معرفی بهترین مدرس کراتین و احیاء مو

منبع: رژلب

79

1399/8/24

19:43


 

کراتین تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کراتینه مو در ایران به چه صورت است؟

 

 

معرفی بهترین مدرس کراتین و احیاء مو

مرکز کراتین مو بهرامی

 

 

خانم رزا بهرامی حدود 11 سال در حوزه کراین و احیاء مو فعالیت می کنند. در مرکز فوق تخصصی کراتینه مو بهرامی، از 29 برند برتر جهان و همچنین جدیدترین دستگاه های کراتین مو از جمله مایکرومیست، نانو استیم اسپری گان و ... استفاده می شود. در ادامه این مطلب از سایت رژلب قصد داریم گپ و گفتی با خانم رزا بهرامی، مدیریت محترم مجموعه های فلامینگو و کراتینه مو بهرامی داشته باشیم. با وب سایت رژلب همراه باشید.


- به عنوان اولین سوال، لطفا بفرمایید که کراتین تراپی چیست و برای چه نوع موهایی استفاده می شود؟


در ابتدا، فلسفه کراتین بر مبنای ترمیم موهای آسیب دیده بود و برای صافی مورد استفاده قرار نمی گرفت. موها در اثر استفاده بی رویه از رنگ و دکلره، تغییرات آب و هوایی و استفاده از وسایل حرارتی مو ممکن است مقداری از کورتکس خود را از دست بدهند. با توجه به میزان آسیب وارد شده به موها می توان کراتین از دست رفته را با کراتین مصنوعی جایگزین کرد. برای این کار باید از مواد کراتین مختص همان نوع مو استفاده کرد.


- آیا پروسه کراتین تراپی در کشورهای مختلف متفاوت است؟


بله، در کشورهای مختلف با توجه به شرایط آب و هوایی می توان از انواع کراتین استفاده کرد. به عنوان مثال، برزیل دارای آب و هوای خشک است و به همین دلیل بومیان این کشور از موهای خشک و فر برخوردارند. از این رو باید از کراتینی استفاده کرد که در کنار ترمیم خشکی موها، صافی را نیز به همراه داشته باشد. در نتیجه باید از کراتین مناسب با نوع اقلیم آن کشور استفاده کرد.


- کراتین مو در ایران به چه صورت است؟


در ایران به دلیل استفاده از مواد رنگ و دکلره نامرغوب که اغلب حاوی درصد بالایی از آمونیاک هستند، و همچنین رنگدانه های متجمع مو در بانوان ایرانی، استفاده از کراتین بسیار توصیه می شود.

 

معرفی بهترین مدرس کراتین و احیاء مو

کراتینه مو شمال تهران

 


- آیا با انجام کراتین، موهای ما کاملا صاف می شود؟


در واقع ما سه نوع کراتین داریم که از جمله آن ها می توان به کراتین صافی، کراتین احیاء و کراتین پلاس اشاره کرد. کراتین صافی بیشتر در صاف کردن موها کاربرد دارد. کراتین احیاء، درصد بالایی از ترمیم موها را به دنبال دارد. کراتین پلاس نیز تلفیقی از دو مورد قبلی است که برای خانم های ایرانی بهترین گزینه محسوب می شود.


- مراقبت های قبل و بعد از کراتینه مو به چه صورت است؟


انجام هر کار شیمیایی نظیر رنگ و دکلره باید قبل از کراتینه مو انجام شوند. همچنین، تا 20 روز بعد از کراتین نیز نباید موها را رنگ و مش کرد. بعد از کراتین کردن موها، از استخرهایی استفاده شود که تصفیه آن با اوزون باشد نه کلر؛ چرا که میزان آسیب رسانی به موها را افزایش می دهد. از شامپوهای سولفات فری و بدون کلراید سدیم استفاده شود.


- آیا کراتین، درمان مناسبی برای موهای شکننده و آسیب دیده محسوب می شود؟


چنانچه از رنگ موی نامناسب استفاده کنیم، کوتیکول مو با آسیب بسیاری مواجه خواهد شد. همچنین، آب و املاح معدنی موجود در کورتکس مو نیز از بین می رود. در این مواقع، می توان از مواد مناسب برای درمان موها استفاده کرد.


- آیا پس از انجام کراتین مو می توان از سشوار، اتو مو و بابلیس استفاده کرد؟


چنانچه از مواد مرغوب کراتین مو استفاده شود، دیگر نیازی به استفاده از وسایل صاف کننده نخواهد بود. اما اگر شخص تمایل به استفاده از بابلیس داشت، توصیه می کنیم از کرم مو یا تافت حاوی Ph مناسب استفاده شود تا میزان آسیب به حداقل برسد.

 

 

 

جهت برقراری ارتباط با مرکز کراتینه مو بهرامی می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

 

معرفی بهترین مدرس کراتین و احیاء مو

 

 


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو