جزئیات آتش سوزی یک ساختمان ۴ طبقه در محله یافت آباد

منبع: ساتین

51

1399/8/26

18:18


جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد : ساعت ۱۹:۲۰ شب یک مورد آتش سوزی به سامانه‌ی ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه پشتیبانی و خودرو تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند و در مدت زمان ۳ دقیقه به محل رسیدند.

ملکی افزود: آتش نشانان مشاهده کردند که در یک ساختمان ۴ طبقه که ۲۰ واحدی بود در طبقه اول در یک واحد تقریبا ۶۰ متری آتش سوزی رخ داده است.

وی بیان کرد: زمانی که نیرو‌ها به محل رسیدند بخش زیادی از ساختمان شعله ور بود و به قدری آتش زیاد بود که درها و پنجره‌ها را ذوب کرده بود و تمام لوازم داخل آن منزل سوخته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: دود بسیار غلیظی نیز طبقات بالایی را فرا گرفته بود، حتی در طبقات بالایی کسانی لب پنجره‌ها درخواست کمک می‌کردند. اطلاعات اولیه حاکی از این بود افرادی هم در داخل واحد آتش گرفته، گرفتار هستند.

وی اظهار کرد: آتش نشانان تحت تدابیر عملیاتی بسیار ایده آل و فرماندهی مناسب همزمان با خاموش کردن به طبقات بالایی برای خارج کردن افراد گرفتار رفتند.

وی ادامه داد: در همان واحدی که دچار آتش سوزی شده بود نیرو‌ها موفق شدند یک پسر بچه‌ی حدود ۸ ساله را که به خاطر دود زیاد تقریبا بی حال بود را خارج کنند و خوشبختانه این کودک زنده تحویل عوامل اورژانس شد.

وی افزود: حدود ۲۰ تا ۲۵ نفری که در ساختمان بودند با کمک عوامل آتش نشانی از ساختمان خارج شدند.

منبع : باشگاه خبرنگاران

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو