خصوصیات دختر آبان ماهی ، عشق و ازدواج

خصوصیات دختر آبان ماهی ، عشق و ازدواج


منبع: نیک شو

881

1399/8/27

20:20


خصوصیات دختر آبان ماهی ، عشق و ازدواج

خصوصیات دختر آبان ماهی ، عشق و ازدواج

در این مقاله به خصوصیات دختر آبان ماهی ، عشق و ازدواج آن می پردازیم. دخترانی که آبان ماهی هستند حتما این مقاله رو بخونند تا به طور کامل با خصوصیات خود و همچنین تعامل خود در زندگی با دیگر ماه ها آشنا شوید.در ادامه با ما همراه باشید.

 

خصوصیات کلی آبان ماهی ها

زن متولد آبان، نماد: عقرب ، زن متولد برج آبان آدم سردی است.

آرامش بیش از حد برخی این از زنهای افسونگر، شما را جادو می کند، حتی ممکن است آزار بدهد و سرگردان کند.زمان زیادی طول می کشد تا بفهمید او به چه چیزی شبیه است. مطمئناً، او واقعاً همان دختر سرد و خود دار نمی تواند باشد. در واقع وظیفه شماست که بفهمید او چیست:

 

بیشتر زنان متولد آبان قشنگ، وسوسه انگیز و فریبا هستند. حتی زمانی که کاملاً ساکت هستند، چشمهای آنها با صدای بلند با شما سخن می گوید. آنقدر جذاب هستند که دوستان به دورشان جمع می شوند. شما هم با انرژی جالب، مبهم و مرموز او گرفتار می شوید.

 

در واقع عشق در تمام عناصر وجودی دوشیزه متولد این برج نفوذ کرده. او با همه موضوعات احساساتی برخورد می کند، از طریق آویزان کردن جورابتان روی بند گرفته تا مشکلات جهان سوم ممکن است از آن دخترهایی باشد که از نظر مردان خرفت است ،اما اگر در قلبش جایی برای خود باز کنید‌. برای همیشه آنجا جای شماست.

 

او در قبال کسی که دوست دارد بسیار صادق و وفادار است. سعی کنید بر یکی از این دخترها غلبه کنید تاببینید که زندگی چگونه به روی شما لبخند می زند.پیش از آنکه به خود غره شوید، فراموش نکنید که اگر پای خود را از گلیم تان دراز تر کنید، پشیمان خواهید شد. هرگز فکر نکنید که می دانید به او خیانت کنید، چون با نگاهی زیرکانه همه چیز را می فهمد و چنان غیظ می کند که مجبور می شوید همه چیز را پنهان کنید.

 

اگر با او درگیر شوید، هرگز شما را نمی بخشد و فراموش نمی کند، او حتی در هشتاد سالگی هم از شما دلخور است.در آسمان فلکی او از متولدین نشانه های دیگر حسود، کینه توز، و انتقام جو تر است. مراقب باشید که او را خشمگین و غضبناک نکنید. بعداً نگویید که نگفتم!

خصوصیات دختر آبان ماهی ، عشق و ازدواج

خصوصیات اخلاقی دختر آبان ماهی

 

وقتی مادر می شود مثل ماده ببری است که برای محافظت از بچه ها با چنگ ودندان می جنگد. او می تواند بسیار انحصار گر باشد و نگذارد که بچه ها از چشمش دور شوند.

 

مادرهای خیلی منفی حتی نمی گذارند که شخصیت بچه ها شکل بگیرد و اگر مراقب نباشند آشفتگی به بار خواهد آمد. از نظر دختران متولد این برج فلسفه زندگی این است که اگر خداوند دری را ازروی حکمت ببندد، در دیگری را از روی رحمت باز می کند.

 

اگر دختری مثبت و متولد آبان را انتخاب کنید، روزهای بسیار خوشی را با هم می گذارنید، او چه دوست شما باشد چه شریک تان، استواری غیر منتظره ای از خود نشان می دهد. خدای من! او بی نظیر است.

 

خصوصیات مثبت زنان آبان ماه

قطعاً یک زن هدفمند، با انگیزه و پر تلاش را متصور میشوید. این گر وه از زنان به دنبال اهداف خود هستند اما نکته مهم اخلاقی این زنان همدلی با افرادی است که در اطرافشان قرار دارند.

 

زنان متولد آبان ماه قطعاً باید به هدف های خود برسند اما به کسانی که توانایی دسترسی به اهدافشان را هم ندارند کمک میکنند. زیر پا نگذاشتن اخلاقیات در قبال دیگران رفتاری است که زنان متولد آبان انجام نخواهند داد. در عین تلاش برای رسیدن به خواسته های خود در چهارچوب اخلاقی به دنبال آنچه که میخواهند هستند.

 

خصوصیات منفی اخلاقی زنان آبان ماهی چیست؟

لطفا تعجب نکنید، زنان آبان ماه بسیار کینه ایی، حسود و تلافی جونیز هستند. اگر شما با زن متولد آبان ماه در معاشرت هستید که او را همچون دختر بچه ایی دوست داشتنی و فرشته ایی با بال های صورتی میبینید سخت در اشتباه هستید.

 

لازم است بدانید زنان متولد آبان ماه در عین زیبایی و جذابیت های زنانه هیچگاه نمیتوانند مانند دختر بچه ها رفتار کنند. اگر در چنین قالبی قرار گرفتند قطعاً نقشه جانانه ایی برای رسیدن به هدف خود در دارند.

خصوصیات دختر آبان ماهی ، عشق و ازدواج

خصوصیات زن آبان ماهی

 

چگونه دل زن متولد آبان را به دست آوریم

برای بدست آوردن دل زن آبانی مرد ایده آل او باشید. کافی است بدانید که او از چه چیز شما خوشش می‌آید سپس سعی کنید که آنها را افزایش دهید و در عوض کارهایی را که دوست ندارد متوقف کنید.

 

مردی باشید که او عاشقش است و برای عاشق کردنش از هیچ تلاشی دریغ نکنید. زمان بگذارید تا او درک کند چقدر برای شما اهمیت دارد. پشتکار داشته باشید، پشتکار زنان آبانی را به وجد می آورد.

 

اگر می‌خواهید زن آبانی را به خود جذب کنید، برای این کار حد و مرز تعیین نکنید. شما باید به خاطر جلب رضایت او تلاش کنید ، فقط باید در تمام مراحل خونسردی خود را حفظ کنید.

 

از خود نا امید نشوید و نسبت به او بی توجهی نشان ندهید. زیرا این کار باعث می‌شود که شما در نظر او فرد بی احساسی جلوه کنید و او فکر می‌کند که دیگر برای شما اهمیت ندارد. به او نشان دهید که برایش ارزش قائل هستید اما به زانو نیفتید.

 

زن آبان ماه با ویژگی شخصیتی INFP

درونگرا، شهودی، احساسی و ادراکی

زن متولد آبان ماه با تیپ شخصیتی درونگرا و شهودی می تواند بسیار راحت و رها فکر کند. اما نکته بسیار مهم در زنان متولد مهر ماه اعتقادشان به خواسته قلبیشان است.

 

این گروه از زنان احساسات پیچیده ایی دارند که برای اطرافیانشان آگاهی از این احساسات بسیار دشوار است اما در عین حال نیازمند تحمیل احساسات و نظراتشان به دیگران نیستند. بودن در احساس آرامش برای این افراد از هر نکته ایی بسیار مهمتر است.

خصوصیات دختر آبان ماهی ، عشق و ازدواج

ویژگی های دختر آبان ماهی

 

تیپ INFP در محل کار

این تیپ از افراد در محل کار با دیگران در صلح قرار میگیرند و از اینکه در ساعت و زمان مشخص حضور داشته باشند بسیار دوری میکنند. برنامه ریزی و زمان بندی احساس خوبی به این افراد منتقل نمیکند. اما میتوانند در نهایت آرامش رهبری هر گروهی را به دست بگیرند و بدون هیچگونه دلخوری خود و دیگران را به اهداف مشترکشان برسانند.

 

معاشرت با تیپ INFP

این گروه از زنان بسیار صمیمی، خون گرم و ساده هستند. دوستان آنها هر چند کم در زندگیشان بسیار نقش مهمی ایفا میکنند و میتوانند هر زمان به آنها اعتماد کنند. این افراد نیازمند شریک عاطفی هستند که آنها و احساساتشان را صمیمانه ببینند و باعث رشد و تعالیشان باشند.

 

بسیار دیر و سخت متعهد میشوند اما پس از اعتماد میتوانند بهترین شریک و یار عاطفی باشند. این افراد در اوقات فراغت خود مایل به انجام فعالیت های هنری مانند رفتن به موزه و سینما هستند و یا اینکه در کنار دوستان صمیمی خود وقت بگذرانند و در هر معاشرتی نیازمند پیدا کردن راهی برای رشد و پیشرفت در زندگی معنوی خود هستند.

 

رگ خواب زن متولد آبان

زن آبان ماه در هر فرصتی که بتواند احساس قدرت کند رگ خواب او به دست آمده است. باید مراقب بود زن آبان را در موقعیت هایی که احساس ضعف کند قرار ندهید تا لطمه ایی به روان او وارد نشود.

خصوصیات دختر آبان ماهی ، عشق و ازدواج

مشخصات دختر آبان ماهی

 

چه مردانی مناسب زن آبان ماه هستند؟

از آنجایی که زن آبان ماه بسیار قدرتمند و جسور است مردانی که قدرت او را نادیده بگیرند برایشان مناسب نیستند. مردهایی که درکی از جسور بودن زن آبان دارند و او را نادیده نمیگیرند و باعث رشد او میشوند بسیار مناسب هستند.

 

ویژگی های بارز زنان آبان ماهی (ماه عقرب)

غرور

هم زنان و هم مردان آبان ماهی غرور خاصی دارند. دقت و احتیاط یکی از خصوصیت های ویژه زن آبان ماهی است او همچنین بسیار حساس به غرورش می باشد و در برابر معشوقش و دوستانش بسیار صبور است ولی با تمام تواضعی که دارد خود را نسبت به دیگران برتر دانسته و در حقیقت خودپسند است.

 

دشمنی

این زن علاقه زیادی به دوستانش داشته و از کمک کردن به آنها لذت می برند اما در مواردی که کمک مالی وسط باشد نمی تواند قدمی جلو بگذارد و در هیچ موردی به غیر از پول از کمک کردن دریغ نمی کند. ساعت ها برای دوستانش تلاش می کند ولی همانطور که حس حسادت جویی در وجودش است باعث می شود با کوچکترین اتفاق از آن ها دلسرد شود.

 

حسادت

حسودترین انسان 12 ماه سال زن متولد آبان میباشد این زن کم و بیش به هرچیزی حسادت می ورزد چرا که خود را برتر از همه میداند و برخلاف اینکه علاقه بسیاری به دوستانش دارد به تمامی چیزهایی که آنها دارند حسودی می کند و ناگفته نماند سعی دارد با انسانهای برتر در اجتماع رفاقت داشته باشد.

با وجود این که به دوست های موفقش افتخار می کند ولی از طرف دیگر نیز به طور پنهانی به آنها حسادت می ورزد و چنانچه نتواند خود را به شرایط آنها برساند بسیار دچار عذاب ، سردرگمی و ویرانی می شود.

خصوصیات دختر آبان ماهی ، عشق و ازدواج

خصوصیات اخلاقی دختر آبان ماهی

 

عشق

اهمیت عشق کمتر از پول برای یک زن آبان ماهی نیست و ممکن است خیلی مواقع مهمتر نیز باشد. زن آبان ماهی خیلی کم پیش آمده است که وابسته و دلبسته مرد بی پول شود و برایش و کاری کند.

 

ولی ممکن است هم کار کند و هم به مرد برسد. چنانچه مرد مورد علاقه زن آبان ماهی باشید برای کمک به شما از هیچ کاری دریغ نمی کند ولی این مرد بایستی به عشق آشنا بوده و با شخصیت باشد.

 

حتی به خاطر مردی که عاشقش است بی پولی را می تواند تحمل کند و چنانچه مورد حمایت او قرار بگیرید مطمئن باشید که در زندگیتان پیشرفت قابل توجهی خواهید داشت چرا که او به این مسئله واقف است که به موقع و در شرایط مناسب شما پول کافی به دست می آورید و تمام خواسته هایش را برآورده می کنید در نهایت به او اطمینان مادی می دهید.

 

چنانچه عاشق شما باشد برای این که خوشحال شوید هر کاری که از او بر بیاید برای تان انجام می دهد زن آبان ماهی همیشه خواهان این است که شما تنها برای او باشید و ذره ای به زن دیگر یا ستایش از زن دیگر نپردازید چرا که باعث ویرانی و دیوانگی او میشود. او در زمانی که عاشق است تغییر چشم گیری می کند و همه مسائل را با مرد مورد علاقه اش در میان گذاشته و نسبت به او صادق ، بخشنده ، خوش نیت و مشفق می باشد.

 

خیانت

خیانت کردن به زن متولد آبان ماه کار آسانی نیست و کمتر کسی توانسته این کار را انجام دهد اگر زن آبان ماهی مردی را دوست داشته باشد فداکاری ها و دلبستگی هایش واقعی است.

 

ولی چنانچه علاقه بسیار شدیدی به او دارید کنترل تمام رفتارهایش و تلاش برای مشکوک نشدن او موقعی که نگاهی به اطراف می اندازید به مرور برایتان خسته کننده می شود.

خصوصیات دختر آبان ماهی ، عشق و ازدواج

خصوصیات دختر آبان ماهی

 

انسان حقه باز

زن آبان ماهی با به کار بردن هوش و ذکاوت خود دسیسه ها و حقه های زیادی می زند مخصوصاً زمانی که درگیری و دعوا بین دوستانش بالا گرفته و آن موقع است که کنجکاوی اش گل می کند.

 

مطابقت با اجتماع

در برابر تعداد کم زنان حقه باز ، زنان موفق اجتماعی آبان ماهی نیز وجود دارند که هم در جامعه و هم در کار به موفقیت رسیدند چرا که با کنکاش و بررسی های دقیق اطرافشان چیزهای زیادی را دیده و حدس می زنند.

 

دلبستگی به خانه

علاقه این زن به فرزندانش بسیار آشکار است ولی چیزی که مهمتر از هر چیزی در زندگی زنان با ماهی است شوهرش می باشد حتی چنانچه به خاطر پول با مردی ازدواج کند باز هم به او احترام می گذارد. چرا که مرد کاری است و راه کسب و نگه داری آن را بلد است.

خصوصیات دختر آبان ماهی ، عشق و ازدواج

خصوصیات زنان آبان ماهی

 

دختر آبان ماهی با چه ماهی ازدواج کنند

آبان با فروردین : ( بد ) آزادی خواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا

آبان با اردیبهشت : ( خوب ) آرمانگرا بلند پرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگاری

آبان با خرداد : (متوسط ) برای رسیدن به خوشبختی باید یكدیگر را تحمل كنند

آبان با تیر : (متوسط ) در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر موارد هماهنگ می باشند

آبان با مرداد : ( متوسط ) یكی وفادار و قابل اعتماد و دیگری عاشق ستایش دیگران

آبان با شهریور : ( متوسط ) جسور بی پروا سرشار از انرژی و بلند پرواز

آبان با مهر : ( متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما میتوانند موفق باشند

آبان با آبان : ( بد ) مستعد به خشمگین شدن و از كوره در رفتن در نتیجه پیوندی همراه با مشكلات

آبان با آذر : ( متوسط ) یكی سختگیر در مسائل دیگری سرشت پویا و جدی دارد

آبان با دی : ( بد ) هر دو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند

آبان با بهمن : ( بد ) یكی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان كسب برتری

آبان با اسفند : (بد ) یكی آرمان گرا و عاشق پیشه و دیگری با اعتماد به نفس كافی

 

نتیجه گیری:

امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده رو برده باشید.دوستان عزیزی که متولد ماه آبان هستند حتما در قسمت دیدگاه ها برامون کامنت بزارید تا بقیه دوستان هم از تجریه شما دوستان عزیز استفاده کنند.این ماه آبان را به تمامی دختران دنیا تبریک می گوییم به امید سلامتی شما خوبان.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو