ماجرای تیراندازی در شرق تهران

منبع: برترین ها

64

1399/8/23

09:25


اراذل و اوباشی که اقدام به تیراندازی و تخریب یک سوپرمارکت در فلکه اول مقداد کرده بودند، دستگیر شدند.

اراذل و اوباشی که اقدام به تیراندازی و تخریب یک سوپرمارکت در فلکه اول مقداد کرده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ یعقوب علی رجبیان  گفت: چهاردهم مردادماه سال جاری، درگیری و تیراندازی در فلکه اول مقداد، به سامانه ۱۱۰ پلیس گزارش داده شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های پلیس مشخص شد افراد شرور و اراذل و اوباش شهرستان پردیس، به تهران آمده و در فلکه اول مقداد برای تلافی، به دنبال بزرگ نمایی و قدرت نمایی بودند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: بر اساس تصاویر دوربین‌های مداربسته که در فضای مجازی نیز منتشر شده بود، این افراد به یک سوپرمارکت با سلاح گرم تیراندازی کرده و سپس با سلاح سرد وارد مغازه شده اند.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: این افراد به حضور یک مشتری زن در مغازه هیچ توجهی نکرده و اقدام به تهدید و تخریب مغازه کرده بودند، به طوریکه این زن از ترس زبنش بند بود.

وی درباره علت این اتفاق افزود: به نظر می‌رسد این افراد از قبل با یکدیگر خصومت داشته اند و این افراد شرور در حالت مستی برای قدرت نمایی اقدام به تخریب این مغازه، تهدید ساکنان و تیراندازی کرده اند.

سرهنگ رجبیان با اشاره به تعداد افرادی که دستگیر شده اند/ف اظهار کرد: هر سه نفری که این اقدام شرورانه را انجام داده بودند، دستگیر شدند. دو نفر این این متهمان سابقه سرقت و درگیری داشتند.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: این متهمان حین دستگیری، به ماموران پلیس نیز تعدی کردند.

این مقام انتظامی درباره کشفیات از این متهمان گفت: یک قبضه سلاح گرم کلت، فشنگ جنگی، چند چاقو و سه قمه کشف شد. همچنین خودرویی که با آن دست به این اقدام زده بودند نیز، توقیف شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو