«دست در دست» برنامه جدید شبکه دو شد

منبع: برترین ها

83

1399/8/25

13:35


برنامه «دست در دست» در تازه‌ترین قرار پاییزی خود امروز ۲۵ آبان روانه آنتن می‌شود.

خبرگزاری صبا: برنامه «دست در دست» در تازه‌ترین قرار پاییزی خود امروز ۲۵ آبان روانه آنتن می‌شود.
 

«دست در دست» برنامه جدید شبکه دو شد

 
به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه «دست در دست» با اجرای سلمان فرخنده در تازه‌ترین قرار پاییزی خود که یکشنبه ۲۵ آبان حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود، میزبان‌ سوگل طهماسبی است.
 
در برنامه امشب «دست در دست» سلمان فرخنده علاوه بر گفتگو با سوگل طهماسبی از ۲ بانوی نیکوکاری میزبانی می‌کند که در گروه جهادی شهید سیدضیا حسینی در منطقه ۱۶ خزانه بخارایی از هر کمکی برای یاری به همنوع دریغ نمی ‌کنند.
 
این مهمانان نماینده گروهی چهل نفره هستند که ۹ سال سابقه خدمت در این منطقه را دارند و اقداماتی مانند تهیه جهیزیه، کارگاه تولید ماسک، آموزش پیشگیری کرونا در محله‌ها، پزشکیاری و … از جمله خدمات آن‌هاست.
 
«دست در دست» در ۱۵ قسمت به افراد تاثیرگذاری می‌پردازد که در بزنگاه‌های مختلف اجتماعی همراه مردم بوده‌اند. این افراد که می‌توانند صاحب نام یا چهره شناخته‌شده‌ای هم نباشند اما در جدیدترین میدان همدلی یعنی دوران شیوع کرونا گام‌های موثری در یاری رساندن به همنوعان خود برداشته‌اند.
 
«دست در دست» که تیتراژ آن را حامد فقیهی خوانده است، علاوه بر دعوت و گفتگو با چهره‌های حوزه‌‌‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی، اجتماعی و … به پخش گزارش‌هایی از کمک همدلانه مردم به یکدیگر در سراسر ایران می پردازد.
 
تهیه موشن‌هایی از شخصیت‌های تاثیرگذار و کسانی که در کار خیر پیش قدم بوده‌اند، پویش مردمی با محوریت ارسال داستان‌هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده از دیگر قسمت‌های این برنامه است.
 
«دست در دست» کاری از گروه معارف شبکه دو و سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و کارگردانی مهدی زنگنه است که جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفتگوی ویژه خبری روانه آنتن می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو