مدل کتونی مشکی دخترانه و زنانه با طراحی شیک

مدل کتونی مشکی دخترانه و زنانه با طراحی شیک


منبع: آرگا

229

1399/8/25

12:19


در این مطلب با انواع مدل کتونی مشکی با جدیدترین طرح ها در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل کتونی مشکی دخترانه و زنانه با طراحی شیک

مدل کتونی مشکی از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب به شمار می رود و اغلب خانم ها تمایل دارند رنگ کتونی خود را مشکی انتخاب نمایند زیرا این رنگ به راحتی با سایر رنگ ها در پوشش ست می شود.

مدل کتونی مشکی با جدیدترین طرح و رنگ ها

کتونی های زنانه و دخترانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید در هنگام پیاده روی احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشید بهتر است این طرح از کفش های اسپرت را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

طرح کتونی مشکی

طرح های کتونی مشکی زنانه و دخترانه

کفش از مهم ترین اکسسوری ها برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و با توجه به اینکه برخی از افراد مجبور هستند بیشتر ساعات روز از کفش استفاده نمایند از این رو بهتر است برای راحتی پاها در انتخاب کفش ها حساسیت لازم به خرج داده شود.

در هنگام انتخاب کتونی برای خانم ها و دختران جوان بهتر است به طول و عرض و قوس کف کفش ها توجه داشته باشید همچنین توجه به طرح و رنگ کتونی نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

در بسیاری از افراد اندازه دو پا با یکدیگر کمی متفاوت می باشد از این رو بهتر است قسمت جلویی به اندازه نصف سانت از انگشت پای بزرگ فاصله داشته باشد.

انتخاب عرضی مناسب برای کفش به اندازه طول آن دارای اهمیت می باشد ولی اغلب اوقات نادیده گرفته می شود. در زمان پوشیدن کفش نباید کناره های آن از فرم اصلی خارج گردد و اگر پاهای شما به قسمت کناری کفش فشار وارد می کند باید کفشی پهن را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که کفش های کتونی مانند کفش های مجلسی نمی باشند بنابراین دلیلی ندارد که شما به زور آن ها را بپوشید.

کفش دخترانه مشکی

کتونی

کتونی زیبا و مشکی

کتونی ساده و زیبا

 

کفش کتونی مشکی و زرد

کتونی دو رنگ

کتونی دخترانه شیک و جدید

مدل کتونی خاص زنانه

کتونی خاص دخترانه

کتونی مشکی و سفید

کتونی زیبا و متفاوت دخترانه

کتونی زیبا و خاص دخترانه

مدل کتونی شیک و جذاب دخترانه

انتخاب کفشی با قوس مناسب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر کفش دارای قوس نباشد در هنگام پیاده روی به پاهای شما آسیب وارد می شود.

در طراحی برخی از کتانی های مشکی از ترکیب دو رنگ مختلف استفاده می شود که معمولا رنگ دوم به صورت متضاد با رنگ مشکی انتخاب می شود و در قسمت کوچکی از کفش مورد استفاده قرار می گیرد.

توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب کفش کتانی بهتر است به سایز پاهای خود توجه داشته باشید و کفشی را خریداری کنید که دقیقا اندازه پاهایتان است تا در هنگام راه رفتن دچار مشکل نشوید و به پاهایتان آسیبی وارد نشود.

کفش کتانی را در پوشش خود می توانید با شلوار جین و مانتوی اسپرت و … ست نمایید توجه داشته باشید که از پوشیدن کفش کتونی با لباس های پارچه ای و رسمی باید خودداری کنید.

اگر تمایل دارید طرح کفش هایتان زیباتر به نظر برسد می توانید رنگ بند کفش هایتان را روشن تر انتخاب نمایید همچنین می توانید رنگ بند کفش هایتان را از بین رنگ های تیره انتخاب کنید.

 

 

کتونی زیبا دخترانه

کتونی مشکی و جالب

کتونی زیبا و متفاوت

مدل کتونی مشکی و سفید

کتونی زیبا دخترانه

مدل کتونی مشکی زیبا

کتونی زیبا دخترانه

کتونی جدید و جذاب دخترانه

کفش مشکی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع طرح های کتونی مشکی جلب کردیم که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید کفشی شیک و خاص را برای خود انتخاب نمایید و در مکان های مختلف خوش استایل تر به نظر برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو