منبع: آرگا

272

1399/8/27

08:40


در این مطلب آرگا ایده های شیکی از تزیین درب سرویس بهداشتی را به گلچین جمع آوری کرده که مشاهده می نمایید، با استفاده از این نمونه ها و همچنین ادغام خلاقیت و سلیقه هنر آلود خود قطعا هر نگاهی را خیره زیبایی تزیینات درب سرویس بهداشتی و هنر زبانزد خود می کنید.

تزیین درب سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی پر است از لوازمی ریز و درشتی که باید در چیدمان آنها دقت کرد زیرا که علاوه بر بهداشت باید از محیط کوچک حمام و دستشویی به درستی استفاده کرد، اما در این میان می توان به تزیین درب سرویس بهداشتی به عنوان یکی از بخش های مهم اشاره کرد که در این مقاله به آن پرداخته ایم.

ایده هایی بینظیر برای تزیین در سرویس بهداشتی

تزیینات همیشه سهم زیادی در زندگی ما دارند، به همین نسبت که به تزیین بخش های مختلف منزل از جمله تزیین راهرو و ورودی منزل، دیزاین اتاق پذیرایی، تزیین آشپزخانه و …که هر کدام اهمیت خاص خود را دارا می باشند، توجه می کنید، به بخش های کمتر دیده شده از جمله سرویس بهداشتی نیز باید توجه شود؛ دقت ویژه در دیزاین و زیباسازی جزء به جزء منزل از سوی کدبانوهای عزیز بسیار دیده می شود، اما در این میان بخشی که کمتر به تزیین آن توجه می شود، سرویس بهداشتی می باشد که در کنار ظرافت های کاری که می طلبد، آسان می باشد.

ایده ای جالب و لوکس برای تزیین درب سرویس بهداشتی

ایده هایی خاص و خارق العاده از تزیین در سرویس بهداشتی

شاید شما مدت زمان کوتاهی را در این مکان به سر می برید، اما این دلیل موجهی برای خط زدن از لیست تزیینات نمی باشد، مثلا محل قرارگیری جا حوله ای، و سایر وسایل بهداشتی که به خوبی نشان دهنده ی سلیقه شما است و هم موجب فراهم شدن آسایش شما می باشد، و اما در این مطلب ایده های جالبی همراه با بیان توضیحات برای تزیین در سرویس بهداشتی یکی از اجزای مهم آن را خدمت شما عزیزان ارائه داده ایم.

نمونه هایی زیبا و خلاقانه بای تزیین درب سرویس بهداشتی

مجموعه ای لاکچری و ایده آل از تزیین در سرویس بهداشتی

به محض ورود به منزل و یا هر مکان دیگری از جمله اتاق خواب، اتاق پذیرایی، اتاق مطالعه و یا حتی سرویس بهداشتی درب ها نخستین چیزی می باشند که توجه شما را به خود جلب می کنند، نظم و نظافت بخشیدن، در کنار زیباسازی یکی از کارهایی است که می توانید به وسیله ی آنها هنر و سلیقه ی خود را در معرض نمایش بگذارید.

ایده های زیبایی از تزیین درب سرویس بهداشتی

نمونه هایی منحصر به فرد از تزیینات درب سرویس بهداشتی

ایده هایی بینظیر و دوست داشتنی برای زیباسازی درب سرویس بهداشتی

مجموعه ای ناب و نفیس از تزیین درب سرویس بهداشتی

گالری بینظیری برای تزیینات سرویس بهداشتی

زیباسازی سرویس های بهداشتی جداگانه برای آقایان و بانوان به شکلی زیبا

مجموعه ای ایده آل و خاص برای تزیینات درب سرویس بهداشتی

ایده هایی لاکچری و خاص از تزیین درب سرویس بهداشتی

گالری شیکی از تزیین در سرویس بهداشتی

ایده هایی زیبا و دوست داشتنی برای تزیین درب حمام و دستشویی

ایده هایی زیبا و منحصر به فرد برای زیباسازی درب سرویس بهداشتی

مجموعه ای ایده آل و ناب از تزیین درب سرویس بهداشتی

ایده ای زبیا و جذاب برای تزیین در سرویس بهداشتی با استفاده از تصاویر آقایان و بانوان همراه با واژه های انگلیسی مانند WC و …

ایده هایی بینظیر و فوق العاده برای زیباسازی درب سرویس بهداشتی

مجموعه ای ایده آۀ و خاص از تزیین در سرویس بهداشتی

ایده هایی شیک و لاکچری از تزیین درب سرویس بهداشتی برای خانه های مدرن

ایده هایی زیبا برای تزیینات درب سرویس بهداشتی

گالری شیکی از درب های سرویس بهداشتی با تزیینات

ایده هایی بینظیر و منحصر به فرد از تزیین درب سرویس بهداشتی برای خانه های لوکس

ایده هایی شیک و لوکس برای تزیین در سرویس بهداشتی

مجموعه ای ایده آل و خاص از تزیین درب سرویس بهداشتی

نمونه هایی زیبا و شیک از تزیینات سرویس بهداشتی

 در بحث دکوراسیون و تزیین سرویس بهداشتی تزیینات درب سرویس بهداشتی جایگاه خاصی را به خود اختصاص می دهد،علاوه بر زیباسازی درب سرویس بهداشتی از قسمت بیرونی و ورودی، می توان از سمت دیگر آن، یعنی داخل سرویس بهداشتی نیز انجام داد، که این زیباسازی در کنار زیبایی و شیک و مدرن بودن، می تواند موجبات نظم و همچنین کاربردی داشته باشد، قرار دادن میله هایی آماده برای قرارگیری حوله ها یکی از این ایده های جالب می باشد.

مجموعه ای شیک و زیبا برای زیباسازی و طراحی درب سرویس بهداشتی

تزیین درب سرویس بهداشتی برای منازل شیک

ایده هایی شیک و منحصر به فرد برای تزیینات درب سرویس بهداشتی

نمونه هایی جالب برای تزیین در سرویس بهداشتی

ایده هایی خارق العاده و لاکچری از تزیینات درب سرویس بهداشتی

هنگام زیباسازی و طراحی انواع درب های سرویس بهداشتی، اعم از هر رنگ، هر اندازه و هر جنس، می توانید با رنگ ها بازی کنید، این بخش از منزل نیز مانند سایر قسمت های خانه نیازمند هنر و سلیقه شما می باشد، خلاقیت یکی از افزودنی های همیشگی این تزیینات می باشد، ترکیب رنگ سفید و آبی برای در سرویس و دیوار یکی از ایده های ایده آل محسوب می شود، همچنین تناقضی که رنگ سفید و سیاه، طلایی و سیاه و .. ایجاد می کنند جالب توجه خواهد بود، اغلب درهای سرویس بهداشتی به رنگ سفید است پس پیشنهاد می شود، از رنگ های آبی، سیاه، خاکستری، کرمی و طلایی، و … استفاده شود. می توانید رنگ انتخابی را بر اساس رنگ خط های بکار رفته در درب سرویس بهداشتی به کار برد.

گالری ایده آلی برای تزیین درب سرویس بهداشتی به سلیقه های جذاب

در این مطلب گالری خارق العاده ای برای تزیین درب سرویس بهداشتی ارائه شد، امیدواریم مورد توجه شما کدبانوهای خوش سلیقه ایرانی واقع شده باشد و به بیانی نهایت استفاده را از آن برده باشید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو