سود صادرات ونزوئلا به نام ما، به کام ترکیه

منبع: برترین ها

48

1399/8/27

07:22


با تشدید تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان، یکی از گزینه‌های موردبحث برای توسعه تجارت خارجی، گسترش روابط ازجمله ایجاد بسترهای برقراری پیمان پولی و تهاتر کالا با کشورهای تحت تحریم‌های آمریکا بود که یکی از آن ها ونزوئلاست و ظرفیت بالایی برای تقویت روابط با کشورمان را هم دارد.

روزنامه خراسان: با تشدید تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان، یکی از گزینه‌های موردبحث برای توسعه تجارت خارجی، گسترش روابط ازجمله ایجاد بسترهای برقراری پیمان پولی و تهاتر کالا با کشورهای تحت تحریم‌های آمریکا بود که یکی از آن ها ونزوئلاست و ظرفیت بالایی برای تقویت روابط با کشورمان را هم دارد.

با این حال به گزارش «نود اقتصادی» میزان صادرات ترکیه به ونزوئلا به بیش از ۲۰۰ میلیون دلار می رسد این در حالی است که میزان صادرات ایران به این کشور تنها ۳۴ میلیون دلار بوده است. کاربری نوشت: «این یعنی صادرات به ونزوئلا به نام ما ثبت می شه ولی به کام ترکیه است.» کاربر دیگری نوشت: «نتیجه فعال نبودن کامل رایزن اقتصادی توی سفارت ها همینه.» کاربری هم نوشت: «هنوز هم دیر نیست و میشه صادرات رو رونق داد البته اگه مسئولان بخوان کار کنن!»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو