جشن تولد مژده لواسانی تا عاشقانه الهام چرخنده با همسر روحانی‌ اش

جشن تولد مژده لواسانی تا عاشقانه الهام چرخنده با همسر روحانی‌ اش


منبع: نیک صالحی

353

1399/8/24

02:50


از جشن تولد مژده لواسانی تا الهام چرخنده با همسر روحانی‌ اش و محسن تنابنده با پسرش در دوران قرنطینه و سامان صفاری سریال خانه امن را در ادامه می بینید.

جشن تولد مژده لواسانی تا عاشقانه الهام چرخنده با همسر روحانی‌ اش

مجری محبوب دهه شصتی کشورمان در آبان ماه سال ۶۸ در تهران متولد شده و به جز مجری گری در حوزه های مختلف هنری نیز فعالیت موثر دارد. در ادامه عکس های از جشن تولد مژده لواسانی را در Niksalehi مشاهده کنید.

جشن تولد مژده لواسانی

مژده لواسانی متولد ۲۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران مجری ، سردبیر ، نویسنده ، کارگردان و گوینده رادیو می باشد. وی به عنوان کودک در برنامه های «سلام کوچولو» «بچه های انقلاب» و «بوی گلِ آفتاب» حضور داشته است.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از مژده لواسانی , فلور نظری , هلیا امامی , الهام چرخنده , شیرین اسماعیلی , نیما کرمی , مریم معصومی , پدرام شریفی , فاطمه گودرزی , شقایق دهقان , مهشید جوادی , شراره رخام , آزاده نامداری , آناهیتا همتی , محسن تنابنده , سپیده خداوردی , زیبا کرمعلی , گلوریا هاردی , سامان صفاری و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

‎مژده لواسانی : بیست آبانِ هر سال !در گرگ و میشِ پیش از طلوع

میانه ى خوف و رجاء

روى پله ى پاییز

و

گرمِ آغوشِ عشق و رویا

متولد میشوم

تا باز هم دوستت داشته باشم

!حضرتِ زندگى #مژده_لواسانی 🌹🌹🌹

تکمله: داره بارون میاد و همیشه بارونِ روز تولد براى من یه نشونه ى مهم از اجابته…

جشن تولد مژده لواسانی

هدیه های تولد مژده لواسانی

در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

فلور نظری : من و‌گمج ( همین دیگ سفالی که دستمه ) گمج تولید گیلان هست و خورشت توش خوشمزه می شه .من زاده ی لاهیجان گیلان با افتخار و بزرگ شده ی تهرانم

فلور نظری

هلیا امامی :خودم جانم! من به تو یک زندگی پر از عشق و لذت و زیبایی بدهکارم و دارم نهایت تلاشم را می کنم تا تو را به همان چیزهایی که همیشه دوست داشتی، نزدیک تر کنم. دارم تلاش می کنم فردای تو از امروزت بهتر باشد و بعد از این، دلایل بیشتری برای لبخند داشته باشی…

هلیا امامی

الهام چرخنده : سلام ..شکر گزاری یعنی؛ وقتی امروز چیزی رو داری ، یادت نره یک روزی آرزوی اون رو داشتی خدایا؛ برای نعمت ها و داده هایت شکر و همچون همیشه ناظر و تسلیم و بنده ات هستیم .. سو تیتر ..بیاید بی پروا یک بار برای داشته هامون شاکر باشیم و اینبار فقط با صبوری نیمه پر لیوان رو ببینیم ..

پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم»: اَلایمانُ نِصفانِ: نِصفٌ فی‌الصّبرِ وَ نِصفٌ فی ‌الشُّکِر. ایمان دو نیم است: نیمی صبر و شکیبایی و نیمی دیگر شکر و سپاسگزاری است. (تحف‌العقول، ص ۴٧)

الهام چرخنده

شیرین اسماعیلی :من از عشق میگویم

تو از درد

من از جان میگویم

تو از بیهوده مُردن

و

من اینگونه به تو خیره میمانم

به تو ای عشوه گرِ بی رحمِ بی نهایت زیبا ،

من این قلبِ همیشه فشرده ام را از تو دارم .

من در تو تنیده ام ، رقصان و گریان

#خاورمیانه #جان_پدر_کجاستی

شیرین اسماعیلی

نیما کرمی :یادش بخیر ، امروز این عکس رو مازیار عزیز برام فرستاد ، فکر کنم حدود سال ۸۵ باشه و یک سفر کاری در راه ماهشهر زیبا . امیدوارم کرونا بره و دوباره برنامه های کاری همه هنرمندان این سرزمین روی روال بیفته.

نیما کرمی

مریم معصومی : سلام به روی ماهتون ..خیلی وقت بود پست نذاشته بودم .. هم دلم تنگ شده بود هم ازتون بیخبر مونده بودم..اما این چند روز حسابی توو استوری باهم حرف زدیم و اصن فکروشو نمیکردم اینهمه حس خوب بیاد توو قلبم از شماها که تک تک تون یه دنیا برام محترمید، این عکسو شب گذشته گرفتم درست وقتی که داشتم به همه اتفاقات اخیر فکر میکردم.. برام بنویسید دوست دارید در مورد چی باهم حرف بزنیم یا دوست دارید بازم فعال بشم!؟ مثه قدیما بهم انرژی میدید؟خیلی دوستون دارم❤️✨

مریم معصومی

پدرام شریفی :بیاورد ضحاک را چون نوند

به کوه دماوند و کردش به بند

از او نام ضحاک چون خاک شد

جهان از بد او همه پاک شد

پدرام شریفی

فاطمه گودرزی : مدتی در مکانهای آبا واجدادی کار و زندگی کردم الان که چندوقتیست اونجارو ترک کردیم وکار به اتمام رسید و حتی پخش هم شد عجیب دلتنگم دلتنگ اون لوکیشنهای زیبا ودلتنگ مردمش که با صفا وصمیمیت به ما لطفشون رو ابراز میکردند باید بدونن که همیشه در قلب من هستید چه باشم در نزدیکیه شما چه نباشم ❤️

فاطمه گودرزی

شقایق دهقان : به چه زبانى بگویند ؛ خسته اند!

شقایق دهقان

مهشید جوادی : 🌳

مهشید جوادی

شراره رخام : روزگاری این خاک شاهد خونهای زیادی بوده ، خونهایی که برای دفاع از خاک وطن ، برای دفاع از جان و مال و ناموس ایران و ایرانی ریخته شده ، و چقدر این مردم نازنینند و چقدر صبور و چقدر میهمان نواز، ( اینروزها : آبادان ، خرمشهر ، بهمن شیر ، فیلمبرداری فیلم سینمایی أپاتان )

شراره رخام

آزاده نامداری : یادآوری اینستاگرام. آبان۹۴.

آزاده نامداری

آناهیتا همتی : #دنیا_فنی_زاده متولد #بیست_آبان دنیای عزیز، از وقتی که تو رفتی روزگارمون هر لحظه بد و بدتر شد، ما هر روز فقیرتر شدیم، دزدی و کلاهبرداری بیشتر شد، امنیت و اعتمادمون به همدیگرو از دست دادیم، کم کم با اومدن بیماری دهشتناک، سلامتیمون رفت، هزاران نفر رو هم از دست دادیم، چند میلیون کودک از تحصیل بازموندن، تعداد کودکان زباله گرد و کودکانی که برای کار و پول ازشون بهره کشی میشد چند برابر شد، بناهای تاریخی بیشتری ویران شد، محیط زیست غارت شد، جنگل ها سوخت هر چیزی که برای سرزمینمون باارزش بود به سمت ویرانی رفت، کسائیکه بهشون میگفتیم دوست، آدم های نامردی از آب در اومدن تبدیل شدن به ناانسان هایی که برای منفعتشون حاضر شدن بقیه رو خورد کنن …….

خلاصه که “دنیا” جون، با رفتنت دنیامون به کلی بهم ریخت، نمیدونم بگم جات اینجا خالیه یا جای ما اونجا پیش تو خالیه…. حالا دیگه  نشستیم و داریم صدای خورد شدن استخونامون رو میشنویم و زجر میکشیم، کار خاصی هم ازمون برنمیاد… اما وقتی به خاطراتم رجوع میکنم تو زیباترین، دلپذیرترین و دوست داشتنی ترین بخش اون هستی، از همه این لذت و شیرینی که از خودت باقی گذاشتی تا نفس دارم، سپاسگزارتم. تو چهره ملی و ماندگار این سرزمین هستی. یادت در قلبم زنده و جاودانه.

آناهیتا همتی

محسن تنابنده : ممنون از احوالپرسی و محبتتون کوویدم نوزده نیست خیلی باشه کووید سیزدهه و ضعیف ولی ابتلا و رفتن به بیمارستان باعث شد به چشم ببینم چه مریضیه مهلکیه التماس میکنم در منزل بمانید و اگر مجبور به بیرون رفتن هستید پروتکلهارو رعایت کنید🙏🏻

محسن تنابنده

سپیده خداوردی : 🎋🎋 شروع سریال جدید #صبح_آخرین روز(میراث مجید)

سپیده خداوردی

زیبا کرمعلی : در این گنگی بی انتها نه می‌دانم کدام سو ماندنم را جشن بگیرم و نه کدام سو رفتنم را به سوگ نشینم. در میان این رفتن و نرفتن، داشتن و نداشتن، و بودن و نبودن به دنبال چه میگردی؟ آنچه در این سینه نهان است یک هیچ بزرگ است.جز هیچ ندانم و جز هیچ نخواهم.

زیبا کرمعلی

گلوریا هاردی : I wish you to have a wonderful feeling today 🤎

گلوریا هاردی

سامان صفاری :داشتیم میرفتیم قبرس هااااااا یه هفته به پیام حال میدادین 😂😂

سامان صفاری

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو