آخرین مهلت ثبت اعتراض کنکوری‌ها به نتایج نهایی

منبع: برترین ها

47

1399/8/23

07:29


داوطلبانی که به نتیجه نهایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ اعتراض دارند، تا آخر وقت امروز جمعه ۲۳ آبان فرصت دارند اعتراض خود را به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال کنند.

خبرگزاری ایسنا: داوطلبانی که به نتیجه نهایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ اعتراض دارند، تا آخر وقت امروز جمعه ۲۳ آبان فرصت دارند اعتراض خود را به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال کنند.

 پذیرفته شدگانی که مدعی هستند در انتخاب رشته خود مرتکب اشتباه شده اند و تقاضای بررسی کدرشته اولویت بعدی در فرم انتخاب رشته و یا مجوز شرکت در آزمون سال آینده (برای قبولین رشته های دوره روزانه) را دارند باید تقاضای خود را منحصراً بصورت اینترنتی از طریق سیستم پاسخگویی در درگاه اطلاع رسانی این سازمان «با موضوع بررسی اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای اولویت بعدی» حداکثر تا تاریخ ۲۳ آبان به این سازمان ارسال کنند.

تقاضا هایی که برای طرح این موضوع از سایر روش ها و بعد از تاریخ ۲۳ آبان به این سازمان واصل گردد قابل بررسی و پاسخگویی نخواهد بود. بدیهی است صرفا مواردی که اشتباه در انتخاب رشته تشخیص داده شود مورد بررسی قرار می گیرد و در سایر موارد لازم است بعد از ثبت نام در کد رشته اعلام شده در دانشگاه یا موسسه محل قبولی از طریق آئین نامه مربوطه اقدام کنند.

همچنین باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظورجلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج نهایی (بجز موضوع ذکر شده در بند ۱) می توانندحداکثر تا آخر وقت امروز جمعه ۲۳ آبان به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پرتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.orgوارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

سازمان سنجش همچنین تاکید کرده که به مواردی که از طریق دیگری و یا بعد از تاریخ ۲۳ آبان واصل شود به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو