دیدار با گلوریا؛ بازیگر نقش رها در سریال کیمیا

دیدار با گلوریا؛ بازیگر نقش رها در سریال کیمیا


منبع: روزیاتو

413

1399/8/27

20:13


گلوریا هاردی هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران، بازیگر نقش رها (آزاد) در سریال کیمیا است که از پربیننده ترین و طولانی ترین سریال های دهه نود شمسی رسانه ملی محسوب می شود. سریال کیمیا در واقع سریالی است که دختر محمد رضا شریفی نیا در آن نقش اول داشت. کلکسیونی از سلبریتی های سینما و تلویزیون و تئاتر ایران در این سریال، نقش  آفرینی کردند و روایتی است از نسل های معاصر ایرانیان.

از محمود مقامی تا پوریا پورسرخ، از آزیتا حاجیان تا نیکی کریمی. گلوریا هاردی در سریال کیمیا، نقش رها را بازی می کرد. او دختر خوانده آرش و کیمیا بود و دختر واقعی سلما و عادل محسوب می شود. گلوریا هاردی در نقش رها در سریال کیمیا، نامزد شهریار هم بود. در واقع گلوریا هاردی، نامزد شهریار کامفر با بازی امیر حسین آرمان بود. امیر حسین آرمان در سریال کیمیا، پسر شهرام کامفر و محبوبه ملکی بود که در فصل سوم سریال دیدیم.

گلوریا هاردی بازیگر نقش رها در سریال کیمیا، با ساعد سهیلی، هنرپیشه سینما و تلویزیون ازدواج کرده است. سریال سرباز به کارگردانی هادی مقدم دوست از جمله سریال هایی است که شاهد نقش آفرینی گلوریا هاردی در آن بودیم. گلوریا هاردی در سریال سرباز، در نقش لیلا ظاهر شد و در کنار الیکا عبدالرزاقی (همسر امین زندگانی)، روبروی دوربین محمد رضا شفیعی رفت.

گلوریاهاردی بازیگر ایرانی فرانسوی است. مادرش متولد ایران و پدرش فرانسوی است و اقوامش مقیم فرانسه بوده و خود ایشان در ایران، در فعالیت های هنری و بازیگری حضور دارد. ساعد سعیلی، فرزند سعید سهیلی است که از کارگردانان سینمای ایران است. ساعد سهیلی همسر گلوریا هاردی، متولد بهمن سال ۱۳۶۶ در مشهد است و با فیلم شب برهنه وارد عرصه بازیگری شد و کارشناسی گرافیک از دانشگاه آزاد گرفت.

گلوریا هاردی حضور فعالی در اینستاگرام ندارد و ۱۳۳ پست تا کنون به اشتراک گذاشته که ما را با سبک زندگی دیجیتالی و روزمرگی هایش آشنا می کند. اینستاگرام بازیگر نقش رها در سریال کیمیا در نشانی @gloria_hardy در دسترس است. بازیگر نقش رها در سریال کیمیا ، ۲۹۶ هزار دنبال کننده دارد و استوری های اخیرش نشان از ایرانگردی وی در ماه های اخیر دارد.

سلفی گلوریا هاردی با هم بازی اش مهراوه شریفی نیا

گلوریا هاردی هم مثل بهاره رهنما و بهنوش بختیاری و الناز شاکردوست و دیگر سلبریتی های سینمای ایران، عاشق مد و لباس و مزون های لاکچری بالا شهر و فوتوشوت های جذاب پر لایک بوده و مریم رضوی به عنوان عکاس وی فعالیت دارد. کلکسیونی از مد و لباس و استایل های کژوال گلوریا هاردی که نشان از علاقه او به سادگی و شیک پوشی با تنالیته های گرم دارد را در این گزارش مرور کردیم.

بازیگر نقش رها در سریال کیمیا

از کلکسیون مانتوهای شیک و ساده گلوریا هاردی در کنار همسرش ساعد سهیلی

گلوریا هاردی سر صحنه فیلمبرداری ماهور

فوتوشوت هایی از گلوریا هاردی که او را در اکران خصوصی فیلم سینمایی اتاق تاریک در پردیس ملت در سال ۱۳۹۷ مشاهده می کنید. طراحی این مانتو شیک توسط گالری الگا انجام شده و جواهرات و اکسسوری های گلوریا هاردی هم توسط مزون لاجورد طراحی شد.

کلکسیون مدگردی های گلوریا هاردی بازیگر نقش رها در سریال کیمیا در نصف جهان را مشاهده می کنیم که نشان می دهد او علاقه زیادی به فشن توریسم در خانه های تاریخی اصفهانی ها دارد.

بازیگر نقش رها در سریال کیمیا

تصاویری از اصفهان گردی های گلوریا هاردی در سال ۱۳۹۸ که ما را با دست دوزهای سوده صفوی و پریسا پارسا به عنوان طراحان لباس های وی آشنا میکند

برخی از لباس هایی که گلوریا هاردی در دو سال اخیر به تن داشت، محصول گالری اولگا است.

گلوریا هاردی از ظرفیت های مد و لباس خود برای معرفی مقصدهای گردشگری ایران استفاده می کند و از هشتگ ها نیز برای دیده شدن بهتر و بیشتر تصاویرش استفاده می کند. می توان از ظرفیت های فشن، برای معرفی مقصدهای گردشگری فوق العاده سرزمین ۴ فصل ایران در عصر پسا کرونا استفاده کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو