اطلاع از شرایط خرید اقساطی دستگاه برش سی ان سی cnc رادوکس

منبع: نوداد

92

1399/8/24

17:46


مجموعه رادوکس با بیش از 20 سال سابقه درخشان در حوزه تولید و طراحی دستگاه لیزر برشcnc یکی از قطب های اصلی این حوزه در سطح جهان محسوب می شود.

این مجموعه با در نظر گرفتن نیاز مشتری و کمبود هایی که در بازار وجود دارد اقدام به اختراع و طراحی بیش از 14 نوع محصول جدید در صنعت زده است که هیچ یک نمونه مشابهی از آن حتی در بازار های جهانی موجود نمی باشد و حق تولید و بهره برداری از آن منحصرا در اختیار این شرکت است.

دستگاه برش cnc دارای انواع مختلفی است که شما می توانید بسته به نیاز خود هریک را تهیه و از آن ها استفاده کنید.

مجموعه رادوکس با در نظر گرفتن شرایط بد اقتصادی مزایا و تسهیلات ویژه برای مشتریان خود در نظز گرفته است که می توانند با استفاده این تسهیلات اقدام به خرید اقساطی دستگاه برش سی ان سی بکنند.

شرایط اخد وام و تسهلات برای خرید دستگاه سی ان سی از رادوکس

شما به 2 صورت امکان استفاده وام این مجموعه را دارید:

1. شما می توانید در صورت داشتن جواز کسب یا پروانه بهره برداری برای تضمین برگشت پول آن را ارائه دهید.

2. اگر هیچ جواز یا پروانه بهره برداری ای ندارید می توانید یک سند مسکونی ارائه دهید که ارزش ریالی آن طبق نظر کارشناس 120 درصد مبلغ کل فاکتوری که قصد خرید آن را دارید باشد.

شما می توانید با ارائه یکی از 2 مورد بالا در خواست وام خود را ثبت کرده و پس از طی کردن مراحل اداری آن نهایتا 2 الی3 ماه بعد وام خود را دریافت کرده و دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید.

لازم به ذکر است که این وام 70 درصد مبلغ نهایی شما است.

شما می توانید برای خرید انواع دستگاه برش سی ان سی مانند پلاسما cnc، واترجت cnc، لوله بر cnc و ... از این تسهیلات استفاده کنید.

در این بخش با تعدای از پرکاربرد ترین دستگاه های cnc شما را آشنا خواهیم کرد.

ساز و کار دستگاه cnc برش با آب یا واترجت

شما در این روش هیچ محدودتی در انتخاب ماده برای برش ندارید و به راحتی می توانید انواع فلزات مانند آهن، فولاد، تیتانیوم و یا انواع سوپر آلیاژ ها را بدون خرابی برش دهید. همانطور که می دانید برخی از مواد در هنگام برش دود سمی از خود تولید می کنند که برای سلامتی افراد بسیار مضر است اما در این روش چون برشکاری با فشار بالای آب صورت می گیرد و به طور کلی ماهیت عملیات این روش کاملا سرد است شما بدون نگرانی از تولید دود های سمی حاصل از حرارت می توانید برشکاری را انجام دهید. لازم به ذکر است که دقت 1/0 میلی این دستگاه ها موجب شده که این روش جزو انتخاب های اول بسیاری از طراحان و تولیدکنندگان وسایل هنری و تزئینی باشد، روش واترجت از لحاظ هزینه ای نیز بسیار مقرون به صرفه است چرا که قطعات تولیدی در نهایت دقت و ظرافت ساخته شده اند و دیگر نیازی به پرداخت ندارند.

عوامل تاثیر گذار بر سرعت و کیفیت دستگاه واترجت

جالب است بدانید که 4 عامل ضخامت ماده، سختی ماده، کیفیت اولیه لبه ها و میزان پیچیدگی طرح انتخابی تعیین کننده میزان سرعت در دستگاه شما هستند.

برای تولید قطعات با کیفیت بالا در برش واترجت باید سعی کنید سرعت برش را به حداقل میزان ممکن برسانید چون این 2 مورد رابطه عکس با یکدیگر دارند به طوری که هرچه سرعت برش کمتر شود قطعه شما صیقلی تر می شود و در نهایت شیارهای کمتری بر روی لبه کار ایجاد می شود در نتیجه خروجی شما کیفیت بالاتری دارد.

ساز و کار برش پلاسما زیر آب توسط دستگاه cnc

در این روش همانطور که از اسمش پیدا است تمام عملیات برشکاری داخل حوضچه آبی که در دستکاه تعبیه شده است، صورت می گیرد که در صنایع هوافضا و صنایع نظامی کاربد بیشتری دارد.

برای برش به روش پلاسم زیر آب در ابتدا باید قطعه مورد نظر را داخل حوضچه خالی قرار دهید سپس آن را با آب پر کنید و بعد از آن می توانید برش را آغاز کنید.

برای پر و خالی کردن آب داخل حوضچه روش های متفاوتی مانند استفاده از فشار گاز، استفاده از شیلنگ و یا استفاده از پمپ های فشار قوی و... وجود دارد که شرکت های مختلف از هریک از آن ها استفاده می کنند.

مزایای استفاده از روش برش پلاشما زیر آب برای برشکاری

از آنجایی که این روش یکی از جدید ترین و در عین حال دقیق ترین روش های برشکاری محسوب می شود بسیاری از معایبی که در روش های قدیمی و منسوخ شده وجود داشت را رفع کرده رد نتیجه کارایی بیشتری نسبت به آن ها دارد.

از جمله این مزایا می توان به کاهش آلودگی صوتی، کاهش تولید دود حاصل از برشکاری، افت دما و میزان حرارت حاصل از شعله، کاهش چشمگیر هزینه ها و ساخت قوس الکتریکی بدون تششعات اشاره کرد.



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو