معاون اول رئیس جمهور صبح امروز(سه شنبه ۲۷ آبان‌ماه) از نمایشگاه دستاورد‌های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بازدید کرد و از نزدیک در جریان عملکرد سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ قرار گرفت.

در این بازدید که سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و محمّد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز حضور داشتند، طرح های اجتماع محور در حوزه اشتغالزایی، توانمندسازی اقتصادی، استارت آپ ها با هدف کمک به مشاغل آسیب دیده در دوران کرونا رونمایی شد.

راه اندازی بازار اجتماعی آنلاین به منظور تقویت کسب و کارهای خانگی و محلی، رسیدگی به وضعیت اشتغال کولبران و محرومیت زدایی با تقویت فعالان حوزه صنایع دستی، کشاورزی و دامی از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه بود.

همچنین گزارش عملکرد سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ که از ۵ اسفند ۹۸ تا کنون به منظور مشاوره به بیماران کرونایی، سلامت مادران باردار، سرطان، سلامت سالمندان و روانشناسی و تغذیه راه اندازی شده بود به معاون اول رییس جمهور ارائه شد.

در این طرح بیش از ۳ هزار پزشک و پیراپزشک با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) همکاری می کنند و روزانه ۱۰۰ هزار تماس با این سامانه برقرار می شود.