ماجرای باج‌گیری ترامپ از کارگردان «تنها در خانه»!

منبع: برترین ها

75

1399/8/24

13:29


کریس کلومبوس کارگردان فیلم «تنها در خانه» از اتفاقاتی که به حضور ترامپ در این فیلم منجر شد، صحبت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: کریس کلومبوس کارگردان فیلم «تنها در خانه» از اتفاقاتی که به حضور ترامپ در این فیلم منجر شد، صحبت کرد.
 

ماجرای باج‌گیری ترامپ از کارگردان «تنها در خانه»!

 
به نقل از اینسایدر، این روزها سی امین سالگرد انتشار فیلم کمدی «تنها در خانه» است؛ فیلمی که بسیار موفق بود و چهار دنباله از آن ساخته شد، اما تنها در فیلم دوم (سال ۱۹۹۲) به نام «تنها در خانه ۲:گمشده در نیویورک» بود که دونالد ترامپ نقشی کوتاه بازی کرد.
 
ترامپ قبل از اینکه به چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده تبدیل شود، به عنوان یک تاجر در نیویورک شهرت داشت. به همین خاطر در دهه ۹۰ میلادی راه ترامپ و فیلم تنها در خانه به یکدیگر خورد.
 
در دنباله فیلم، شخصیت کوین بار دیگر توسط خانواده اش و در نیویورک تنها گذاشته می شود و باید در هتل پلازا با دو شخصیت شرور فیلم روبرو شود. کریس کلومبوس کارگردان این فیلم به تازگی گفته است که برای تولید این فیلم با ترامپ سر و کار داشته؛ چرا که در آن زمان او مالک این هتل بوده است.
 
او گفت: ما می خواستیم در لابی این هتل فیلمبرداری کنیم؛ همه فکر می‌کردند با پرداخت هزینه‌ای می‌توانیم در این مکان فیلمبرداری را انجام دهیم، اما ترامپ چیز بیشتری می‌خواست.
 
این کارگردان ادامه داد: ما هزینه فیلمبرداری در هتل را پرداخت کردیم؛ اما ترامپ گفت تنها راهی که می‌توانید از این مکان استفاده کنید این است که من نیز در فیلم باشم! بنابراین ما هم توافق کردیم او را در فیلم بگنجانیم. وقتی سکانس ترامپ رسید، مخاطبان خوشحال بودند به همین خاطر به تدوینگر گفتم که بگذارد سکانس او همچنان در فیلم باشد. این لحظه متعلق به مخاطبان است؛ اما به هر حال او با زورگویی و تحمیل در این فیلم بازی کرد.
 
گفتنی است در دسامبر سال ۲۰۱۹ تلویزیون کشور کانادا سکانس هفت ثانیه ای از حضور ترامپ در این فیلم را حذف کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو