کشف ۲۶تن شیرخشک قاچاق در ایرانشهر

منبع: برترین ها

60

1399/8/26

20:22


فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر ۲۶ تن شیر خشک قاچاق قبل از خروج از کشور توقیف شد.

ایسنا: فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر ۲۶ تن شیر خشک قاچاق قبل از خروج از کشور توقیف شد.

سردار احمد طاهری اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در ایستگاه بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در محور " ایرانشهر- بم" هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی تریلی حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۲۶ تن شیر خشک قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۱۰ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار طاهری در پایان با اشاره به اینکه پدیده قاچاق کالا بر پیکره اقتصاد کشور ضربه می زند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود را درخصوص فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان و احتکار کنندگان کالا و سودجویان اقتصادی با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو