سایه برای چشم قهوه ای + تصاویر مدل سایه چشم ویژه چشم قهوه ای

سایه برای چشم قهوه ای + تصاویر مدل سایه چشم ویژه چشم قهوه ای


منبع: تاپ ناز

212

1399/8/24

10:13


سایه برای چشم قهوه ای

در این مطلب قصد داریم که انواع سایه چشم برای چشم قهوه ای را معرفی کنیم و امیدواریم که بتوانید یک سایه چشم مناسب برای خود انتخاب کنید و باثع جذابیت چشم هایتان شوید.

چشم قهوه ای زیبایی خاصی دارد و اگر بتوانید از آرایش و مدل سایه ای مناسب برای چشمان خود استفاده کنید جذابیت چشم شما بسیار بیشتر می شود.

انواع مدل سایه برای چشمان قهوه ای

چشم قهوه ای در انوع طیف قهوه ای روشن، متوسط و تیره وجود دارد و می توانید با توجه به رنگ چشم خود، آرایشی مناسب و ایده ال را انتخاب کنید که در ادامه مدل های سایه چشم برای چشم قوه ای را مشاهده می کنید و می توانید الگو بگیرید.

کدام سایه چشم برای چشم قهوه ای مناسب است؟

سایه چم تاثیر زیادی بر زیبایی و جذابیت آرایش چشم دارد و به همین دلیل بهتر است که در انتخاب رنگ سایه بسیار حساس باشید.

سایه برای چشم قهوه ای

رنگ سایه برای چشمان قهوه ای تیره

در ادامه رنگ سایه چشم مناسب برای چشم قهوه ای تیره را معرفی می کنیم.

۱. سایه چشم ارغوانی 

اگر چشم قهوه ای تیره دارید بهتر است از سایه ارغوانی یا آلویی استفاده کنید. این رنگ سایه باعث می شود که چشم شما در فصل پاییز بسیار جذاب باشد.

در ابتدا یک سایه قوه ای با ته رنگ صورتی را انتخاب کنید و بر روی پلک چشم ها بزنید سپس سایه آلویی یا ارغوانی را در قسمت وسط و داخل پلک بزنید. سایه چشم را هم در قسمت بیرونی پلک چشم بزنید و آن را با سایه زمینه کمی مخلوط کنید سپس با خط چشم و ریمل آرامش چشم را کامل کنید.

۲. سایه چشم سبز تیره 

سبز تیره از انواع سایه های مناسب برای چشمان قهوه ای به شمار می رود و این رنگ سایه باعث می شود تا چشمهای شما جذاب و دلرباتر به نظر برسد. برای آرایش های روزانه بهتر است از سایه سبز مات استفاده نمایید همچنین سایه سبز تیره برای آرایش های شبانه انتخابی مناسب و ایده آل می باشد.

ابتدا از رنگ سایه قهوه ای گرم به عنوان پایه استفاده نمایید سپس سایه سبز تیره را در قسمت پشت و مرکز چشمهای خود بزنید.

قسمت بیرونی چشمهایتان را سایه سیاه رنگ بزنید و به کمک خط چشم و ریمل میکاپ چشم هایتان را تکمیل نمایید.

۳. سایه چشم خاکستری 

خاکستری از انواع رنگ های خنثی و ملایم است و این رنگ سایه به چشمان قهوه ای ظرافت خاصی را می بخشد. اگر تمایل دارید چشمهایتان زیباتر به نظر رسد بهتر است بعد از زدن سایه خاکستری از خط چشم نقره ای استفاده نمایید و خط چشمی دنباله دار را روی خط مژه هایتان بکشید.

ابتدا سایه قهوه ای نرمی را به عنوان زمینه استفاده نمایید سپس سایه چشم خاکستری را روی پلک چشم های خود بزنید.  خط چشم را به صورت دنباله دار بکشید و زیر دنباله سایه خط چشم نقره ای بکشید سپس ریمل بزنید.

✅ بخوانید: آرایش چشم قهوه ای + تکنیک هایی برای زیبایی و جذابیت چشم قهوه ای

سایه برای چشم قهوه ای

رنگ سایه مناسب برای چشمان قهوه ای متوسط

در ادامه بهترین رنگ سایه برای چشم قهوه ای متوسط را معرفی می کنیم.

۱. سایه چشم طلایی 

رنگ سیاه و طلایی در کنار یکدیگر ترکیب جالبی را بوجود می آورند از این رو بهتر است شما در کنار استفاده از سایه چشم طلایی از سایه مشکی نیز استفاده نمایید.

ابتدا سایه قهوه ای را روی پلک چشمهای خود بزنید سپس مقداری از سایه را به سمت استخوان پیشانی ادامه دهید و خط چشمی دنباله دار و ضخیم بکشید. به بقیه پلک چشمها سایه طلایی بزنید. به مژه هایتان ریمل بزنید و زیر مژه های پلک پایین را هم سایه قهوه ای رنگ بزنید.

۲. سایه چشم بنفش 

بنفش از انواع رنگ های زیبا و دوست داشتنی می باشد و برای چشمهای قهوه ای انتخابی مناسب می باشد و باعث می شود رنگ چشمها روشن تر به نظر برسد.

سایه قهوهای ملایم با ته رنگ صورتی را روی پلک چشم ها بزنید سپس سایه چشم بنفش را در قسمت پشت پلک ها بزنید و سایه چشم مشکی را هم به صورت مورب در قسمت بیرونی چشم هایتان بزنید.

به کمک خط چشم و مژه مصنوعی نیز آرایش چشم های خود را تکمیل نمایید می توانید در صورت تمایل به جای استفاده از مژه مصنوعی از ریمل به تنهایی استفاده نمایید.

۳. سایه چشم سبز 

این رنگ سایه برای فصل پاییز مناسب می باشد و شما می توانید برای آرایش مجلسی چشم هایتان به همراه این رنگ سایه از خط چشم دنباله دار و مژه مصنوعی نیز استفاده نمایید.

ابتدا از سایه قهوه ای متمایل به نارنجی استفاده نمایید سپس سراسر پلک چشم هایتان را سایه سبز بزنید و در گوشه بیرونی چشم ها نیز از سایه سیاه استفاده نمایید. آرایش چشم ها را با کشیدن خط چشم دنباله دار و زدن ریمل و مژه مصنوعی تکمیل نمایید.

 

رنگ سایه مناسب برای چشمان قهوه ای روشن

در ادامه بهترین رنگ سایه برای چشم قهوه ای روشن را معرفی می کنیم.

۱. سایه چشم رزگلد 

سایه چشم رزگلد برای هر رنگ چشمی مناسب می باشد ولی چشمان قهوه ای روشن با این رنگ سایه جذاب تر می شوند.

از سایه قهوه ای برای زمینه استفاده نمایید و در گوشه بیرونی چشمها از سایه ارغوانی استفاده نمایید و سایه رزگلد را به بخش مرکزی پلک هایتان بزنید. به کمک مژه مصنوعی و خط چشم نیز میکاپ چشم هایتان را تکمیل نمایید.

۲. سایه چشم قهوه ای کمرنگ 

سایه قهوه ای روشن برای چشمهای قهوه ای روشن انتخابی مناسب و ایده آل می باشد و اگر شما تمایل دارید آرایشی طبیعی داشته باشید می توانید از این رنگ استفاده نمایید.

ابتدا یک تکه نوار را در امتداد خط مژه های خود بچسبانید تا بتوانید سایه ای دنباله دار بکشید و پشت پلک چشمان خود را سایه قهوه ای بزنید. برای جذابیت چشمها از خط چشم قهوه ای استفاده نمایید و نوار را بردارید و به کمک ریمل به مژه هایتان حالت و فرم دهید.

مدل های سایه برای چشمان قهوه ای

برای چشم قهوه ای سایه ها با رنگ های زیادی وجود دارند و اگر بتوانید مدل سایه ای مناسب برای این رنگ چشم ها بکشید جذابیت چشم شما تکمیل می شود.

باید توجه داشته باشید که برای آرایش روزانه بهتر است از یک رنگ یا دو رنگ سایه چشم مات و ملایم استفاده کنید و برای آرایش های مجلسی نیز می توانید رنگ های مختلف را با هم ترکیب کنید.

✅ بخوانید: نحوه انتخاب بهترین رنگ برای آرایش چشم + انتخاب آرایش جذاب هماهنگ رنگ چشم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو