حال پرویز پورحسینی در بستر بیماری چطور است؟/ تازه‌ترین خبرها از بیمارستان فیروزگر

منبع: ایران آرت

53

1399/8/27

15:00


پرویز پورحسینی که از حدود یک هفته قبل به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان فیروزگر تهران بستری شده، متولد سال ۱۳۲۰ است و در کارنامه کاری‌اش بازی در بیش از ۱۰۰ فیلم، تئاتر و سریال را دارد.

ایران آرت: فرزند پرویز پورحسینی که به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است گفت: شرایط جسمی پدرم در مرحله ثبات است و به بهبودی امیدواریم.

پورنگ پورحسینی در گفت‌وگویی با ایسنا درباره روند درمانی پرویز پورحسینی - بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون - بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر همه چیز باثبات به نظر می‌رسد و صحبت مفصلی هم با پزشک ایشان داشتم که از روند درمان راضی هستند. البته خطر هنوز به طور کامل برطرف نشده ولی در حد روزهای قبل هم نیست.

او افزود: سطح اکسیژن خون پدرم بین ۸۸ تا ۹۰ است و کاملا هم هوشیار هستند و به نظرم اگر لوله‌ها برداشته شود می‌توانند به زندگی عادی برگردند، اما نمی‌خواهیم عجله‌ کنیم. بویژه آن‌که به هر حال خود پدر هم به رغم خستگی ناشی از این شرایط خیلی مقاومت می‌کنند.

او با تشکر از همه طرفدارها و دوستداران پرویز پورحسینی تاکید کرد:‌ از روز گذشته برخی خبرها درباره حال ایشان منتشر شده که نمی‌دانم ریشه این شایعه‌ها کجاست و از همه خواهش می‌کنم اجازه دهند که پزشک‌ها با آرامش کار خود را انجام دهند چون به هر حال ریه‌ای که درگیر کرونا شده زمان می‌خواهد تا  بهبود پیدا کند.

پرویز پورحسینی که از حدود یک هفته قبل به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان فیروزگر تهران بستری شده، متولد سال ۱۳۲۰ است و در کارنامه کاری‌اش بازی در بیش از ۱۰۰ فیلم، تئاتر و سریال در همکاری با کارگردان‌های سرشناسی همچون علی حاتمی، بهرام بیضایی، حمید سمندریان، مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش، داود میرباقری و کمال تبریزی ثبت شده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو