فاز تازه اجرای ورزشکاران در سیما

منبع: برترین ها

98

1399/8/27

15:37


سری جدید مسابقه «پنج ستاره» با اجرای علی انصاریان در بستر آموزشی روی آنتن می رود.

خبرگزاری مهر: سری جدید مسابقه «پنج ستاره» با اجرای علی انصاریان در بستر آموزشی روی آنتن می رود.
 

فاز تازه اجرای ورزشکاران در سیما

 
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فصل اول مسابقه «پنج ستاره» را اشکان خطیبی و فصل دوم و سوم آن را حمید گودرزی اجرا کرد و حالا اجرای فصل چهارم بر عهده علی انصاریان است. 
 
محمد قنبری تهیه کننده مسابقه «پنج ستاره» درخصوص انتخاب علی انصاریان به عنوان مجری گفت: یکی از دلایل انتخاب علی انصاریان برای اجرای این مسابقه تلویزیونی، ایجاد فضای شاد و ارتباط صمیمی با شرکت کنندگان است.
 
وی ادامه داد: براساس سیاست های کلی گروه و اتاق فکر برنامه و همچنین در راستای جذب حداکثری مخاطبان تصمیم گرفتیم تا فضای مسابقه پنج ستاره را تغییر دهیم و از حالت کاملاً جدی و آموزشی به سمت فضای شاد و مهیج اما در بستر آموزشی حرکت کنیم. لذا ضمن مذاکره با گزینه های مختلف و بررسی همه جانبه آنها در نهایت فصل جدید «پنج ستاره» را با اجرای علی انصاریان به مخاطبان هدیه خواهیم کرد. 
 
قنبری همچنین درباره پنج ستاره گفت: در سری جدید برای اینکه مخاطبان شاهد تکرار بیش از حد یک فرم و قالب نباشند به سراغ طرحی نو رفتیم و ان شاالله با تجربیات قبلی که در اختیار تیم تولید است، تمام تلاشمان را می کنیم برنامه ای شاخص و طراز برای بینندگان تدارک ببینیم. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو