناسب است و دارای آب و هوایی استوایی است.

طبیعت برونئی

فرهنگ مردم برونئی:

مردمان برونئی از فرهنگ بسیار ویژه ای برخوردار هستند و وجود این جذابیت های فرهنگی به نوعی می توانید از جذابیت های توریستی در این کشور باشد که مورد توجه شما عزیزان و گردشگران قرار می گیرد مردمان این منطقه بسیار خون گرم و مهمان نواز هستند ویژگی صلح طلبی در میان این افراد موجب شده است تا کشور برونئی به سرزمین آشتی و صلح نیز شهرت داشته باشد. در این میان می توان به تاثیراتی که تمدن های بودایی و هندی بر روی این مناطق داشته اند نیز اشاره نمود این تاثیرات به خوبی در رفتار مردمان برونئی نیز دیده می شود.

جاذبه های برونئی

مسجد سلطان عمر سیف الدین:

این مسجد یکی از مهم ترین دیدنی های برونئی است و از جذابیت های ویژه خود برای گردشگران برخوردار می باشد این مسجد با معماری بسیار زیبای خود در شهر بندری سری بگاوان واقع شده است این کشور کشور گردشگران ثروتمند است این مسجد یکی از بناهای اسلامی است و به عنوان نماد اسلامی نیز شناخته می شود. جذابیت های برجسته این مسجد به دلیل وجود معماری زیبای آن است جالب است بدانید که در معماری زیبای این مسجد از معماری اسلامی استفاده شده است. ترکیبی از معماری اسلامی و ایتالیایی در این بنا موجب شده تا از جذابیت های مدرنی نیز برخوردار باشد این مسجد دارای طراحی ایتالیایی است این مسجد بر روی یک تالاب مصنوعی ساخته شده است و دارای مناظر بسیار زیبا است. از دیگر ویژگی های برجسته در این مسجد می توان به پل بزرگی اشاره نمود که در اطراف دهکده واقع شده اند و می تواند توجه شما را به خود جلب کند.

بناهای برونئی

قصر نور الایمان:

اگر از علاقه مندان به جاذبه های زیبا و مدرن در نقاط مختلفی از دنیا هستید بهتر است تا از بنای زیبا و دیدنی قصر نور الایمان بازدید کنید این قصر با وجود نوع معماری بسیار ارزنده و جذاب خود مورد توجه است این قصر یکی از اقامتگاه های رسمی است که متعلق به سلطان کشور، حسن البلیکا است نزدیک بودن این قصر زیبا و دیدنی در کرانه ای رود برونئی موجب است تا بخ عنوان یکی دیگر از دیدنی های برونئی شناخته شود این قصر عظیم دارای ۱۷۸۸ اتاق است و با وجود ۱۱۰ پارکینگ خصوصی خود مکان مناسبی برای گردشگران است و راحتی آن ها را فراهم می کند. با ورود به این قصر می توانید ۶۵۰ تابلی نصب شده را مشاهده کنید که بازدیدکنندگان بسیار زیادی را به سوی خود می کشاند این کاخ پادشاهی از جذابیت های بسیار زیادی برای گردشگران برخوردار می باشد که از زیبایی های آن دیدن کنید.

دیدنی های برونئی

این کشور دارای جاذبه های ویژه خود است و بیشتر جاذبه های آن بناهای تاریخی و فرهنگی هستند که هر ساله گردشگران و علاقه مندان زیادی را به خود جذب می کنند و می توانید از تنوع زیادی برای گردشگران خود برخوردار می باشند که در این بخش با آن ها آشنا شدید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو