آرایش آمریکایی و قواعدی که باید بلد باشید

آرایش آمریکایی و قواعدی که باید بلد باشید


منبع: آرگا

352

1399/8/27

00:48


در این مطلب توجه شما را به انواع مدل های آرایش آمریکایی جلب خواهیم کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار بگیرند.

آرایش آمریکایی و قواعدی که باید بلد باشید

آرایش آمریکایی از انواع سبک های میکاپ جذاب و خاص برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است از این سبک میکاپ استفاده نمایید.

مدل های آرایش آمریکایی زیبا و شیک

سبک های میکاپ مختلف هستند و بهتر است شما با توجه به ویژگی های ظاهری خود از بین آن ها مدلی مناسب را انتخاب نمایید. در مطالب قبلی انواع مدل های میکاپ اروپایی و میکاپ فرانسوی را مشاهده کردید در ادامه با انواع مدل های میکاپ آمریکایی آشنا خواهید کرد.

مدل میکاپ آمریکایی

آموزش میکاپ آمریکایی

۱.برای داشتن آرایشی مناسب و حرفه ای ابتدا پوست صورت خود را به کمک کرم مرطوب کننده مرطوب کنید.

۲. به کمک کرم پودر و کانسیلر و پرایمر عیب ها و لکه های موجود در صورت خود را پوشش دهید.

۳. میکاپ چشم ها یکی از مهم ترین مراحل میکاپ آمریکایی به شمار می رود و با توجه به اینکه زنان آمریکایی به داشتن مژه هایی پرپشت و بلند اهمیت می دهند از این رو بهتر است شما از مژه مصنوعی استفاده نمایید همچنین می توانید به کمک ریمل به مژه های خود فرم و حالت بی نظیری بدهید. سایه های رنگی مانند بنفش و آبی و خط چشم های بلند و پهن مورد توجه خانم های آمریکایی می باشندبنابراین بهتر است شما از این ترفندها برای میکاپ چشم های خود استفاده نمایید. در صورت تمایل می توانید برای جذابیت بیشتر گریم چشم ها از لنزهای رنگی استفاده نمایید.

آرایش زیبا زنانه

۴. آرایش ابرو ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید برای میکاپ ابروهایتان از ریمل و ژل یا مداد ابرو استفاده نمایید که امروزه استفاده از ژل ابرو در بین خانم ها پرطرفدار شده است.

۵. گریم گونه ها به شیوه صحیح باعث می شود تا شما ظاهری متفاوت و جذاب تر داشته باشد. برای گریم گونه ها می توانید از رژگونه های رنگ روشن یا تیره استفاده نمایید.

۶. برای گریم لب ها ابتدا به کمک خط لب به لب های خود فرم و حالت دهید و از رژلب ها با رنگ هایی نظیر قرمز و نارنجی و جیگری استفاده نمایید.

مدل های آرایش آمریکایی

 مدل های میکاپ آمریکایی

میکاپ آمریکایی در انواع مدل های لایت و ملایم و مجلسی موجود می باشد و بهتر است دختران جوان از میکاپ های لایت و ملایم استفاده نمایند همچنین اگر شما تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مجالس از این سبک آرایشی استفاده نمایید بهتر است مدل میکاپ خود را از بین مدل های مجلسی و حرفه ای تر انتخاب نمایید.

برای داشتن میکاپی بی نظیر و جذاب می توانید از گریم صورت استفاده کنید و به کمک ترفندهای گریم عیب های موجود در ظاهر خود را بپوشانید سپس آرایش سایر اجزای صورت خود را انجام دهید. توجه داشته باشید که هر فرم صورت ، گریم مخصوص به خود را دارد از این رو بهتر است شما ابتدا فرم صورت خود را بشناسید سپس صورت تان را گریم نمایید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

مدل آرایش آمریکایی زنانه

میکاپ زنانه

آرایش دخترانه آمریکایی

آرایش زیبا آمریکایی

آرایش دخترانه آمریکایی

میکاپ آمریکایی

آرایش آمریکایی شیک و زیبا

میکاپ زیبا و خاص آمریکایی

آرایش زنانه شیک

میکاپ آمریکایی جدید

آرایش خاص آمریکایی

میکاپ زیبا و متفاوت آمریکایی

میکاپ زنانه آمریکایی

آرایش خاص آمریکایی

آرایش مجلسی آمریکایی

میکاپ زنانه آمریکایی

آرایش زیبا و خاص آمریکایی

آرایش زیبا و جذاب آمریکایی

آرایش جذاب

مدل های آرایش آمریکایی

آرایش زیبا آمریکایی

آرایش جذاب آمریکایی

آرایش زنانه آمریکایی

آرایش زیبا آمریکایی

میکاپ آمریکایی

در این مطلب با انواع مدل های میکاپ آمریکایی آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو