زندگی سخت جیسون موموآ بعد از سریال "بازی تاج و تخت" + عکس

منبع: سیمرغ

266

1399/8/24

10:12


زندگی سخت جیسون موموآ بعد از سریال "بازی تاج و تخت" + عکس

جیسون موموآ می گوید که پس از اتمام نقش کال دروگو در سریال بازی تاج و تخت او و خانواده اش در حال گرسنگی کشیدن بوده و وی به شدت بدهکار بوده است 

جیسون موموآ : «بعد از بازی تاج و تخت من و خانواده‌ام در حال گرسنگی کشیدن بودیم»

بعد از موفقیت خارق العاده Aquaman ، او یکی از پولسازترین ستاره های هالیوود است اما جیسون موموآ فاش کرده که همیشه شرایط برای این بازیگر ۴۱ ساله و خانواده اش به ای نخوبی نبوده است، حتی بعد از بازی در سریال بسیار موفق بازی تاج و تخت ( Game of Thrones).

وی در مصاحبه با InStyle در این باره چنین گفته است: «منظورم این است که بعد از بازی تاج و تخت ما در حال گرسنگی کشیدن بودیم». موموآ با لیزا بونت ۵۲ ساله ازدواج کرده و دارای یک فرزند دختر به نام های لولا یولانی ۱۳ ساله و یک فرنزد پسر به نام ناکوآ وولف ماناکاواپو ناماکایها ۱۱ ساله هستند.

اما بعد از کشته شدن شخصیت کال دروگو در داستان سریال بازی تاج و تخت در سال ۲۰۱۱ و جدایی او از سریال، شرایط برای این خانواده ۴ نفره به یکباره تیره و تار شد. جیسون موموآ از تجربه خود پس از پایان حضور در سریال بازی تاج و تخت می گوید: «نمی توانستم کار پیدا کنم. بسیار چالش برانگیز است وقتی که بچه دارید و به شدت در بدهی فرو رفته اید».

جیسون موموآ در کنار خانواده اش


جیسون موموآ در کنار خانواده اش

نقش آفرینی بعدی موموآ پس از خروج از سریال پرطرفدار شبکه اچ بی او، فیلم خودش با عنوان Road to Paloma در سال ۲۰۱۴ بود که کارگردانی و نویسندگی اش را خود بر عهده داشت. بعد از آن نوبت به بازی در سریال کوتاه عمر The Red Road رسید و بعد از آن بود که موموآ برای ایفای نقش بسیار پرطرفدار آرتور کری در Aquaman انتخاب شد.

جیسون موموآ در فیلم Aquaman


جیسون موموآ در فیلم Aquaman 

این فیلم ابرقهرمانی بیش از ۱.۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشت و جیسون موموآ را به یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ستارگان هالیوود امروز تبدیل کرد. تازه ترین کارهای جیسون موموآ بازی در فیلم Dune از دنیس ویلنوو و دنباله فیلم Aquaman خواهد بود. در طول مصاحبه خود با InStyle، این ستاره هالیوودی اهل هاوایی در مورد سبک شخصی لباس پوشیدنش و به طور ویژه علاقه وسواس گونه اش به یک رنگ خاص صحبت کرد و چنین گفت: «صورتی رنگ زیبایی است و من به مردانگی خودم بسیار اطمینان دارم. در واقع به چیزهایی که دیگران می گویند اهمیتی نمی دهم».

معنای تتوی مشترک جیسون موموآ و دخترش

او همچنین به تتو مشترکش با دخترخوانده اش، زوی کراویتز، (دختر لیزا بونت و همسر سابقش لنی کراویتز) اشاره کرده و می گوید: «در واقعی این تتو بدین معناست: همیشه مست باش. می دانید، همیشه سرمست زندگی باشید. نه ضرورتاً مست [مشروبات الکلی]». موموآ در مورد رابطه اش با پسر ۱۱ ساله اش وولف نیز می گوید: «نمی دانستم که پدر بودن چه مسئولیت هایی دارد. و نمی خواهم به پسرم بگویم که چون من می گویم باید اینطور باشد. من واقعاً به دنبال ارتباط برقرار کردن همستم و از او می خواهم که پذیرا و دارای نقطه ضعف آشکار باشد».


بیشتر بدانید : داستان زخم عمیق روی صورت جیسون موموآ چیست؟ + عکس قبل و بعد

بیشتر بدانید : عکس های نیکول کیدمن، امبر هرد و جیسون موموآ در Aquaman

بیشتر بدانید : بازیگران تاج و تخت و همسرانشان در دنیای واقعی + عکس (قسمت1)

بیشتر بدانید : عکس های زیرخاکی دیده نشده از بازیگران بازی تاج و تخت قبل از معروف شدن

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو