بی‌توجهی شهرداری در اجرای مصوبات در حوزه کتاب

منبع: برترین ها

26

1399/8/25

12:45


عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از عدم اجرای مصوبات شورا در حوزه کتاب توسط شهرداری گلایه کرد.

خبرگزاری ایسنا: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از عدم اجرای مصوبات شورا در حوزه کتاب توسط شهرداری گلایه کرد.
 

بی‌توجهی شهرداری در اجرای مصوبات در حوزه کتاب

 
احمد مسجدجامعی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی گفت: روز آخر هفته کتاب، به کتابگردی شهرت دارد که معمولا در این روز کتاب فروشی ها، کتب خود را با تخفیف به فروش می رساندند اما امسال به دلیل شرایط کرونایی امکان کتابگردی نیست و قرار است با همکاری خانه کتاب و شرکت پست کتب با قیمت کم برای خریداران ارسال شود.
 
وی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ کتابفروشی برای این مهم اعلام آمادگی کرده اند، افزود: شورای شهر بعد از کتابگردی چند مصوبه در مورد توجه بیشتر به کتاب فروشان داشته اما متاسفانه اجرایی نشده است.
 
مسجدجامعی اظهار کرد: در شورای شهر مصوبه ای در مورد الزام شهرداری تهران برای نسب تابلوی راهنمای کتاب فروشی ها در مناطق ۲۲ گانه داشتیم و همچنین گنجاندن نقشه کتاب فروشی ها در لایه نقشه  تهران  که متاسفانه هنوز محقق نشده است و برهمین اساس به شهرداری تهران تذکر می دهم.
 
همچنین زهرا نژادبهرام در تذکر آیین‌نامه‌ای به هیات رییسه اظهار کرد: تذکر من به مجموعه اداری شورای شهر است که نتوانسته تمهیدات لازم برای برگزاری جلسه در روزهای کرونایی را اجرایی کند به گونه‌ای که من از صبح تا حالا در نقش «پنجره ببند و باز کن» ظاهر شدم و اگر پنجره‌های صحن را باز کنیم عده‌ای سردشان می‌شود و اگر ببندیم هوا جریان ندارد و اگر بخواهیم پنجره‌های بالا را باز کنیم اکو می‌کند و اگر ببندیم صدا به طبقه بالا نمی‌رسد و اگر کرونا جدی است باید فکری به حال این موضوعات شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو