منبع: آرگا

310

1399/8/23

12:05


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس شب ۲۰۲۱ با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ های مد سال آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

۸۰ مدل لباس شب ۲۰۲۱ برای درخشیدن در مجالس

لباس شب از انواع لباس های پرکاربرد برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس شبانه استایل و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است پیراهن شب خود را از بین انواع مدل لباس شب ۲۰۲۱ انتخاب نمایید.

مدل لباس شب ۲۰۲۱ زنانه و دخترانه

با نزدیک شدن به سال جدید متخصصان مد انواع لباس مجلسی ۲۰۲۱ را برای خانم ها با سلیقه های مختلف طراحی کرده اند و بهتر است شما برای داشتن استایلی بدون نقص و بی نظیر طرح و رنگ پیراهن شب خود را با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید.

لباس شب زیبا و شیک

طرح های لباس شب کوتاه ۲۰۲۱

لباس شب کوتاه از انواع طرح های خاص و پرطرفدار می باشد و این طرح لباس برای خانم ها و دختران جوان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

برای دوخت لباس شب کوتاه از پارچه های مختلف حریر و گیپور و ساتن و مخمل و … استفاده می شود همچنین لباس شب ها در انواع مدل های ساده و طرح دار و کار شده موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس شبانه ظاهری بی نظیر داشته باشید بهتر است لباس شب کار شده را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

برای تزیین لباس شب های کار شده از سنگ ها و نگین های تزیینی و … استفاده می شود که وسایل تزیینی روی لباس در هنگام شب می درخشند و باعث می شوند تا استایل و ظاهر شما جذاب تر به نظر برسد.

لباس شب دخترانه

مدل لباس شب 2021 مشکی

لباس شب مشکی

لباس شب زیبا 2021

مدل لباس شب آستین دار

لباس شب گیپور

لباس شب 2021

لباس شب آبی

لباس شب مشکی

لباس شب کار شده

لباس شب های ساده نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم هایی که تمایل دارید استایلی آراسته داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

لباس شب کوتاه برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی مناسب به شمار می روند همچنین اگر بالاتنه شما درشت است ولی پایین تنه ای خوش فرم دارید می توانید از لباس شب کوتاه استفاده نمایید.

لباس شب های کوتاه را بهتر است در پوشش خود با اکسسوری هایی مناسب ست نمایید تا شیک پوش و جذاب تر به نظر برسد همچنین اگر تمایل دارید پایین تنه و پاهایتان خوش فرم تر به نظر برسند بهتر است این طرح لباس ها را با کفش های پاشنه بلند بپوشید.

مدل لباس شب 2021 مشکی

لباس شب زیبا و شیک

مدل لباس شب شیک

لباس شب آبی

لباس شب دو تکه

لباس شب زنانه شیک

مدل لباس شب 2021 کوتاه

لباس شب رنگ روشن

مدل لباس شب

لباس شب کوتاه 2021

طرح های لباس شب بلند ۲۰۲۱

در سال های اخیر لباس شب های بلند توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده اند و اگر شما تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مجالس ظاهری رسمی و جذاب تر داشته باشید بهتر است لباس خود را از بین طرح های بلند انتخاب نمایید.

لباس شب بلند در انواع مدل های آستین دار و بدون آستین و دکلته موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری پوشیده داشته باشدی بهتر است لباس شب آستین دار را برای پوشیدن انتخاب نمایید. لباس شب دکلته و بدون آستین نیز برای خانم هایی که دارای بالاتنه ای خوش فرم هستند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

انتخاب رنگی مناسب برای لباس شب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ لباس تان را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید.

لباس شب رنگ روشن

لباس شب بلند و شیک

مدل پیراهن شب 2021

مدل لباس شب قرمز

 

لباس شب دو تکه

لباس شب 2021

مدل لباس شب قرمز

پیراهن شب طرح دار

لباس شب آبی کاربنی

مدل لباس شب 2021 قرمز و شیک

مدل لباس شب شیک و زیبا

لباس شب مشکی

لباس شب زیبا زنانه

طرح لباس شب

لباس شب آستین دار

لباس شب رنگ روشن

مدل پیراهن شب قرمز

لباس شب آبی کلاسیک

لباس شب زیبا

لباس شب زنانه

لباس شب آستین دار

لباس شب 2021 شیک و بلند

لباس شب طرح دار

مدل لباس شب 2021 آبی

مدل لباس شب شیک

لباس شب زیبا و ساده

مدل لباس شب 2021 مشکی

لباس زنانه

لباس شب 2021

مدل لباس شب قرمز

لباس های شب با رنگ هایی نظیر قرمز و سفید و مشکی توجه خانم ها را به سمت خود جلب کرده اند و اگر شما تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها شبانه تیپ و استایلی جذاب داشته باشید و لباس تان بیشتر جلب توجه کند بهتر است رنگ آن را از بین رنگ های روشن انتخاب نمایید.

لباس شب رنگ تیره برای خانم هایی که دارای پوست روشن هستند انتخابی مناسب به شمار می روند همچنین اگر پوست شما تیره می باشد بهتر است رنگ لباس تان را از بین رنگ های روشن انتخاب نمایید.

لباس شب بلند برای خانم ها با قد بلند و متوسط انتخابی مناسب به شمار می رود و اگر شما قد کوتاه هستید و تمایل دارید این طرح لباس را برای پوشیدن انتخاب کنید بهتر است لباس تان را با کفش پاشنه بلند بپوشید.

لباس شب دخترانه بلند

مدل لباس شب شیک

لباس شب زیبا و متفاوت

لباس شب زیبا

پیراهن شب رنگ روشن

مدل لباس شب آبی

طرح لباس شب 2021

پیراهن شب زنانه 2021

لباس شب زیبا

لباس شب طرح دار

مدل لباس شب شیک و زیبا

طرح لباس شب

لباس شب رنگ تیره

طرح لباس شب

لباس شب قرمز

مدل پیراهن شب 2021

پیراهن شب گیپور

طرح لباس شب

لباس شب شیک و آبی

لباس شب بلند

لباس شب زیبا زنانه

لباس شب قرمز

لباس شب زنانه

طرح لباس شب زنانه

لباس شب خاص زنانه

مدل لباس شب

لباس شب مشکی

لباس شب دو رنگ

مدل لباس شب 2021 دخترانه

لباس شب سبز زنانه

لباس شب خاص زنانه

پیراهن شب 2021

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل های لباس شب ۲۰۲۱ جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب کنید و در مهمانی ها و مجالس ظاهری آراسته و بی نظیر داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو