کلانتری: احمدی‌نژاد صلاحیت روانی نداشت

منبع: برترین ها

73

1399/8/23

19:50


عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست گفت: من آقای احمدی نژاد را زمانی که بخشدار ماکو بود میشناسم.یک آدم روانی را که نباید رییس جمهور مملکت کرد. شما که تست سیاسی و اعتقادی میکنید، از لحاظ روانی هم تست کنید. احمدی نژاد مشکل روانی داشت.

دیده بان ایران: عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در گفت و گویی که چندی قبل با برنامه عبدی مدیا داشت در پاسخ به پرسشی درباره احمدی نژاد گفته بود: من آقای احمدی نژاد را زمانی که بخشدار ماکو بود میشناسم.

اولین کسی که به آقای هاشمی رفسنجانی لقب سردار سازندگی داد آقای احمدی نژاد بود در استادیوم ورزشی اردبیل. احمدی نژاد به من گفت: ببین من اگر بخواهم به هر امضایی که میدهم پای بند باشم آجر روی آجر بند نمی شود. یک چنین شخصیتی بعد ها رییس جمهور مملکت شد.

کلانتری: احمدی‌نژاد مشکل روانی داشت

کلانتری در ادامه خاطر نشان کرد: ایشان اصلاً صلاحیتش را نداشت. صلاحیت روانی اش را نداشت.ما برای انتخاب یک نماینده مجلس او را از هفتخوان رستم عبور می دهیم که شورای نگهبان تایید کند.

اما شورای نگهبان یک کاندیدای ریاست جمهوری را نمی فرستد پیش یک روانشناس که ببینند این از لحاظ روانی سالم هست یا نیست.

کلانتری در ادامه افزود: یک آدم روانی را که نباید رییس جمهور مملکت کرد. شما که تست سیاسی و اعتقادی میکنید، از لحاظ روانی هم تست کنید. احمدی نژاد مشکل روانی داشت.

 

 

کلانتری: احمدی‌نژاد مشکل روانی داشت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو