بهترین مدرس کراتینه مو در الهیه

منبع: رژلب

91

1399/8/24

19:43


 

مراحل کراتینه مو

معرفی یکی از بهترین مراکز کراتین و صافی دائم مو در شمال تهران

 

بهترین مدرس کراتینه مو در الهیه

مدرس کراتین مو الهیه خانم شیما محمدزاده

 


کراتین یک فرآیند شیمیایی است که طی آن موهای آسیب دیده ترمیم و درخشان می شود. کراتین تراپی را می توان از لحاظ کاربرد به سه دسته درمان موهای آسیب دیده، صافی دائم مو و تلفیقی از درمان و صافی تقسیم کرد. کراتینه مو معمولا حدود 6 ماه ماندگاری دارد. روش کار کراتین تراپی به این صورت است که ذرات مواد به داخل فولیکول های مو رفته و پروتئین را به مناطق آسیب دیده تزریق می کند. به همین ترتیب، موها سالم تر و شاداب تر به نظر می رسند.


نحوه انجام کراتین مو


پیش از انجام کراتینه مو، ابتدا یک جلسه را به عنوان مشاوره اختصاص می دهیم. در این جلسه نوع و میزان آسیب دیدگی موها تشخیص داده می شود تا تاثیرگذاری تراپی بیشتر شود. در مرحله اول، موها شستشو داده می شود. سپس با توجه به روش مورد نظر، مواد روی موهای کاملا خشک یا مرطوب قرار داده می گیرد. پس از این که موادگذاری را انجام دادیم، حدود نیم ساعت زمان نیاز است تا پروتئین به داخل فولیکول مو نفوذ پیدا کند. سپس موها به لایه های نازک تقسیم بندی شده و اتوکشی می شود.
توجه داشته باشید که کراتین تراپی کاملا موقتی بوده و پس از گذشت چند ماه از بین می رود. کراتین با استفاده از مواد تشکیل دهنده خود، پیوند موها را شکسته و آن ها را بازسازی می کند تا صاف و درخشان شوند. کراتین درمانی را می توان حتی روی موهای رنگ شده نیز انجام داد. پس از کراتین کردن موهای رنگ شده باید از شامپو و ماسک مو بدون سولفات استفاده کرد. همچنین، بهتر است جهت افزایش ماندگاری کراتین، موها را دو بار در هفته شستشو داد.

 

بهترین مدرس کراتینه مو در الهیه

صافی دائم مو شمال تهران منطقه الهیه 


آیا کراتینه مو عوارض دارد؟


در برخی از مواد کراتین از ماده فرمالدئید برای صاف کردن و افزایش ماندگاری آن استفاده می شود. در صورتی که این گاز قوی و بدبو می تواند خطرات بسیاری را برای سیستم تنفسی به دنبال داشته باشد. البته فرمالدئید تنها ماده مضر موجود در کراتین مو نیست. عناصر مضر دیگری نیز در این ماده یافت می شود که از جمله آن ها می توان به متیلن گلیکول، فرمالین، متانال و ... اشاره کرد. اگر چه امروزه میزان آسیب ناشی از مصرف مواد کراتینه مو بسیار کاهش یافته؛ اما بهتر است از کیفیت بالای مواد اطمینان حاصل نماییم تا عوارض ناشی از آن به حداقل برسد.

 

بهترین مدرس کراتینه مو در الهیه

آموزش و خدمات صافی ژاپنی در شمال تهران منطقه الهیه

 

معرفی یکی از بهترین مراکز تخصصی کراتین و صافی دائم مو


اگر برای انجام کراتینه مو به دنبال یک مرکز فوق تخصصی هستید، پیشنهاد سایت رژلب به شما کراتینه مو شیما محمدزاده در الهیه است. خانم محمدزاده حدود 10 سال سابقه کاری مفید در حوزه تکنیک های تخصصی رنگ مو و کار با مواد دارند. ایشان مدارک خود را از آکادمی های لورآل، منیر، استاد الن و ... دریافت کرده اند و در حال حاضر در دانشگاه هنر تهران مشغول تدریس می باشند.


شما می توانید جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات رنگ مو و کراتینه مو خانم شیما محمدزاده با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو